Kolejny zwolennik PZ ośmieszył się próbując wytłumaczyć wygląd nieba – bóg zapłać

Zwolennicy płaskiej ziemi twierdzą, że rozumieją jak działa niebo w modelu PZ i wskazują na ten film:

pt. “Flat Earth Star Trails Explained”

Damgrath nawet uważa, że po jego obejrzeniu powinienem zmienić zdanie co do modelu ziemi.

http://damgrath.blogspot.com/2015/07/gdzie-my-w-koncu-zyjemy-cz4.html

Damgrath – niestety zawiodę Cię kolejny raz. Ten film niczego nie tłumaczy. 

Logika tego gościa, który to robił pozostawia wiele do życzenia i w zasadzie to ja na ten temat się już wypowiadałem poprzednimi wpisami w temacie modelu ziemi. On nie odpowiedział na żaden z moich argumentów. Widok nieba jest niewytłumaczalny modelem PZ i każdy, kto do tej pory próbował zmierzyć się z tym tematem i połączyć jedno z drugim się ośmieszał. Nie chce mi się poruszać szczegółów, które ośmieszyły pana Erica – autora filmu. Jak to kogoś interesuje, to niech sobie założy miskę na głowę i nią pokręci. Pan Eric tak zamotał zagadnienie, aby ukryć podstawowe błędy logiczne, które popełnił. Ale zostawiam to. Niech każdy sobie wierzy w co chce, byle nie w heliocentryzm, bo to satanizm i jest to zabronione w Biblii.

Także sory Damgrath…


A inna sprawa, to takie wspomnienie z mojej obecności na fejsie.

Moja grupa, którą miałem (swoją drogą to nie ja ją zakładałem, tylko kolega przydzielił mi kompetencje administratora) dała mi pewne przemyślenie. Zetknąłem się z taką postawą zwolenników PZ:

Jak przychodziło co do czego w rozmowie, to często stawiali takie pytania jak to:

“Czy jest wzór na ugięcie światła w modelu NC?”

albo

“Czy jest wzór na transformacje przestrzeni w modelu NC?”

Kiedy padała odpowiedź negatywna (bo nie znam takich wzorów), to był to dla nich argument na to, że NC nie jest prawdą.

Czyli zwolennicy NC powinni potrafić wytłumaczyć wszystko, a zwolennicy PZ takiego obowiązku nie mają.

Ja nigdy nie stawiałem pytań tego rodzaju, a równie dobrze mógłbym tak zrobić. Wiem, że pewne rzeczy pozostaną przed nami zakryte i nie ma co się spalać. Lepiej się skupić na tym, co jest możliwe do zrozumienia.

Mógłbym np. spytać:

“Jaki jest wzór na rozchodzenie się światła w modelu PZ, bo wiadomo, że skoro by szło po prostej, to powinno oświetlać całą ziemię i nie powinno być w ogóle nocy…Zatem poproszę wzór. Jest taki? Nie ma? To PZ jest bzdurą.”

Jaki to jest poziom argumentów? Jest to totalne dno. A zauważyłem, że zwolennicy PZ często tak bronią swojego modelu, w myśl zasady: lepiej atakować NC jak nie da się bronić PZ.

To tyle w temacie.

A pan Eric swoim filmem utwierdził mnie w przekonaniu, że ziemia nie może być płaska.

Pamiętajmy tylko, że nie żyjemy na planecie ziemi. O tym nie naucza żadna religia, a jak wiadomo wszystkie są pod kontrolą diabła. Wiedząc to nie nabierzemy się na teatr, który nam szykuje watykan do spółki z masonami i tą cała zgrają istot, które udają ludzi, a są fizycznym potomstwem upadłych aniołów.

Brain Breaker

19 thoughts on “Kolejny zwolennik PZ ośmieszył się próbując wytłumaczyć wygląd nieba – bóg zapłać

  1. Boniak

    Wzór na transformację przestrzeni jest: http://www.langw.de . Wzór na odgięcie światła też jest, ale bardzo skomplikowany bo krzywa się odgina wykładniczo i w każdej chwili jest zmienna , dlatego na stałe nie można go określic tylko chwilowo.

    To że pana ktoś o takie rzeczy pyta , to tylko swiadczy o tym , ze chce siebie usprawiedliwić i ukryc fakt ,że tak naprawdę nic nie wie .

