Mutu z forum zbawienie to agent hasbary – ostrzegam wszystkich.

No cóż, odwiedził mnie agent hasbary Mutu z forum zbawienie. Tutaj w tym poście jest przebieg naszej rozmowy. Musiałem ją zredagować bo tam gdzie ona się odbyła

https://theredbrainbreakerkstian.wordpress.com/2015/08/10/kolejny-zwolennik-pz-osmieszyl-sie-probujac-wytlumaczyc-wyglad-nieba-bog-zaplac/comment-page-1/#comment-1523

jest nieczytelna z uwagi na system publikacji komentarzy na wordpressie.

Po co to publikuję? Z kilku powodów. Od agentów też można się wiele nauczyć. Po drugie nienawidzę gdy ktoś kłamie. Po trzecie uważam, ze agentów należy ujawniać, bo oni zwalczają prawdę i działają na szkodę Boga Izraela. A oto ta rozmowa, oczywiście poznałem się na nim dopiero w trakcie:

  1. Kropa 13 August 2015 at 12:07

Odwracasz kota ogonem przyjacielu. To wy cały czas nic nie musicie,a inni muszą przedsatwiać dowody. Wy macie tylko imaginacje, których nie wolno poddawać w wątpliwość.

Cały ten niebocentryzm oparty jest na tym, że ktos coś sobie ubzdurał ale dowodów na to nie ma. Trzeba wierzyć że światło się ugina (na co nie ma dowodów) bo inaczej cały model nc idzie w d…

Film Dubaya narobił wam kotła we łbach sądząc po reakcjach sekty szczytyniaków, kiedy poczeli beczeć na wszystkie strony, dementować i odwracać kota ogonem.

Cyt dziewczynę z twojej strony ” Polega na pokazaniu, jak perspektywa wpływa na widoczny efekt pozornego ruchu nieba w dwóch kierunkach, bo NC zarzucają, iż przy płaskiej ziemi taki ruch obrotowy nieba jest niemożliwy. Na filmiku jest pokazane, że to możliwe i jest efektem perspektywy.” I to tyle. Można zaobserwować. Nic ponad to. Nikt nie mówi że wie jak wygląda niebo. W przeciwieństwie do was, co oczywiście jest klamstwem. Wiesz jaki jest wasz niebocentryków problem? Taki że napastliwie i głupio wciskają go dwaj półidioci – Szsczytyński I kozłowski Karolek. Może gdyby ktoś inny chciał to propagować i rozmawiać to brano by was powaznie pod uwagę, ale kiedy półdebile się za to biorą to z kim tu rozmawiać. Facet w okolicach 50 roku zycia zachowujący się jak oszołom, i dziecko napstliwe i zlośliwe, pokrzywdzone przez życie, które znalazło ojczulka i sie go trzyma w zamian za swoje usługi.

A tu masz synuś fajny wykład włoskiego profesora na temat twojego umilowanego mordercy JAHWE (liczba mnoga dzieciaku).

Kocioł w główce to masz niezły – siedzisz w dwóch ogromnych kłamstwach (nc i Jahwizm) z przekonaniem że zmierzasz do zbawienia.

2. Kropa 13 August 2015 at 12:12

Tutaj część pierwsza

Zobacz to bo warto. Twoj morderca wcale nie ma boskich przymiotów. To zwykły mściwy i łapczywy na ziemię wykonawca rozkazów.

