Sposób myślenia wyznawców judaizmu: judaizm = katolicyzm = zwiedzenie

Wspominałem ostatnio, że napiszę coś na temat wyznawców judaizmu i dotrzymuję słowa. Tym wpisem chcę pokazać, dlaczego oni nigdy nie spojrzą na listy Pawła tak jak ja. Znaleźć myślącego judaistę jest tak samo ciężko jak myślącego katolika. A więc ten, kto myśli, pewnie już się pokapował, że coś jest nie tak w jego religii.

Jakiś czas temu odbyłem rozmowę z Jozuem (jisraelim.com) dotyczącą tego, czy Mesjasz już był czy nie. Usiłowałem go przekonać, że trzeba wczytać się w listy Pawła. Nie chciał słuchać. To jest końcóweczka tej rozmowy:

Yisraelim Jisraelim bredzisz jak judeomesjanista

Brain Breaker kpisz sobie trochę ze mnie a nie dałem ku temu powodu, ale nie ma problemu, jestem do tego przyzwyczajony

Brain Breaker hehe nie prawda! Judeomesjanista kupuje NT w całości i zgrywa idiotę

Yisraelim Jisraelim o diabłach rozmawiaj sobie z judeomesjanistami lub chrześcijaninami

Brain Breaker nie rozumiem? możesz jaśniej?

Brain Breaker TORA NIE MÓWI NIC O DIABLE?!

Yisraelim Jisraelim między nami temat skończony jesteś wyznawca mesjasza chrześcijan którego nazywam wężem i koniec tematów pogadaj z papieżem sobie

Zaraz potem zablokował mnie na fejsie.

Nie mogłem pojąć, dlaczego napisał do mnie w ten sposób. Nie znałem wtedy judaistycznego pojmowania diabła. Na szczęście krótko po tej rozmowie, znajomy mi podesłał te 2 linki, które mi wiele wyjaśniły:

http://www.the614thcs.com/40.811.0.0.1.0.phtml

Tutaj wklejam to, co znajduje się w tym linku, bo to arcyciekawe:

SZATAN W JUDAIZMIE pytanie od AR :

Mam do Państwa pytanie o pozycje “diabła” w judaizmie. Jakie jest mianowicie stanowisko na temat zła, złych mocy, diabła w judaizmie? Czy można go określić jako złego, czy może jest to sama ludzka skłoność do zła, a nie żaden zły duch? odpowiedź :

Diabeł w ogóle nie istnieje w judaizmie. I nigdy nie istniał. Istnieje natomiast “szatan” (ha-satan) i określenie to pojawia się w Biblii Hebrajskiej 13 razy (przede wszystkim w Księdze Hioba). “Satan” nie jest – tak, jak w innych religiach monoteistycznych – potężnym wrogiem Boga lub zbuntowanym aniołem, ale oznacza “przeciwnika” lub “wyzywającego (do poddania się próbie)”. Jest to anioł, który ucieleśnia ludzkie wyzwania. Wyzwania wynikające z natury człowieka. Szatan nie ma żadnych demonicznych cech. Wykonuje wyłącznie polecenia Boga lub robi to, na co Bóg mu zezwala (Księga Hioba). Jego zadaniem jest oddziaływanie na człowieka w ten sposób, by ludzkie wybory dobra, a nie zła, były bardziej istotne, bardziej znaczące. Symbolizuje on te instynkty i skłonności, które musi pokonać człowiek, aby wybrać to, co słuszne. Skłonności te powodują, że wybór dobra jest zazwyczaj znacznie trudniejszym wyborem, niż wybór zła lub obojętności. Gdyby nie te cechy, które symbolizuje szatan, ludziom nie byłaby przypisywana zasługa za czynienie dobra, bo czynienie dobra byłoby logiczną oczywistością, naturalną i nie wymagającą żadnego wysiłku. Kabalistyczne dzieło Zohar porównuje szatana do pięknej kobiety, którą zatrudnia król, aby próbowała uwieść jego syna, ponieważ król chce wypróbować wpojone mu zasady moralne. I król i zatrudniona uwodzicielka – stwierdza Zohar – pragną, aby syn nie uległ i postąpił zgodnie z zasadami. Oboje mają jednak świadomość, że zasady sprawdzają się tylko wówczas, gdy ich przestrzeganie wymaga wyrzeczeń i pokonania własnych słabości.

a tutaj drugi link:

http://www.the614thcs.com/40.686.0.0.1.0.phtml

Wracając jednak do tego co zaznaczyłem na czerwono… Jak nam wiadomo, judaizm to religia dla idiotów tak samo jak katolicyzm (chrześcijaństwo). To jest tak, że jest to religia najniższego poziomu wtajemniczenia – jej wyznawcy nie mają bladego pojęcia, że wielbią diabła. Jeśli chcesz wiedzieć więcej na ten temat, obejrzyj serię wykładów “totalny atak” na YT. Już nie raz polecałem te filmy. Warto je obejrzeć mimo chrześcijańskiego zwiedzenia prowadzącego i wielu nietrafionych interpretacji proroctw.

