Wywalono mnie z fejsa. Mariusz, tchórzu, wiesz coś o tym?

Wczoraj usunięto moje konto z facebooka. Szkoda mi trochę, bo poznałem przez fb wielu wartościowych ludzi.

Miałem konto “Brain Breaker” i nie podawałem swojego imienia i nazwiska, a to jest niezgodne z regulaminem, jednak cały rok to konto mi funkcjonowało. Komuś widocznie bardzo zaczęło przeszkadzać moje konto i doniósł na mnie do panów administrujących fb.

Ludzie mają kasowane konta i to się zdarza często w takich sytuacjach. Ale gdyby to tylko o to chodziło, to bym tego nie pisał. Myślę, że chodziło o coś więcej, a w całą sprawę zamieszany jest Mariusz Szczytyński lub ktoś z jego otoczenia. Chłopcom najwyraźniej bardzo zaczęła przeszkadzać moja osoba. Przy okazji pozdrawiam serdecznie to masońskie ugrupowanie przygłupów. Chłopcy, ładnie to tak donosić na kogoś, bo dostało się wam i usłyszeliście trochę prawdy o sobie?

Jak to było?

Miałem grupę “ziemia – płaska czy wklęsła”, której Mariusz także był członkiem. Była prowadzona rozmowa pod jednym z postów. Na początku merytorycznie, potem chamsko. Brał w niej udział Mariusz, ja, Igor i Jan. Sprawa dotyczyła obrotowego nieba i tego, że nie pasuje do modelu PZ.
Igor jako zwolennik PZ w końcu zaczął zamieszczać zdjęcia Mariusza, na których widać jak pokazuje słynny masoński gest. Wtedy panowie skoczyli sobie do gardła. Tutaj można przeczytać jaki przebieg miała ta rozmowa – skopiowałem ją od pewnego momentu.
Dlaczego skopiowałem? Bo miałem przeczucie, że to może się przydać. W którymś momencie postawiłem Mariuszowi pytanie jak mu minął Sabat – bo była to sobota wieczorem. Można sobie przeczytać jaką dostałem odpowiedź.

rozmowa z Mariuszem o Sabacie

Mariusz nie obchodzi Sabatu i na moje pytanie w zasadzie nie odpowiedział. To mnie uderzyło i dlatego postanowiłem to skopiować na wszelki wypadek. Nie chciałem tego publikować, ale ponieważ moje konto zostało usunięte z fb za sprawą tych panów, to nie pozostaje mi nic innego.

Jak widać Mariusz nie ma nic do powiedzenia na temat Sabatu i zmieniał temat, jedyne na co było go stać, to wklejanie linku do swojego artykułu o Babilonie.
Mnie to dość mocno zszokowało. Poznałem się na nim i na jego “polityce”. Po kilku dniach gdy sobie to przemyślałem, to napisałem post w grupie. Ten post jak sądzę stał się przyczyną mojego usunięcia. Niestety nie skopiowałem go.

W między czasie Igor nawrzucał kilka postów o Mariuszu, o tym że twierdzi, że piramidy egipskie budowali inżynierowie Napoleona…
Przy okazji Igor w rozmowie zarzucał mi, że zgadzam się co do niebocentryzmu z człowiekiem, który głosi takie absurdy jak ten i nawet wspólnie z nim żartuję.

Odpisałem mu, że zgadzam się z nim tylko co do NC, a resztę jego poglądów wyśmiewam, jednak czułem potrzebę jasnego przedstawienia swojego stanowiska wobec osoby Mariusza, żeby członkowie grupy mieli jasność co do tego.

Regulamin grupy był taki, że Biblia stanowi podstawę do weryfikacji modelu świata w jakim żyjemy. Mariusz jak wiemy skasował Biblię w całości swoimi teoriami i piszę swoją Biblię. Tym bardziej poczułem potrzebę wyjaśnienia, dlaczego właściwie toleruje w grupie człowieka, który skasował Biblię. Postaram się w skrócie odtworzyć treść tego postu:


Mieliśmy w grupie ciekawe wydarzenie ostatnio (tutaj zalinkowałem tę rozmowę o Sabacie, w której wyszło szydło z worka).
Dlaczego trzymam w grupie człowieka, który skasował Biblię? Ponieważ rozum każe mi wierzyć w NC, a pozostałe poglądy tej osoby są dla mnie śmieszne.

Śledziłem blog Mariusza od długiego czasu i kiedyś było dużo wartościowych treści. Niestety odkąd Mariusz zaczął lansować teorię Jerozolimy w Turcji, blog zaczął spadać na psy – i tak trwa to do dzisiaj. Ponieważ uważam, że NC jest prawdą, a jak wiemy Mariusz także popiera NC, to są 3 możliwości:

1) Mariusz ujawnił NC i wtedy dobrali mu się do tyłka masoni i zażądali, aby kolejne treści na jego blogu były tak idiotyczne, aby kompromitować teorię NC. No bo kto uwierzy w NC skoro ten sam człowiek głosi tyle katastrofalnych w swoim idiotyzmie teorii?
Tak to dokładnie działa. Igor zaczął wyśmiewać osobę Mariusza jak się dowiedział co on głosi. W rezultacie NC także na tym cierpi i ludzie w niego nie wierzą. A więc tutaj widzimy, że jakby masoni wspólnie z Mariuszem (być może także masonem?? – patrz 2 podpunkt) osiągnęli swój cel i skompromitowali NC.

2) Druga ewentualność jest taka, że Mariusz też od początku jest masonem i to wszystko pięknie zaplanował.

3) Trzecia ewentualność jest taka, że on naprawdę wierzy we wszystko co pisze.

Kończąc proszę o zachowanie kultury i nie schodzenie poniżej pewnego poziomu w dyskusji.


