Spisek dla początkujących cz. 3 – Nie słyszałem czegoś głupszego niż to!

Powiem wam coś osobistego.

Odezwał się do mnie ktoś z rodziny z ciekawości i z troski…bo chciał się dowiedzieć moich poglądów. Praktycznie jako jedyna osoba z całej mojej dalszej rodziny, a jest ona spora. Bardzo mnie to ucieszyło i rozmowa toczyła się fajnie – rzeczowo.

Gdzieś tam między wierszami wspomniałem o Monsanto – wskazałem kilka filmów ( w tym ten z Monsanto w sejmie) i wyników badań nad szczurami karmionymi gmo. Okazuje się, że ta osoba o tym wiedziała od dawna…

Ale już kolejny raz niestety przekonałem się, jak bardzo można być ogłupionym będąc tak blisko wyjścia z matrixa. Czuję się normalnie jak na kacu – choć dawno już na nim nie byłem. To uczucie chyba jest nawet gorsze, bo kac moralny to u mnie taka bezradność, bezsilność, zażenowanie, gniew i pogarda naraz.

Wiecie kiedyś wystarczyło mi, aby dowiedzieć się, że istnieje roślinka – rzepak zmodyfikowany genetycznie, która na wiosnę kwitnie normalnie, a w lato ma 2 łodygi – na jednej są nasiona gotowe do zbioru, a na drugiej KWITNIE PONOWNIE, aby przeżyć szok! Był to film nakręcony w Polsce przez pewnego pszczelarza, który alarmował, że jego pszczoły giną kiedy oblatują ten rzepak – a był na polu sąsiada więc ten pszczelarz był bezradny. Po obejrzeniu tego filmu NATYCHMIAST pomyślałem o diable, który za tym wszystkim stoi! Było to jakby ” z automatu”. Nie było dla mnie innej opcji. A wtedy jeszcze NIC nie wiedziałem poza tymi informacjami z tego krótkiego (1 minutowego) filmu i oczywiście nie znałem Biblii. Co zrobiłem? Przeraziłem się, ale na tym się wtedy skończyło. Wróciłem do tego tematu po kilku latach pod wpływem innych bodźców, kiedy powiększyła się moja wiedza. Sam Bóg wybrał dla mnie moment…

Jestem człowiekiem bardzo wrażliwym na zło! A więc po pierwsze dostrzegam zło, które dla innych nie istnieje. Ludzie są ślepcami. To jest pierwsza pułapka diabła. Oślepić ludzi. Jak już jednak coś widzą, to chce im wmówić, że nie widzą tego, co widzą. I tutaj cała moja rodzina daje się na to nabierać! O co chodzi? O najgłupsze twierdzenie jakie kiedykolwiek słyszałem.

Kiedy w dyskusji dochodzę do tego, że pokazuję im np. Monsanto i stawiam pytanie:”dlaczego oni to robią?” to słyszę odpowiedź : “dla pieniędzy”.

A więc Monsanto dla pieniędzy chce kontrolować każdego rolnika na ziemi. Dla pieniędzy wymordowali rolników w Indiach, bo ci zaczęli popełniać samobójstwa, kiedy stali się bankrutami po podjęciu współpracy z Monsanto. Potem Monsanto przejęło ich ziemię. I w ogóle, to oni dla pieniędzy trują ludzi.

Czy istnieje głupsze twierdzenie niż to? Ktoś takie zna?

Problem jest taki, że oni sami się przyznają do tego, że ich celem jest kontrola całej produkcji żywności na świecie, a nie maksymalizacja zysku…

Osoba z którą rozmawiałem powiedziała mi, że nie wyobraża sobie życia w świadomości, że ten świat zmierza ku katastrofie. Więc znalazła sobie owe wytłumaczenie na działalność Monsanto – robią to dla pieniędzy.

Kiedy zorientowała się, że ja myślę inaczej, to rozmowa się skończyła 🙂 A ja kontynuuję ją sam ze sobą w tym miejscu.

