Imagine – piosenka illuminatów jako bardzo dobre źródło informacji

Pewnie dla wielu z was to, co napiszę będzie oczywistą oczywistością, jednak nie mogłem sobie odmówić tej przyjemności, bo akurat dziś słyszałem tę piosenkę w radiu.Na wstępie, chcę, abyście wiedzieli, że:

Póki co nie mam pewności co do tego, czy żyjemy wewnątrz ziemi – kuli, czy ziemia jest czymś na kształt wklęsłego półmiska, czy jest płaska – ale jedno jest pewne. Nie żyjemy na zewnątrz ziemi kuli, ponad nami jest biblijny firmament na którym wyświetlane są gwiazdy, ponad nim krążą słońce i księżyc, które są jednakowych rozmiarów, słońce nie jest gwiazdą i czerpie energię wprost od samego Boga, a pod ziemią znajduje się otchłań. To wszystko zawdzięczam Mariuszowi – zrobił kawał dobrej roboty i zawsze będę miał wobec niego szacunek. Ta wiedza póki co mi wystarcza, ale żeby przesądzić definitywnie jak wygląda świat, trzeba by było się w to zagłębić bardzo mocno, a wydaje mi się, że póki co mam ważniejsze rzeczy do zrobienia. Nie muszę tego dokładnie wiedzieć, aby być zbawionym, grunt, że wiem o szatańskim kłamstwie wpajanym ludziom od dziecka – życia na zewnątrz ziemi i istnieniu ogromnego wszechświata, w którym nie ma miejsca dla Boga.

A teraz przejdźmy do głównego tematu arta.

Spytajmy masonów co oni wiedzą i jakie mają plany. Oni są bardzo dobrym źródłem informacji i chętnie dzielą się swoją wiedzą.Piosenka “Imagine” ma bardzo ciekawy tekst, a ponadto wykonuje ją ten oto pan w okularach, który tak pięknie gestykuluje na tym zdjęciu.

lennon_satan

Ciekawi mnie, kiedy masoni zrobili z niego satanistę? Czy on był ofiarą masonów? Czy sam miał upodobanie w tym co robił? A może potem, to już jedno i drugie razem?

Imagine – wielu ludzi zachwyca się tą piosenką. Przeżyłem w swoim życiu taki ciekawy epizod. Otóż kiedyś pracowałem jako pianista hotelowy w warszawskim Marriocie. Tam stoi fortepian w holu głównym, jak się wchodzi do hotelu. W tamtym czasie byłem jeszcze nic nie wiedzącym człowiekiem. Ponadto, muzycy mają to do siebie, że zwracają uwagę bardziej na muzykę niż na tekst. A więc było tak, że grałem sobie tę piosenkę według swojej aranżacji. I w pewnym momencie podszedł jakiś gość i w trakcie mojej gry zaczął mnie pytać po angielsku, czy wiem o czym jest refren… Ja przytaknąłem i grałem dalej. A on zaczął mi tłumaczyć o co chodzi w tej piosence. Niestety byłem bardziej skupiony na graniu niż na słuchaniu co mówi, ale wyraźnie był zachwycony słowami i przesłaniem, jakie ta piosenka niesie. Potem potraktowałem to jako taki zwykły normalny epizod jakich wiele podczas pracy i nie myślałem o tym.

Ale kiedy przyszedł moment, że zacząłem odkrywać satanizm w muzyce, a wiedziałem już wtedy co masoni planują zrobić (mówię o New World Order), to pomyślałem, że warto się szczegółowo przyjrzeć tej piosence, o czym ona jest. No i jak spojrzałem w tekst, to oniemiałem. Dziś daję głowę, że ten koleś był wysoko postawionym masonem i doskonale wiedział to, co teraz wam pokażę. Spójrzmy na tekst:

Imagine there’s no heaven. Wyobraź sobie, że nie ma nieba (w sensie jako miejsca, gdzie przebywa Bóg)
It’s easy if you try. To nie jest trudne, jeśli spróbujesz
No hell below us,Pod nami nie ma piekła (albo raczej otchłani chciałoby się powiedzieć)
above us only sky. Nad nami tylko niebo (tu w znaczeniu tylko to co widzimy, a potem wielki wszechświat….)
Imagine all the people, Wyobraź sobie, że wszyscy ludzie
living for today…  Żyją dzisiejszym dniem (czyli Boże prawo idzie precz – widzisz czego tak naprawdę chce Szatan? Czy mamy jeszcze jakieś wątpliwości, co do tego, że Bóg chce od nas przestrzegania Jego prawa – zakonu mojżeszowego? Szatan robi wszystko, żeby nam to wybić z głowy. )

Imagine there’s no countries. Wyobraź sobie, że nie ma państw
It isn’t hard to do. To nie jest trudne do zrobienia.
Nothing to kill or die for Nic ma po co zabijać ani umierać,
And no religion too. Nie ma też żadnej religii
Imagine all the people, Wyobraź sobie ze wszyscy ludzie
living life in peace. Żyją w pokoju

W NWO nie będzie państw, tylko będzie jedno państwo na całym świecie. To nie jest trudne dla masonów do zrobienia, mają już plan jak tego dokonać (wszyscy go znamy – masoński plan wywołania 3 wojen światowych). Nie ma po co zabijać, bo wszyscy będą czcicielami Szatana. Tutaj jakby w tekście pominięto fakt, że zabici zostaną ci, którzy nie wejdą do tego systemu – np. nie przyjmą znamienia. Religia lucyferiańska będzie podana ludziom jako nowe prawo i przedstawiona jako coś, co nie jest religią. Wszyscy ludzie będą żyli w pokoju, pod warunkiem, że przyjmą biblijne znamię. To jest jakby bardzo zgodne z przesłaniem obecnych objawień maryjnych…

You may say I’m a dreamer, Możesz mnie nazwać marzycielem
but I’m not the only one. Ale nie jestem jedyny
I hope some day you’ll join us, Mam nadzieje, że któregoś dnia dołączysz się do nas
and the world will live as one. A świat będzie żył w jedności

Zobaczcie jacy oni są pewni, że uda im się to dokonać i konsekwentnie do tego dążą… Lennon przyznaje się, że przynależy do illuminatów i ma nadzieję, że my też się kiedyś przyłączymy do nich, żebyśmy wszyscy mogli żyć w jedności.

Imagine no possesions, Wyobraź sobie, że nie ma własności,
I wonder if you can. Ciekawe, czy potrafisz.
No need for greed or hunger, Nie ma chciwości ani głodu
a brotherhood of man. A wszyscy są sobie braćmi

W NWO nie będzie własności prywatnej czyli 10 przykazanie zostanie obrócone w pył, wszystko będzie wspólne – przypominają wam się dzieje apostolskie i kłamstwa jakoby apostołowie uczestniczyli w sprzedaży majątków ludzi wierzących w Isusa i wydzielali pieniądze każdemu według potrzeb? Czy wiecie o tym, że papież Polak wprost pisał o konieczności wprowadzenia takiego prawa w swoich encyklikach? O konieczności redystrybucji dóbr, jak on to nazywał… Na świecie nie będzie, głodu, ale ludzie będą karmieni syfem, który będzie sprawiał, że będą szybko umierać w nieświadomości, tak więc będą oszukani. No i wszyscy będą sobie braćmi.