O ile katolicy są gdzieś tam uczeni o istnieniu złego diabełka, to jest to robione w taki sposób, że większość z nich nie bierze tego na poważnie, czyli efekt jest taki, że większość katolików nie wie o jego istnieniu. Już mam przed oczyma te naiwne, ogłupione twarze… Ech… Do takich ludzi nie ma dostępu.

Judaiści podchodzą do tego problemu troszkę inaczej. Ich przywódcy religijni (fizyczne potomstwo diabła – z resztą tak samo jak u katolików) wmówili im, że upadły anioł zwany diabłem czy szatanem nie istnieje jako istota, która może działać niezależnie od tego, co mu nakaże Bóg. Inaczej: Bóg stworzył szatana po to, aby za jego pomocą nas wystawiać na próbę. A szatan robi tylko tyle ile mu powie Bóg. Do takich ludzi również nie ma dostępu. To jest cecha wspólna judaistów i katolików. Brak wiary w diabła i brak wiedzy o tym, co robi tworzy wokół głowy beton nie do przebicia.

Powtórzmy sobie, według judaizmu: ” (…) szatan robi tylko tyle ile mu powie Bóg.”

Niedorzeczność tego twierdzenia jest rażąca. Można tu przytoczyć wiele fragmentów Biblii, ale wolę fragment księgi Henocha:

Hen 89:62 Zapisz wszelkie nadużycie i zabójstwo spowodowane przez pasterzy, ile ich zabiją z mojego rozkazu, a ile zabiją z własnej woli. Zapisz, który z pasterzy którą zabił.
63 Przeczytaj mi, ile dokładnie oni zabili z ich własnej woli, a ile z mojego rozkazu, aby to było świadectwem dla mnie przeciwko nim, abym mógł poznać wszystkie czyny pasterzy i kiedy będę ich oceniał, abym mógł zobaczyć, co zrobili i czy byli wierni mojemu rozkazowi, czy nie.
64 Nie muszę jednak o tym wiedzieć i nie musisz ich o tym informować ani ich karcić, tylko spisz dokładnie, co każdy z nich z osobna dokonał, kogo pasterze zabili, i przedstaw mi to wszystko”.
65 Patrzyłem tak długo, aż ci pasterze kolejno trudnili się wypasaniem (owiec). Zaczęli oni zabijać i niszczyć więcej, niż im nakazano i wydali oni te owce na łup lwów.

Jest tu mowa o tym, że Bóg po wygnaniu Izraelitów z ziemi obiecanej wydał ich w ręce pasterzy (Babilonu Wielkiego), ale ci pozabijali więcej Izraelitów niż Bóg im nakazał. Wiadomo nam, że Babilon ujeżdża diabła, a więc na tej podstawie możemy stwierdzić, że diabeł jednak robi więcej niż Bóg mu nakazał. Porządził się.

Spróbuj teraz na chwilę “wejść w głowę judaisty”. Czy rozumiesz dlaczego taki człowiek:

– nigdy nie zauważy, że nad głową latają mu samoloty rozpylające chemtrails?

– nigdy nie zauważy, że jest pod ostrzałem: jest atakowany toksycznym jedzeniem, szczepionkami, kosmetykami itd. itp. – inaczej: nigdy nie zauważy postępującej obecnie celowej depopulacji

– nigdy nie zauważy, że istnieją ludzie którzy świadomie czczą diabła jako swojego prawdziwego boga; inaczej: taki człowiek nie wie co to jest satanizm, bo według niego satanizm nie istnieje

– nie zada sobie trudu, aby pomyśleć nad masońskim planem wywołania 3 wojen światowych

Jeśli judaista nie zdaje sobie sprawy z istnienia satanizmu, to nigdy nie zorientuje się, że z jego religią jest coś nie tak. Dla judaistów, szatan nie może działać w sposób przemyślany tak, aby sprzeciwiać się Bogu i starać się zająć Jego miejsce.