Jeśli tak, to konkluzja jest taka: diabeł pragnie nas zabić dla pieniędzy 🙂

Dlaczego ludziom jest tak trudno dopuścić do głowy myśl, że z tym światem coś jest nie tak? Bo tak mocno działa na nich watykański matrix i kłamstwa, które wypili z mlekiem matki.

Widać jak wypełniają się proroctwa: “bezbożny nie będzie miał poznania”z księgi Daniela i to z apokalipsy: “Bóg zsyła już klęski, a ludzie i tak robią to co do tej pory” – parafrazuję, z braku chęci szukania.

Kiedyś moja żona mówiła mi, że strach przed diabłem nie może być główną motywacją do szukania Boga i czytania Biblii. Wtedy nie wiedziałem, co jej odpowiedzieć, a dziś mogę śmiało zaprzeczyć temu twierdzeniu, bo rozumiem, że na tym polega cały Boży plan, aby nas obudzić. Bóg chce abyśmy się zlękli i wzięli sobie do serca to co widzimy. Co musi czuć Bóg, kiedy ogląda ludzką ślepotę?

Albo, co jeszcze może zrobić Bóg, aby nas wybudzić? Wiem co. Może coraz bardziej pozwalać diabłu na działanie. I choć się tego boję, to czasem myślę sobie: OK, niech to się stanie, niech diabeł robi, co do niego należy. Niech robi z ludzi idiotów, niech ich jawnie morduje, przecież sami sobie są winni, nie jest tak, że nie mają możliwości obrony…Może coraz więcej ludzi się obudzi. Bo na razie to czuję się niemal osamotniony. W realu mam raptem 2 znajomych, z którymi mogę być szczery.

Boże, jestem dumny z tego, że nie należę do tego motłochu ogłupionego przez diabła. I wiem, że to także Twoja zasługa, choć wierzę, że pierwszy krok należał do mnie. Bo nie okazałem się ignorantem.

Krystian

5 thoughts on “Spisek dla początkujących cz. 3 – Nie słyszałem czegoś głupszego niż to!

  1. monika8000

    Mądry chłopak jesteś, Krystianie. Bóg fajnie Cię nagradza za Twoje cechy i postepowanie.
    Ten post mimo że taki króciutki odpowiedział mi na nurtujące mnie pytanie, albo może bardziej nakreślił wraz z moimi wnioskami i przemyśleniami odpowiedź na nie. Ostatnio zadałam Bogu pytanie: DLACZEGO? Dlaczego Boże się nami nie opiekujesz? Dlaczego zbrodnia wołyńska, Jedwabne, eksperymenty na ludziach, dlaczego tyle zła, tępoty ludzkiej, opętań? Dlaczego jedzenie jest trucizną, dlaczego nas tak nie szanują??? Dlaczego pozwoliłeś im na to wszystko?
    Zrozumiałam, że to dopust Boży, kara i nikt mi nie wmówi, ze jest inaczej!!! To jest kara i doświadczanie przez ludzi zła, kara za odstępstwa, za katolicyzm, za nie szukanie Boga, za łatwą akceptację Pawła, Maryi zamiast Boga! Doswiadczanie niesprawiedliwości, zła, żeby ludzie przejrzeli na oczy, ale niestety skoro tylu ślepców to będzie coraz gorzej, aż ten “ślepiec”, “głuchy” i “głuchoniemy” poczują na własnej skórze cierpienie, i albo oni, albo ich potomstwo, albo ktos kto usłyszy ich historię, zastanowi się nad przyczyną! Bóg czeka na dyskusję o tym jak na świecie jest beznadziejnie i dlaczego nie mamy Jego Ochrony! Bóg chce żeby ludzie wykrzyczeli: GDZIE JESTEŚ BOŻE? Co mam zrobić, żebyś spojrzał przychylnie na mnie? Co się wydarzyło, że świat i ludzie zachorowali tak bardzo i uległo wykrzywieniu wszystko co pięknego Bóg stworzył?