Tutaj robimy taki przerywnik, bo akurat pasuje w tym miejscu przytoczyć wersety świadczące o tym, że kiedy przyjdzie co do czego, to Szatan wymorduje nawet swoje własne dzieci! Iz 14:19-21:

19. a ty zostałeś wyrzucony ze swojego grobu, jak twór obrzydły, pokryty pomordowanymi,
przebitymi mieczem, stratowany jak ścierwo.
20. Z tymi, którzy zstępują do kamiennego grobowca, ty nigdy nie złączysz się w grobie, bo zniszczyłeś swój kraj, wymordowałeś swój lud. Ród złośników niech nigdy nie będzie wspominany!
21. Zgotujcie jego synom rzeź z powodu winy ich ojców, aby nie powstali i nie posiedli ziemi, i ruinami nie pokryli powierzchni lądu!

(na marginesie: mamy kolejny dowód na to, że wyrok na Szatana i jego plemię zapadł już dawno i Bóg nie ma nad nimi litości)

Na koniec mamy taki tekst piosenki:

Imagine all the people, Wyobraź sobie, że wszyscy ludzie
sharing all the world… Dzielą ze sobą świat

Dla mnie to jest piękne i straszne… Tak czytelnego tekstu ujawniającego masońskie plany wprowadzenia NWO próżno szukać w innych utworach…

Teraz zobaczmy, że Szatan ustami Lennona przyznaje się do tego, że wie o tym, że istnieje coś takiego jak biblijne niebo w którym przebywa Bóg i znajduje się ponad firmamentem i gwiazdami, ponadto wie o tym i przyznaje nam, że pod nami jest biblijna otchłań, ale chce, aby ludziom wmówić, że to wszystko nie istnieje i możemy robić co nam się podoba, skoro Boga nie ma… Zobaczmy jeszcze raz początek piosenki:

Imagine there’s no heaven. (niebo jako miejsce gdzie przebywa Bóg)
It’s easy if you try.
No hell below us, (tu chodzi o otchłań, która jest pod ziemią)
above us only sky.  (a nad nami tylko niebo i dalej ogromny wszechświat, więc nie ma Boga)
living life in peace.

Spójrzmy na biblijne wersety, które wyraźnie potwierdzają, że masoni wiedzą jak naprawdę wygląda świat:

Iz 14:12-14 (to jest fragment o Szatanie i jego planie)

12. O, jakże spadłeś z nieba, ty, gwiazdo jasna, synu jutrzenki! Powalony jesteś na ziemie, pogromco narodów!13. A przecież to ty mawiałeś w swoim sercu: Wstąpię na niebiosa, swój tron wyniosę ponad gwiazdy Boże i zasiądę na górze narad, na najdalszej północy. 14.Wstąpię na szczyty obłoków, zrównam się z Najwyższym.

Iz 34:4

4. I wszystkie pagórki rozpłyną się. Niebiosa zwiną się jak zwój księgi i wszystkie ich zastępy opadną, jak opada liść z krzewu winnego i jak opada zwiędły liść z drzewa figowego.

Iz 40:22

22. Siedzi nad okręgiem ziemi, a jej mieszkańcy są jak szarańcze; rozpostarł niebo jak zasłonę i rozciąga je jak namiot mieszkalny.

Iż 48:13

13. Przecież to moja ręka założyła ziemię i moja prawica rozpostarła niebiosa; gdy Ja na nie wołam, wszystkie razem stają.

Iz 51:13

13. A zapomniałeś Pana, swojego Stworzyciela, który rozciągnął niebiosa i założył ziemię?

Iz 51:16

16. I włożyłem moje słowa w twoje usta i ukryłem cię w cieniu mojej ręki, aby rozciągnąć niebiosa i założyć ziemię, i powiedzieć do Syjonu: Ty jesteś moim ludem!

Iz 64:1

1. Obyś rozdarł niebiosa i zstąpił, oby przed tobą zatrzęsły się góry,

Niby to takie oczywiste jak się wie o masonach i NWO, a jednak jak mało ludzi o tym wie… Ilu ludzi bezmyślnie lubi tę piosenkę? Jeszcze kiedyś sam byłem jednym z nich. Ale dzięki Bogu zorientowałem się o co w tym wszystkim chodzi.

Brain Breaker

Leave a Reply