    Nawet jest wzór matematyczny na niebocentryzm i jak powiedział austryjacki fizyk teoretyczny dr. Braun , jest nie do obalenia. Tu mozna poszukać : http://www.rolf-keppler.de

    Jeśli ktoś zadaje takie pytania jak panu to nie wie nic o naukowej stronie niebocentryzmu.

    Mogę się założyć że gdyby pan nawet podał wzór na transformację przestrzeni komukolwiek ze swoich rozmówców od płaskiej ziemi , to oni by na to patrzyli jak przysłowiowe woły na malowane wrota. Oni by go nawet nie zrozumieli i nawet nie chcieli by zrozumieć.

    Like

    Reply
  2. Kropa

    Odwracasz kota ogonem przyjacielu.
    To wy cały czas nic nie musicie,a inni muszą przedsatwiać dowody. Wy macie tylko imaginacje, których nie wolno poddawać w wątpliwość.

    Cały ten niebocentryzm oparty jest na tym, że ktos coś sobie ubzdurał ale dowodów na to nie ma. Trzeba wierzyć że światło się ugina (na co nie ma dowodów) bo inaczej cały model nc idzie w d…

    Film Dubaya narobił wam kotła we łbach sądząc po reakcjach sekty szczytyniaków, kiedy poczeli beczeć na wszystkie strony, dementować i odwracać kota ogonem.

    Cyt dziewczynę z twojej strony ” Polega na pokazaniu, jak perspektywa wpływa na widoczny efekt pozornego ruchu nieba w dwóch kierunkach, bo NC zarzucają, iż przy płaskiej ziemi taki ruch obrotowy nieba jest niemożliwy. Na filmiku jest pokazane, że to możliwe i jest efektem perspektywy.”
    I to tyle. Można zaobserwować. Nic ponad to. Nikt nie mówi że wie jak wygląda niebo. W przeciwieństwie do was, co oczywiście jest klamstwem.
    Wiesz jaki jest wasz niebocentryków problem? Taki że napastliwie i głupio wciskają go dwaj półidioci – Szsczytyński I kozłowski Karolek. Może gdyby ktoś inny chciał to propagować i rozmawiać to brano by was powaznie pod uwagę, ale kiedy półdebile się za to biorą to z kim tu rozmawiać. Facet w okolicach 50 roku zycia zachowujący się jak oszołom, i dziecko napstliwe i zlośliwe, pokrzywdzone przez życie, które znalazło ojczulka i sie go trzyma w zamian za swoje usługi.

    A tu masz synuś fajny wykład włoskiego profesora na temat twojego umilowanego mordercy JAHWE (liczba mnoga dzieciaku).

    Kocioł w główce to masz niezły – siedzisz w dwóch ogromnych kłamstwach (nc i Jahwizm) z przekonaniem że zmierzasz do zbawienia.

    Like

    Reply
  3. Kropa

    Tutaj część pierwsza

    Zobacz to bo warto. Twoj morderca wcale nie ma boskich przymiotów. To zwykły mściwy i łapczywy na ziemię wykonawca rozkazów.

    Like

    Reply
  4. theredbrainbreakerkstian Post author

    Nie wiem co takiego robię nie tak, że na moją stronkę przyciągam ludzi, którzy kwestionują Boga Izraela. Nie rozumiem tego, może lepiej byście sobie pooglądali seriale zamiast mi zawracać głowę?
    Przypominasz mi swoim sposobem pisania Mutu z forum zbawienie i Zigiego Marka z fb. Pomyliłem się? Chyba nie… No a jeśli tak, to przepraszam, pozwól jednak, że potraktuję cię jak owego pana, bo zapadło mi w pamięć, coś co mi kiedyś napisał. Nikt inny nigdy wcześniej nie nazwał mnie dzieckiem, synkiem, czy coś w tym stylu.
    A ty zrobiłeś teraz to samo. Skoro nazywasz mnie dzieciakiem, to pokaż mi swój dorobek intelektualny, swoją wiedzę, a wtedy pogadamy. Na razie to raczej ja ciebie powinienem tak nazwać. Jesteś człowiekiem niezrównoważonym emocjonalnie, co z resztą widać po tym jednym komentarzu, bo najpierw nazywasz mnie przyjacielem, a potem po mnie jedziesz. Nie wiem kim jesteś, ale to mi przypomina chrześcijańską obłudę, a tego nienawidzę. Nie znoszę! Lubię szczerość.
    Piszesz “my” “wy” co tylko utwierdza mnie w tym, że jesteś Mutu. Po co więc ukrywasz się pod innym nickiem?