3. theredbrainbreakerkstian Post author13 August 2015 at 13:24

Nie wiem co takiego robię nie tak, że na moją stronkę przyciągam ludzi, którzy kwestionują Boga Izraela. Nie rozumiem tego, może lepiej byście sobie pooglądali seriale zamiast mi zawracać głowę? Przypominasz mi swoim sposobem pisania Mutu z forum zbawienie i Zigiego Marka z fb. Pomyliłem się? Chyba nie… No a jeśli tak, to przepraszam, pozwól jednak, że potraktuję cię jak owego pana, bo zapadło mi w pamięć, coś co mi kiedyś napisał. Nikt inny nigdy wcześniej nie nazwał mnie dzieckiem, synkiem, czy coś w tym stylu. A ty zrobiłeś teraz to samo. Skoro nazywasz mnie dzieciakiem, to pokaż mi swój dorobek intelektualny, swoją wiedzę, a wtedy pogadamy. Na razie to raczej ja ciebie powinienem tak nazwać. Jesteś człowiekiem niezrównoważonym emocjonalnie, co z resztą widać po tym jednym komentarzu, bo najpierw nazywasz mnie przyjacielem, a potem po mnie jedziesz. Nie wiem kim jesteś, ale to mi przypomina chrześcijańską obłudę, a tego nienawidzę. Nie znoszę! Lubię szczerość. Piszesz “my” “wy” co tylko utwierdza mnie w tym, że jesteś Mutu. Po co więc ukrywasz się pod innym nickiem?

Przyszedłeś tutaj wylać swój gniew i dać upust swojej frustracji? No źle trafiłeś.

Nie ma dowodów na zagięcie światła? Pozwól, że nie umrę ze śmiechu. Cały model PZ z założeniem, że światło idzie po prostej jest bzdurą, bo słońce oświetla księżyc. Wyjaśniłem to tutaj https://theredbrainbreakerkstian.wordpress.com/2015/03/22/swiatlo-w-kosmosie-nie-rozchodzi-sie-prostolinijnie-prosty-dowod-logiczny/ Skoro jednak nie uznajesz Biblii, to zapewne nie jest to dla ciebie argumentem. W zasadzie to trudno ci odpowiadać nie wiedząc w co dokładnie wierzysz.

Także model PZ również zakłada ugięcie światła, no…. chyba że ten… no… księżyc świeci własnym światłem…taa…..

“Film Dubaya narobił wam kotła we łbach sądząc po reakcjach sekty szczytyniaków, kiedy poczeli beczeć na wszystkie strony, dementować i odwracać kota ogonem. ”

Film Dubaja to kabaret. Nic mi nie narobił w głowie. Żenuje mnie to, że nie potrafisz sobie założyć miski na głowę.

Powiem ci tak, chcesz sobie wierzyć w PZ to proszę bardzo. Czy ja wysławiam się nie jasno? Ja na moim blogu informuję przede wszystkim ludzi, że nie ma heliocentryzmu. Niech ziemia będzie płaska pod warunkiem, że ktoś mi pokaże dowody i odpowie na moje pytania. Film Dubaja to dla mnie intelektualne dno. A skoro jesteś nim zachwycony, to odpowiedz sobie co myślę o twoim intelekcie.

” Wiesz jaki jest wasz niebocentryków problem? Taki że napastliwie i głupio wciskają go dwaj półidioci – Szsczytyński I kozłowski Karolek. Może gdyby ktoś inny chciał to propagować i rozmawiać to brano by was powaznie pod uwagę, ale kiedy półdebile się za to biorą to z kim tu rozmawiać.” @@@ a przepraszam, że zapytam, czy ty przyszedłeś tutaj do mnie porozmawiać czy nasrać na mnie? To jest twój sposób prowadzenia rozmowy? Uważasz się za kogoś lepszego niż oni, tymczasem nie znam drugiego takiego człowieka, który miałby w sobie tyle jadu. A może jesteś tym no… chrześcijaninem? To dopiero byłby ubaw jak 150. Zamiast ujawniać w co wierzysz wolisz tylko krytykować innych, a tak najłatwiej.

“A tu masz synuś fajny wykład włoskiego profesora na temat twojego umilowanego mordercy JAHWE (liczba mnoga dzieciaku).” @@@ miło by było abyś podał w takim razie w co ty wierzysz, bo nawet nie ma się do czego odnieść. Takie pisanie ma tylko jeden cel: wysranie się.