 

Poniżej znajdował się także komentarz Igora, który ujawnił kilka informacji o Mariuszu z prywatnej korespondencji. Były to nieco kompromitujące informacje, ale gdyby to o niego chodziło, to on by został usunięty a nie ja.


I jeszcze kilka słów do Mariusza i jego ekipy.

Nie macie jajec panowie, bo takich rzeczy się nie robi. Donieśliście bo za bardzo wam się dostało? Po tej przygodzie ostatecznie upewniłem się co do was. Pozdrówcie ode mnie masonów i agentów – w tym także tych, którzy bywają na waszym blogu i komentują (np. pana BBC). Po tym co się stało jesteście dla mnie kupą gnoju panowie.

Brain Breaker

P.S. Nie udawajcie przed ludźmi bogobojnych osób, nie zachowujecie przykazań, skasowaliście Biblię, czego jeszcze chcieć? Wstyd mi, że na moim blogu w znajdują się linki do waszych wpisów. Wstyd mi, że was w ogóle znam. Najchętniej bym sobie was wymazał z pamięci.

I jeszcze na koniec, aby było jasne: nie mam wątpliwości, że za Mariuszem stoją masoni. Ten epizod dał mi tę pewność, a wcześniej miałem tylko przypuszczenie.

aaa… wiem co jeszcze mogło rozjuszyć Mariuszka. Napisałem wprost w grupie, że takich gestów nie wykonuje się od tak. Palce same się tak nie składają, bo próbowałem to zrobić. Mariusz twierdzi, że mu to zostało z jogi i zrobił to nieświadomie. Gdyby tak było, to by się nie zająknął gdy to robił:

http://damgrath.blogspot.com/2015/01/mariusz-szczytynski-syjonista.html

Mariuszu, za mało jogi odprawiasz ostatnio modląc się do swojego słowiańskiego boga światowida czy jak mu tam?

 

 

2 thoughts on “Wywalono mnie z fejsa. Mariusz, tchórzu, wiesz coś o tym?

  1. pamelatusk

    miałam na twoim bogu nic już nie pisać, ale muszę wyjaśnić pewną sprawę, dotyczącą Mariusza Szczytańskiego.
    nie jest on żadnym masonem i już ci udowodnię dlaczego.
    ponieważ to ja Jestem masonem 33-go stopnia. to ja wymyśliłam ten chytry plan, żeby zaprosić Mariusza do programu Alexa. więc daruj sobie te dziecinne oskrżenia z rzekomym
    masońskim gestem. Mariusz i Alex są tylko ofiarami mojego iście szatańskiego planu … HA ! HA! ha!
    Marzyło mi się żeby razem z Mariuszem wystąpił Henryk, ale nie zgodził się. jszcze wtedy nie wiedziałam, że obaj są pokłóceni.
    pewnie nikt nigdy cię o nic fałszywie nie oskarżał, więc nie wiesz jak to jest.

    Zerknęłam na tą rozmowę z Mariuszem o sabacie i zdębiałam jakich tępych chwytów używają ci twoi koledzy, szambo nie mniejsze niż u Henryka. jakby ktoś tego twojego bożka
    obraził, to byś go dawno wyrzucił, ale jak po Mariuszu te patałachy jeździły, to nie zwróciłeś im najmniejszej uwagi. jesteś dla mnie zwykłym świętoszkowatym hipokrytą!!!

    na koniec, skoro już tutaj jestem to skożystm z okazji i powiem ci, jeżeli kochasz tego swojego biblijnego boga, to możesz go odemnie pocałować w DUP-ę !!!

    Like

    Reply
    1. theredbrainbreakerkstian Post author

      A jednak dobrze że napisałaś.
      Gdybym wiedział wcześniej, że tak bardzo kochasz pana Alexa i jego zacnych gości i ten jego cały szatański show, to na moim blogu nie autoryzowałbym żadnego twojego wpisu.

      Marny ten żart z twoim byciem “masonem” i to aż 33 stopnia 🙂 hahahahaha normalnie zwijam się ze śmiechu jak to pisze, ale ok, już dobrze pozbierałem się 🙂
      W każdym razie jakbyś miała np. biblię masonów, to mogłabyś ją udostępnić, chętnie byśmy sobie poczytali. Albo inne książki – podręczniki napisane przez Pike’a i pozostałych zdiabłasynów w dupę kopanych 🙂 ale olać to.
      Ważne jest co innego. Ważne jest to co napisałaś na końcu:

      skoro już tutaj jestem to skożystm z okazji i powiem ci, jeżeli kochasz tego swojego biblijnego boga, to możesz go odemnie pocałować w DUP-ę !!!”

      A teraz mam taki komunikat…

      Kim jest Mariusz? Kim on jest, że toleruje wokół siebie takie osoby jak pani pamela?
      Mariuszku, odnieś się do tego, bo jeśli tolerujesz wpisy tej pani na swoim innowacyjnym blogu, to oznacza wprost, że podpisujesz się pod tymi słowami .

      A wtedy przynajmniej wszystko będzie jasne i mógłbyś po prostu napisać ten tekst u góry jako motto twojego bloga zamiast tego co tam masz… “kto szuka ten znajdzie”
      Proponuję zatem, abyś napisał, że
      “… pocałujcie ode mnie biblijnego boga w dupę”
      Zawsze możesz poprosić panią pamelę, to pomoże ci zredagować to zdanie gdybyś miał kłopot.

      A tobie pani pamelo dziękuje bardzo, że odsłaniasz nam kolejne kulisy tego kim jest pan Mariusz.

      Niech wszyscy to zobaczą – tylko z tego powodu moderowałem twój wpis szanowna pani satanistko

      Like

      Reply

Leave a Reply