Mam kolegę judaistę na fejsie. Czasem gadamy. Twierdzi, że obecny Izrael to państwo na którym wypełniły się proroctwa biblijne 🙂 A więc jego poglądy są klasyczne i bardzo dobrze nam oddają istotę wierzeń judaistów. Napisał mi tak:

BB myślę, że zakręciłeś się całkowicie w ten bezsens;
Konspiracja, Masoneria, Iluminati, demony, Lucyfer, masowe wojny światowe.. brakuje tutaj do równania – UFO-ludków i inwazji Obcych, niewolniczej eksploatacji zasobów Ksieżyca wespół z Obcymi i wiele innych tematów.
Jak do tej pory świat podążał zgodnie z proroctwami małych i dużych proroków żydowskich przez wszystkie tysiąclecia i nie możliwości aby było inaczej w przyszłości.
Nie ma podstaw nie wierzyć,że jeśli wypełniło się 99% proroctw ,że nie wypełni się pozostała część 1% (czasy mesjańskie).

Totalny kataklizm wywołany przez “Lucyfera” i “jego” duchy i “ciemne” moce to świadczy o kompletnej niewiedzy KTO rządzi tym światem.
TEN KTO STWORZYŁ ŚWIAT stworzył WSZYSTKO co w nim jest i jest JEMU podległe.
Nie ma innego władcy tej ziemi, oprócz Stworzyciela Boga Jedynego.
Już wiele razy starałem tobie przekazać tą wiedzę, że nie może być żadnej “walki” Lucyfera, Duchów, Aniołów p-ko Bogu, ponieważ jest JEDEN Stwórca, który rządzi ciemnością i światłem, śmiercią i Zbawieniem (Iz 45,7).
Lucyfer, Anioły, Duchy – to są istoty stworzone przez Boga i ZAWSZE pracowały one zgodnie z Jego wolą to My mamy wolną wolę, reszta nie ma takiej swobody BB jaką dostali ludzie;

Ponieważ muszą na świecie istnieć przeciwstawne siły dobra i zła, bo to jest tylko jedyna możliwość odsiania plew od ziarna; czyli dobra od grzechu.I tak zaplanował to Bóg.

Bóg zawsze testował nasze “złe skłonności ” (Yetzer hara) i tak będzie do samego końca; czyli do nadejścia czasów mesjańskich, kiedy zapanuje pokój.(koniec 6-tego tysiąclecia).

Dlatego widząc co się dzieje na świecie, w ostatnich 2000 lat, tylko nienormalny , może powiedzieć,że Mesjasz już był, odleciał i zaraz przyjdzie ponownie. Pamiętaj we wszystkich proroctwach Izraela; Mesjasz przyjdzie tylko JEDEN RAZ.

On zamiast pojęcia “diabeł” używa pojęcia “yetzer hara” – są to nasze złe skłonności – to jest dokładnie to, o czym można przeczytać w tych 2 linkach. Według niego diabeł w naszym rozumieniu nie istnieje.

I teraz dochodzimy do sedna. W 9 części serii o Pawle napisałem, że:

Warto tu jeszcze dodać, że jeśli toczona jest rozmowa na argumenty między chrześcijaninem, a Żydem judaizmu w sprawie Mesjasza (tego czy On był czy nie), to jeśli obie strony potrafią logicznie myśleć, to taka rozmowa powinna się zakończyć klęską chrześcijanina. Pod warunkiem, że jest to człowiek znający Torę.

A więc sprawa się przedstawia tak: chrześcijanie przegrywają z Żydami judaizmu, a Żydzi judaizmu przegrywają ze…mną. Bo prawda jest pośrodku. Mesjasz był, ale sfałszowano Jego nauki.

Czy po tym, co do tej pory pokazałem rozumiesz, dlaczego judaiści nigdy nie pójdą moją drogą? Oni nigdy nie uznają, że tzw. “NT” w dużej części jest celowym fałszerstwem diabła. Dla nich diabeł nie istnieje jako istota niezależna od Boga. Diabeł może tylko wykonywać rozkazy Boga. A więc idąc dalej, według nich, to sam Bóg jest autorem zwiedzenia jakie dostrzegają w tzw. “NT”. Według nich, Bóg ich w ten sposób wystawia na próbę. 