Jeśli nie wierzysz w Boga, to nie mamy o czym gadać. Papież wierzy w Boga i cały świat wierzy w Boga, tutaj Heniek ma rację co do tego. W dzisiejszych czasach trzeba być wyjątkowym idiotą aby kwestionować istnienie Boga. A jeśli jednak wierzysz w jakiegoś boga, to może powiedz w którego…? W Dionizosa? Masz do wyboru do koloru, to byś się mógł określić.

4. theredbrainbreakerkstian Post author13 August 2015 at 13:25

a za film dzięki, zobaczę sobie, od każdego można się czegoś nauczyć, jeśli jednak chciałbyś mi podsunąć pomysł, że Boga nie ma, to pozostawię to bez komentarza

5. Kropa 13 August 2015 at 13:39

Ty mi przypominasz zas styl pisania niejakiego Jerusal10 czy innych…ogólnie nie jesteś zbyt lotny intelektualnie co wyczywa się po stylu pisania i treści. Uważasz się tylko za intelektualistę.

Twoje zas motto schizofreniczne ” kocham….i nienawidzę…” pokazuje cos za jeden.

“Bóg Izraela”…kolejny w sieci syjonistycznych satanistów.

6. theredbrainbreakerkstian Post author13 August 2015 at 13:43

O witaj Muciaczku, nie znam tego gościa, ale chętnie bym go poznał, masz do niego namiar? Bóg też kocha i też nienawidzi – przynajmniej ten w którego ja wierzę. Czyli jest schizofrenikiem tak jak i ja. No nic, miło mi być po Jego stronie. Bóg Izraela satanistą… Tego jeszcze nie grali. Ale pobawię się dalej. Kto w takim razie nie jest satanistą? Odpowiesz?

7. Kropa 13 August 2015 at 13:41

A miskę na głowę to sobie załóż razem z sekta szczytyniakow i ich dzieciakiem ze zdjęć Karolkiem. Antagonista jesteś…który gada ich slangiem…hahahahahah

8. Kropa 13 August 2015 at 13:49

Ty nawet nie kumasz co czytasz. ” ” takie znaczki to cytat. Cytaz ciebie samego. Skoro wierzysz w tego YHWH czy jak go tam nazywają świadkowie Jechowę czy jahwe to jesteś tylko nabranym na głupotki matolkiem. Obejrzyj film i zdobądź sie na refleksję.

A, misiu…stosujesz wszystkie kilkaset zasad które zalecił ci twój bóg izraela aby być jego wiernym wyznawcą? Tutaj powtórzę pytanie Karolka – brzydzisz się swojej żony i nie zbliżasz oczywiście do niej kiedy ma okres? Toc to zalecienie twojego boga

hahahahaha

9. theredbrainbreakerkstian Post author13 August 2015 at 14:04

🙂 ja kumam, wszystko kumam, najwyraźniej nadajemy na innych falach, że nie rozumiesz co piszę. ty nawet nie masz odwagi powiedzieć w co wierzysz. Żeby podjąć rozmowę w tych kwestiach o które pytasz, mój rozmówca musi być na pewnym minimalnym poziomie kultury, a już tymbardziej gdy chodzi o moją rodzinę. Nie wiem na co ty liczysz. Przychodzisz tu i srasz, a potem chcesz żebym ci się zwierzał? Gorszysz mnie tak samo jak Karol i Mariusz, jesteście wszyscy bardzo podobni, a tak ich nienawidzisz.

Jesteś zwykłym tchórzem, że nie potrafisz się przyznać do swoich przekonań. Może na forum Henryka też nikt do końca nie wie kto jest twoim bogiem? Może ty jesteś agentem? No to jest coś co na pewno warte jest przemyślenia.