    Przyszedłeś tutaj wylać swój gniew i dać upust swojej frustracji? No źle trafiłeś.

    Nie ma dowodów na zagięcie światła? Pozwól, że nie umrę ze śmiechu. Cały model PZ z założeniem, że światło idzie po prostej jest bzdurą, bo słońce oświetla księżyc. Wyjaśniłem to tutaj
    https://theredbrainbreakerkstian.wordpress.com/2015/03/22/swiatlo-w-kosmosie-nie-rozchodzi-sie-prostolinijnie-prosty-dowod-logiczny/
    Skoro jednak nie uznajesz Biblii, to zapewne nie jest to dla ciebie argumentem. W zasadzie to trudno ci odpowiadać nie wiedząc w co dokładnie wierzysz.

    Także model PZ również zakłada ugięcie światła, no…. chyba że ten… no… księżyc świeci własnym światłem…taa…..

    “Film Dubaya narobił wam kotła we łbach sądząc po reakcjach sekty szczytyniaków, kiedy poczeli beczeć na wszystkie strony, dementować i odwracać kota ogonem. ”

    Film Dubaja to kabaret. Nic mi nie narobił w głowie. Żenuje mnie to, że nie potrafisz sobie założyć miski na głowę.

    Powiem ci tak, chcesz sobie wierzyć w PZ to proszę bardzo. Czy ja wysławiam się nie jasno? Ja na moim blogu informuję przede wszystkim ludzi, że nie ma heliocentryzmu. Niech ziemia będzie płaska pod warunkiem, że ktoś mi pokaże dowody i odpowie na moje pytania. Film Dubaja to dla mnie intelektualne dno. A skoro jesteś nim zachwycony, to odpowiedz sobie co myślę o twoim intelekcie.


    Wiesz jaki jest wasz niebocentryków problem? Taki że napastliwie i głupio wciskają go dwaj półidioci – Szsczytyński I kozłowski Karolek. Może gdyby ktoś inny chciał to propagować i rozmawiać to brano by was powaznie pod uwagę, ale kiedy półdebile się za to biorą to z kim tu rozmawiać.”
    @@@ a przepraszam, że zapytam, czy ty przyszedłeś tutaj do mnie porozmawiać czy nasrać na mnie? To jest twój sposób prowadzenia rozmowy? Uważasz się za kogoś lepszego niż oni, tymczasem nie znam drugiego takiego człowieka, który miałby w sobie tyle jadu. A może jesteś tym no… chrześcijaninem? To dopiero byłby ubaw jak 150.
    Zamiast ujawniać w co wierzysz wolisz tylko krytykować innych, a tak najłatwiej.

    “A tu masz synuś fajny wykład włoskiego profesora na temat twojego umilowanego mordercy JAHWE (liczba mnoga dzieciaku).”
    @@@ miło by było abyś podał w takim razie w co ty wierzysz, bo nawet nie ma się do czego odnieść. Takie pisanie ma tylko jeden cel: wysranie się.

    Jeśli nie wierzysz w Boga, to nie mamy o czym gadać. Papież wierzy w Boga i cały świat wierzy w Boga, tutaj Heniek ma rację co do tego. W dzisiejszych czasach trzeba być wyjątkowym idiotą aby kwestionować istnienie Boga.
    A jeśli jednak wierzysz w jakiegoś boga, to może powiedz w którego…? W Dionizosa? Masz do wyboru do koloru, to byś się mógł określić.

    Like

    Reply
  5. Kropa

    Ty mi przypominasz zas styl pisania niejakiego Jerusal10 czy innych…ogólnie nie jesteś zbyt lotny intelektualnie co wyczywa się po stylu pisania i treści. Uważasz się tylko za intelektualistę.

    Twoje zas motto schizofreniczne ” kocham….i nienawidzę…” pokazuje cos za jeden.

    “Bóg Izraela”…kolejny w sieci syjonistycznych satanistów.