I z tym ostatnim zdaniem mogę się zgodzić… Faktycznie tak jest. To Bóg wystawia ludzi na próbę, bo dopuścił do tego, abyśmy mieli taką Biblię, jaką mamy. Ale judaiści robią ten błąd, że nie rozumieją jednej prostej rzeczy: diabeł się zanadto porządził. Robi więcej, niż Bóg mu pozwolił. 

Jeśli to wiemy, to rozumiemy dlaczego judaiści nie są w stanie spojrzeć na listy Pawła w ten sposób co ja… Oni traktują to jako zwiedzenie, które w całości nadaje się na śmietnik. Nie warto tam szukać prawdy między wierszami. Jeśli jest napisane, że Paweł toczył wojnę z apostołami, to nie są to dla nich informacje godne uwagi. I tutaj objawia się ich … idiotyzm… przepraszam was serdecznie, ale tak to się nazywa.

Co jest jeszcze ciekawe, oni opierają się na opracowaniach, według których listy Pawła pisało wielu autorów. Faktycznie można dojść do takiego wniosku, jak się nie wie, że Paweł był czynnym satanistą, wyznawcą egipskiego boga Ozyrysa, a więc kłamał i mataczył. Do każdego pisał co innego, aby tylko go przekonać, że zakon jest już nieważny i zachęcić do stania się chrześcijaninem. Z resztą, sam Paweł przyznał to słynnym stwierdzeniem: On jest “Dla Żyda Żydem, dla Greka Grekiem”. Chciałoby się dopisać: dla prostytutki prostytutką. Dla satanisty, satanistą.

Judaiści nie wiedzą nic o masonach, demonach – upadłych aniołach, którzy próbują przedstawić się nam jako kosmici. Nie wiedzą także o tym, że nie ma planety ziemia. Oni żyją w matrixie tak samo jak katolicy. To jest jedno i to samo bagno – zwiedzenie. Mało tego, oni mają powplatane do swojej religii czysto lucyferiańskie obrzędy, które nieświadomie praktykują tak samo jak katolicy. Np. nie wiedzą o tym, że heksagram to najmocniejszy znak używany w czarach i przywoływaniu demonów. Sądzą, że to gwiazda Dawida – tak im się pierze mózgi.

Mam nadzieję, że dzięki temu co tutaj napisałem, zrozumiecie ich sposób widzenia. Warto to wiedzieć.

Czy teraz rozumiesz, dlaczego Jozue napisał mi ” o diabłach rozmawiaj sobie z judeomesjanistami lub chrześcijaninami ” po czym mnie zablokował na fejsie?

Brain Breaker

P.S. Cały judaizm zmierza do tego, aby jego wyznawcy zaakceptowali Lucyfera (przedstawiającego się jako przybysza z kosmosu) jako Mesjasza w nadchodzącym NWO.

16 thoughts on “Sposób myślenia wyznawców judaizmu: judaizm = katolicyzm = zwiedzenie

  1. Szymon Pułkownik

    “Cały judaizm zmierza do tego, aby jego wyznawcy zaakceptowali Lucyfera (przedstawiającego się jako przybysza z kosmosu) jako Mesjasza w nadchodzącym NWO”
    A 99% chrześcijan nie? Pozostali, czyli ci, którzy wierzą Pawłowi, wiedzą o tym zwiedzeniu. Po co Paweł uczyniłby to?

    Like

    Reply
      1. Szymon Pułkownik

        Rzym też chce przedstawić fałszywego Mesjasza. Ludzie po wyjściu z Watykanu najczęściej trafiają wprost do Pawła
        lub świadków, czyli podwójne oszustwo, zwiedzenie. Czy Watykan i Paweł
        to chrześcijaństwo? Przecież Paweł niby ostrzega przed Antychrystem
        i mówił o odbudowie świątyni. Muszę przeczytać w Biblii czy prorocy mówili o jej odbudowie.

        Like

        Reply
        1. theredbrainbreakerkstian Post author

          Sprawdź Ezechiela. Watykan i Paweł to chrześcijaństwo. Paweł miał dostęp do prawdziwych wypowiedzi Mesjasza i mógł sobie mieszać prawdę z kłamstwem jak tylko chciał. Musimy być czujni.

          Like

          Reply
  2. Roman

    Świetny artykuł, bardzo dobrze to pokazałeś, trzymaj tak dalej.
    Czytam wszystkie artykuły i widzę jest wiele ataków na Twoją osobę, to tym bardziej potwierdza zbliżanie się do prawdy i odszyfrowania wielopoziomowego kłamstwa gromadzonego prze wieki działalności “niosącego światło”.