10. Kropa 13 August 2015 at 14:14

Ustalmy coś koleżko, nie znam żadnego Henryka i nie wiem o kim mówisz więc zby się odnieść do tego musisz mi uświadomić kim jest ten Henryk. To raz.

Drugie ustalenie to to, że ja nie wierzę w tego mściwego zabójce i mściciela jahwe czy jak go tam zwał. Moim bogiem jest Jezus.

Po trzecie to napisz mi dlaczego nie przestrzegasz zasad swojego boga.

11. theredbrainbreakerkstian Post author13 August 2015 at 14:34

Drogi panie Mutu – agencie HASBARY, płatny dezinformatorze opłacany przez watykan, mam złą informację. Obnażył się pan tym wystąpieniem tutaj. O Henryku wspomniałem już w pierwszym komentarzu i o tym żeś Mutu i Zigi. Sory, ale nie znam drugiego takiego, kto by pisał takim językiem. Wtedy nie zaprotestowałeś od razu i nie spytałeś kto to Henryk. Zrobiłeś to dopiero teraz – tak późno??!! Czemu tak późno? Jak zobaczyłeś, że tracisz grunt pod nogami i niekorzystne będzie dla ciebie to co tutaj wyszło?

Twoim celem jest jedno: wspieranie konfliktów. Podsycanie nienawiści. Dlatego się uczepiłeś forum Henia. Wszystkie twoje komentarze są przesiąknięte tym o czym piszę. Siejesz nienawiść, prowokujesz konflikty. U mnie zrobiłeś to samo.

Teraz to możesz sobie już pisać, żeś nie jest Mutu, ja już nie uwierzę.

Napisałeś, że twoim bogiem jest Jezus, żeby cię nie wywalono z forum Henryka. Za kogo ty mnie masz jełopo? Zarabiasz na życie tym co robisz. Czy uważasz, że ja uwierzę w to, że twoim bogiem jest choćby ten Jezus o którym piszesz, skoro ziejesz nienawiścią? A gdzie twoja miłość do nieprzyjaciół złamasie? Twoim bogiem jest Szatan agencie. Na moim blogu nie pisz już absolutnie nic, bo to koniec twojej kariery. Trzymam się z dala od takich jak ty, tutaj sobie przeczytaj jak obnażyłem twojego koleżkę po fachu: https://theredbrainbreakerkstian.wordpress.com/2014/08/18/jak-traktowac-nieprzyjaciol-cz-1-jak-rozpoznac-agenta-i-czy-nadstawiac-mu-chrzescijanski-drugi-policzek/ To twój kolega ten Adrianek? A może piszecie z jednego pokoju? O dziwo! Bogiem Adrianka też jest Jezus!

Za wszelką cenę chcesz ode mnie wyciągnąć informacje na podstawie których będziesz w stanie mnie kompromitować. Gdybym napisał np. że czegoś tam nie wypełniam, to byś to rozdmuchał żeby mnie kompromitować. TWOIM CELEM JEST KOMPROMITACJA TYCH, NA KTÓRYCH SIĘ UWZIĄŁEŚ. Za to ci płacą. I za podsycanie konfliktów! Kto kazał ci tutaj przyjść i pisać? Który masz stopień w masonerii?

Wynocha z mojego bloga!

A teraz UWAGA! Na forum Henryka pisuje agent Mutu! Proszę przejrzeć jego posty, aby wyrobić sobie zdanie.

Co za cwaniak! Agenci nie mają do mnie szczęścia jak widać.

12. Kropa 13 August 2015 at 14:45

Tępyś jak kołek misiu. Nie pytałem o jakiegos Heńka…no tak to poważny trop w śledztwie! Ty jestes opóźniony w rozwoju co widac. Heniek Adrianek Mutu…ile jeszcze tych postaci w twojej głowie? wiesz jak to sie nazywa fachowo ? schizofrenia paronoidalna.

a teraz do rzeczy. dlaczego nie przestrzegasz 613 zasad jakie dał ci twój zapluty bożek?