    Przykłady ślepoty ludzkiej: katolikom jest mówione o Bogu, który niby jest obecny w ich życiu, że codziennie, np. spotkają Go w kosciele albo że “duch święty” uczestniczy przy sakramentach itd.
    I żaden się nie zastanowi: Jak to? Małżeństwo pobłogosławił Bóg, a w moim życiu rodzinnym tyle zła. Albo codziennie sa modlitwy za jakąś intencję, a chorób, wojen, głodu coraz więcej!
    Albo codziennie czytają o Pawle, a ten jakoś do Boga ich nie doprowadził, bo widać to w przekleństwach świata chrześcijańskiego. Piękny psalm 23 do Prawdziwego Boga jest doskonałą modlitwą o ochronę, a pawłowe zbawienie przez łaskę i inne odstępstwa przytaczane w kilkunastu przydługawych listach przynosi tylko pecha i przekleństwa na ludzi!

    Like

    Reply
    1. theredbrainbreakerkstian Post author

      Bardzo się z Tobą zgadzam i cieszę się, że założyłaś swojego bloga http://szukacboga.blogspot.co.uk/ , bo fajnie się czyta Twoje teksty. Są one przepełnione bojaźnią i miłością do Boga. To się wyczuwa momentalnie – przynajmniej piszę o swoich odczuciach.

      A post jest króciutki, bo chciałem po prostu wylać swoje myśli po tej całej przygodzie, a zależało mi na tym, aby położyć nacisk na te nieszczęsne pieniądze, które ludzie postrzegają jako jedyna motywacja skłaniająca ludzi do działania. Niestety dla nich – to nie jest takie proste.

      Bardzo często obserwuję, że potomstwo wyjątkowo ogłupionych ludzi jest tak samo głupie jak ich rodzice i nie ma dla nich ratunku, co jest niewątpliwie wielkim sukcesem diabła. Ile razy oglądam ten obrazek: matka gruba jak stodoła idzie z dzieckiem do sklepu i kupuje same syfy, a to dziecko już zaczyna wyglądać tak jak mama… Tacy ludzie tracą cechy ludzkie, a nabywają zwierzęce, bo zachowują się jak utuczone bydło. Dlaczego im nie przychodzi do głowy, aby zastanowić się nad tym co robią? Bo mają już tak wyzute i wyprane mózgi, że jest to niemożliwe. A dodatkowo wiadomo, że mózg nie może sprawnie działać, jeżeli jest odżywiany śmieciami. Kto wie, może nawet im z tym dobrze dopóki nie mają chorób zagrażających życiu? Natomiast tak jak piszesz, są lekcją dla tych, co to widzą…

      Jest jedna rzecz z której jestem dumny – wtedy gdy odważyłem się myśleć samodzielnie, wykazałem się odwagą i inteligencją, czym z pewnością ucieszyłem Boga. Ilekroć o tym pomyślę, to dodaje mi to otuchy. Ale dlaczego tak niewiele ludzi jest do tego zdolnych? Myślę, że ten problem jest bardzo złożony.
      W każdym razie – było warto! Warto było uwierzyć w to, że Monsanto chce nas wymordować z polecenia samego diabła.

      Liked by 1 person

      Reply
  2. Romek

    Niestety Krystian, ludzie mający takie poznanie jak Ty to nieliczna garstka, ja ciesze się że jest ta stronka bo wiem że nie jestem sam. Ten internet to jest niesamowite narzędzie, w dzisiejszych czasach, bo nie wiem czy doszedłbym tak daleko będąc zupełnie sam, bez innych ludzi którzy także szukają całym sercem Boga.
    To co napisałeś że ludzie uważają iż pieniądze są na końcu to się zgadza w zupełności, są ślepi i albo nie widza albo nie chcą widzieć prawdy, bo nawet przyznają że światem rządzi szatan, ale gdy logicznie idziemy dalej i pokazujemy rolę Watykanu to już nie potrafią tego przyjąć i rozmowa się kończy.

    Like

    Reply
    1. theredbrainbreakerkstian Post author

      Tak Romek, Internet to miecz obosieczny – satanizują nam dzieci w zamian za możliwość odkrycia prawdy. To tylko dzięki Internetowi poznanie wzrasta. Ja tak samo wykonałem olbrzymie postępy w myśleniu, tylko dzięki Internetowi.

      Like

      Reply

Leave a comment