    Like

    Reply
    1. theredbrainbreakerkstian Post author

      O witaj Muciaczku, nie znam tego gościa, ale chętnie bym go poznał, masz do niego namiar?
      Bóg też kocha i też nienawidzi – przynajmniej ten w którego ja wierzę. Czyli jest schizofrenikiem tak jak i ja. No nic, miło mi być po Jego stronie.
      Bóg Izraela satanistą… Tego jeszcze nie grali. Ale pobawię się dalej. Kto w takim razie nie jest satanistą? Odpowiesz?

      Like

      Reply
  6. Kropa

    A miskę na głowę to sobie załóż razem z sekta szczytyniakow i ich dzieciakiem ze zdjęć Karolkiem.
    Antagonista jesteś…który gada ich slangiem…hahahahahah

    Like

    Reply
  7. Kropa

    Ty nawet nie kumasz co czytasz. ” ” takie znaczki to cytat. Cytaz ciebie samego. Skoro wierzysz w tego YHWH czy jak go tam nazywają świadkowie Jechowę czy jahwe to jesteś tylko nabranym na głupotki matolkiem.
    Obejrzyj film i zdobądź sie na refleksję.

    A, misiu…stosujesz wszystkie kilkaset zasad które zalecił ci twój bóg izraela aby być jego wiernym wyznawcą?
    Tutaj powtórzę pytanie Karolka – brzydzisz się swojej żony i nie zbliżasz oczywiście do niej kiedy ma okres?
    Toc to zalecienie twojego boga

    hahahahaha

    Like

    Reply
    1. theredbrainbreakerkstian Post author

      🙂 ja kumam, wszystko kumam, najwyraźniej nadajemy na innych falach, że nie rozumiesz co piszę. ty nawet nie masz odwagi powiedzieć w co wierzysz. Żeby podjąć rozmowę w tych kwestiach o które pytasz, mój rozmówca musi być na pewnym minimalnym poziomie kultury, a już tymbardziej gdy chodzi o moją rodzinę. Nie wiem na co ty liczysz. Przychodzisz tu i srasz, a potem chcesz żebym ci się zwierzał?
      Gorszysz mnie tak samo jak Karol i Mariusz, jesteście wszyscy bardzo podobni, a tak ich nienawidzisz.

      Jesteś zwykłym tchórzem, że nie potrafisz się przyznać do swoich przekonań. Może na forum Henryka też nikt do końca nie wie kto jest twoim bogiem? Może ty jesteś agentem? No to jest coś co na pewno warte jest przemyślenia.

      Like

      Reply
  8. Kropa

    Ustalmy coś koleżko, nie znam żadnego Henryka i nie wiem o kim mówisz więc zby się odnieść do tego musisz mi uświadomić kim jest ten Henryk. To raz.

    Drugie ustalenie to to, że ja nie wierzę w tego mściwego zabójce i mściciela jahwe czy jak go tam zwał.
    Moim bogiem jest Jezus.

    Po trzecie to napisz mi dlaczego nie przestrzegasz zasad swojego boga.

    Like

    Reply
    1. theredbrainbreakerkstian Post author

      Drogi panie Mutu – agencie HASBARY, płatny dezinformatorze opłacany przez watykan, mam złą informację. Obnażył się pan tym wystąpieniem tutaj.
      O Henryku wspomniałem już w pierwszym komentarzu i o tym żeś Mutu i Zigi. Sory, ale nie znam drugiego takiego, kto by pisał takim językiem. Wtedy nie zaprotestowałeś od razu i nie spytałeś kto to Henryk. Zrobiłeś to dopiero teraz – tak późno??!! Czemu tak późno? Jak zobaczyłeś, że tracisz grunt pod nogami i niekorzystne będzie dla ciebie to co tutaj wyszło?

      Twoim celem jest jedno: wspieranie konfliktów. Podsycanie nienawiści. Dlatego się uczepiłeś forum Henia. Wszystkie twoje komentarze są przesiąknięte tym o czym piszę. Siejesz nienawiść, prowokujesz konflikty. U mnie zrobiłeś to samo.

      Teraz to możesz sobie już pisać, żeś nie jest Mutu, ja już nie uwierzę.