    Like

    Reply
    1. theredbrainbreakerkstian Post author

      Witaj Romku,
      Ataki na moją osobę były i będą. Nie pękaj, z pewnością będę dalej pisał jak długo Bóg da… Szczególnie jestem zadowolony z 18 części serii, w której zdemaskowałem pawłowego chrześcijańskiego Jezusa. Sądzę, że Bóg mi pomaga i stopniowo odsłania kolejne elementy układanki. Będąc coraz bliżej prawdy czuję radość, której nie zmącą żadne ataki na moją osobę. Nie da się w zasadzie zaprzeczyć temu co do tej pory pokazałem (w ogólnym sensie), jeżeli potrafi się logicznie myśleć.

      Like

      Reply
  3. Szymon

    Dziękuję. Po co diabeł miałby ostrzegać uznających Pawła za apostoła przed fałszywym Mesjaszem? Mam na myśli tych, którzy wyszli z Watykanu, bo z tych, którzy w nim tkwią, prawie nikt nie słyszał o tym Antychryście.

    Like

    Reply
  4. mirmal

    Witam Brain sledze twoje starania prowadzace do poznania prawdy
    i widze ze zrobiles duzo dobrej roboty, za co gratuluje i zycze
    wytrwania i dalszej owocnej pracy ktora nie jest latwa w tej
    plataninie klamstw,ostatnio oglondalem pewien dokument
    bardzo ciekawy,co o tym sadzisz.

    Like

    Reply
    1. theredbrainbreakerkstian Post author

      Mirmal,

      Dzięki za słowa wsparcia, ale przede wszystkim dzięki że podesłałeś mi ten film. Jak go oglądałem to szczenna mi opadła. Treści które są w nim zawarte nadają się na zrobienie osobnego artykułu. Wszystko to ładnie pozbieram do kupy i opiszę, żeby nie uciekło. Już dawno szukałem takiego źródła, które pokazywało by podobieństwa między chrześcijaństwem, a innymi religiami. Ten film idealnie się wpisuje w to co do tej pory napisałem i jest następnym krokiem do zrozumienia wielu bardzo ważnych rzeczy.
      Pzdr

      Like

      Reply
  5. Adam

    Brain Breakerze, niechaj dobry Pan nasz, Bóg Izreala i przodków naszych w imię Isusa Tobie błogosławi. Odwiedziłem małe internetowe forum katolickie, poczytałem trochę i jestem zdruzgotany tym co oni tam wypisują. “Czcząc krzyż, czcimy samego Jezusa”, śmieszą ich zarzuty o bałwochwalstwo. Pójdą wiernie, po katolicku, za fałszywym mesjaszem w pierwszej lini na rzeź, ale przecież o tym wiesz. Moje życie jest do bani, ale wspominając na to jak Pan, mnie idiocie oznajmił wielkie rzeczy, jestem szczęśliwy. Gdybym miał życie, dalej stał bym w kościele, jak ten naćpany i bił pokłony do IHS. Chwała Panu!

    Like

    Reply
  6. mirmal

    Mialem podobnie z ta szczenka , ale to nic w porownaniu z tym co
    znalazlem jest to prawdziwa bomba okolo 4 tysiace stron dokumentow
    wszystko dokladnie opisane jak to zmanipulowano i kto za tym
    wszystkim stoi.Strona jest po angielsku , Ja niestety nie znam tego jezyka
    czytalem w tlumczeniu google , ale z tego co zrozumialem to ten film to
    tylko rozgrzewka przy tym materiale.
    http://www.christianism.com/

    Like

    Reply
    1. Przemo

      Robi sie coraz ciekawiej bracia i siostry 🙂
      Oby dobry Bog prowadzil nas wszystkich dalej ku Prawdzie prosto w Jego objecia. Swietny blog Krystian!

      Liked by 1 person

      Reply
  7. mirmal

    Tak wiem o tym. ale z tego co przejrzalem to dowody sa bardzo kruche i
    niema powiazania z jaka kolwiek starozytna religia i nie podwarzy sie
    wprost TZ Starego Testamentu. Ufam Bogu Izraela i wierze z pelnym
    przekonaniem jak bedziemy Go sie trzymac to nie zginiemy czego
    wszystkim zycze.
    Zastanawiam sie czy dobrz zrobilem pulikujac ta strone bo to moze
    podwazyc wiare u wielu ludzi,co do mnie to moje przkonania sa
    ugruntowane kocham Swietego Izraela.
    pozdrawiam

    Like

    Reply

Leave a Reply