      Napisałeś, że twoim bogiem jest Jezus, żeby cię nie wywalono z forum Henryka. Za kogo ty mnie masz jełopo? Zarabiasz na życie tym co robisz.
      Czy uważasz, że ja uwierzę w to, że twoim bogiem jest choćby ten Jezus o którym piszesz, skoro ziejesz nienawiścią? A gdzie twoja miłość do nieprzyjaciół złamasie?
      Twoim bogiem jest Szatan agencie. Na moim blogu nie pisz już absolutnie nic, bo to koniec twojej kariery. Trzymam się z dala od takich jak ty, tutaj sobie przeczytaj jak obnażyłem twojego koleżkę po fachu:
      https://theredbrainbreakerkstian.wordpress.com/2014/08/18/jak-traktowac-nieprzyjaciol-cz-1-jak-rozpoznac-agenta-i-czy-nadstawiac-mu-chrzescijanski-drugi-policzek/
      To twój kolega ten Adrianek?
      A może piszecie z jednego pokoju?
      O dziwo! Bogiem Adrianka też jest Jezus!

      Za wszelką cenę chcesz ode mnie wyciągnąć informacje na podstawie których będziesz w stanie mnie kompromitować. Gdybym napisał np. że czegoś tam nie wypełniam, to byś to rozdmuchał żeby mnie kompromitować.
      TWOIM CELEM JEST KOMPROMITACJA TYCH, NA KTÓRYCH SIĘ UWZIĄŁEŚ.
      Za to ci płacą. I za podsycanie konfliktów! Kto kazał ci tutaj przyjść i pisać?
      Który masz stopień w masonerii?

      Wynocha z mojego bloga!

      A teraz UWAGA! Na forum Henryka pisuje agent Mutu! Proszę przejrzeć jego posty, aby wyrobić sobie zdanie.

      Co za cwaniak! Agenci nie mają do mnie szczęścia jak widać.

      Like

      Reply
  9. Kropa

    Tępyś jak kołek misiu.
    Nie pytałem o jakiegos Heńka…no tak to poważny trop w śledztwie! Ty jestes opóźniony w rozwoju co widac.
    Heniek Adrianek Mutu…ile jeszcze tych postaci w twojej głowie? wiesz jak to sie nazywa fachowo ?
    schizofrenia paronoidalna.

    a teraz do rzeczy.
    dlaczego nie przestrzegasz 613 zasad jakie dał ci twój zapluty bożek?

    Like

    Reply
    1. theredbrainbreakerkstian Post author

      OK pokazałem ten komentarz aby każdy widział co napisałeś, bronisz się jak typowy agent.
      Chyba nawet brałeś korepetycje u Adrianka. Zobacz co on mi napisał na końcu:

      Adrian Wujczak :To przypomina jakąś manię lub schizofrenię, Brain Braker

      A teraz to co ty mi napisałeś:

      “wiesz jak to sie nazywa fachowo ?
      schizofrenia paronoidalna.”

      Nie masz wstydu tak samo jak on i stosujesz te same chwyty.

      Like

      Reply
  10. Kropa

    Głabów twojego typu ni etrzeba kompromitować. Sami się kompromitujecie. Wystarczy was pytać o to w co wierzycie.
    Ty jak widać wierzysz w jakiegoś bożka którego i tak masz w dupie bo nie przestrzegasz jego zaleceń.
    Co tu wyciągac od ciebie…jak tu pustka zieje.

    Like

    Reply
    1. theredbrainbreakerkstian Post author

      “Ty jak widać wierzysz w jakiegoś bożka ”

      Co łączy wszystkich agentów? NIE NAWIDZĄ BOGA IZRAELA! O dziwo nie przeszkadza to im kochać JEZUSA!

      Czy to nie jest kolejny piękny dowód na to gdzie leży prawda i kto jest prawdziwym Bogiem?

      Dziękuję ci baranie za twoje wystąpienie. bóg zapłać

      Like

      Reply
  11. theredbrainbreakerkstian Post author

    Cała ta rozmowa jest nieczytelna poprzez to, że komentarze są umieszczone w złej kolejności – to jest największy mankament wordpressa. Powinienem to uporządkować i zrobić z tego oddzielny post, bo czytając to w takim stanie jak jest trudno się połapać jak przebiegała ta rozmowa.

    Like

    Reply
  12. ka rol

    Jak widać Dubai usunął swój bzdurny film. Pewnie miał za dużo wiadomości, że to nie działa i się ugiął. Ostatni blefowy bastion PZ oficjalnie upadł.

    Like

    Reply

Leave a Reply