13. theredbrainbreakerkstian Post author13 August 2015 at 15:03

OK pokazałem ten komentarz aby każdy widział co napisałeś, bronisz się jak typowy agent. Chyba nawet brałeś korepetycje u Adrianka. Zobacz co on mi napisał na końcu:

Adrian Wujczak :To przypomina jakąś manię lub schizofrenię, Brain Braker

A teraz to co ty mi napisałeś:

“wiesz jak to sie nazywa fachowo ? schizofrenia paronoidalna.”

Nie masz wstydu tak samo jak on i stosujesz te same chwyty.

14. theredbrainbreakerkstian Post author13 August 2015 at 15:05

“Ty jak widać wierzysz w jakiegoś bożka ”

Co łączy wszystkich agentów? NIE NAWIDZĄ BOGA IZRAELA! O dziwo nie przeszkadza to im kochać JEZUSA!

Czy to nie jest kolejny piękny dowód na to gdzie leży prawda i kto jest prawdziwym Bogiem?

Dziękuję ci baranie za twoje wystąpienie. bóg zapłać


To tyle. Od dawna coś mi nie pasowało w jego komentarzach, a teraz już wiem co.

Brain Breaker

13 thoughts on “Mutu z forum zbawienie to agent hasbary – ostrzegam wszystkich.

  1. Kropa

    Agenci mają to do siebie, że zajumują sie atakami na coś poczytniejszego niż takie wypociny jakiegos gaminia które czyta ze 3 osoby w tym dwie z nich okazjonalnie żeby sie posmiać.

    A argumentacja ” moja jest prawda bo atakuje mnie” jest tak samo wiarygodna jak dziecka w piaskownicy.

    Podtrzymuje to co napisałem w innym poście, że największą przeszkodą dla teorii które głosicie jestescie wy sami. Na twoim przykładzie…gamoń który stworzył sobie zlepek historyjek wzajemnie sie wykluczających i zaczął w to żariwie wierzyć.
    Przy czym w dupie ma 613 zaleceń swojego bożka i robi po swojemu.

    Miałem się śmiac ale…z choroby nie wolno robić prześmiewek.

    Liked by 1 person

    Reply
    1. theredbrainbreakerkstian Post author

      Słuchaj śmieciu, dopiero co zaprzeczałeś, ze to nie ty jesteś Mutu i nie znasz Henryka. Skoro tak, to po co piszesz pod tym postem, skoro on ciebie nie dotyczy?

      Toniesz a teraz chwyciłeś kulę która cię dociska do dna.

      To jest klasyczna cecha agentów: bezwstyd!
      Diabelskie ścierwo! Adrian zachowywał się identycznie.
      Pozdrów ode mnie swojego pradziadka Ramzesa i prapradziadka Kaina.

      Like

      Reply
    2. ka rol

      Oj Mutu, a u Kubika wiedzą, że Ty taki bogobojny jesteś ? 🙂 Pewnie się troche zdziwią, ale jak to zwykle bywa, nie będzie im to czyniło większej różnicy. Grunt, że Mutu popiera PZ 🙂

      Like

      Reply
    3. ka rol

      Myślę, że Ty raczej jesteś Igor Popow… 🙂 Chociaż styl pisania Ty i Mutu macie bardzo podobny. To jak, trafiony zatopiony panie Popow.

      Like

      Reply
      1. Brain Breaker Post author

        No cóż, dziś się jednak okazało, że pan Mutu to ten sam pan co pan Igor. Kiedyś miał na fejsie konto Zigi Mark, a obecnie pisze z konta Igora.
        Pan Igor Popow to zawodowy kłamca. Naprawdę dobry jest w tym co robi. Tzn umówmy się, ten pan nie nazywa się Igor. To zdjęcie które ma na fejsie to nie jest jego zdjęcie.
        Jest dobry ale nie na tyle dobry, żeby pamiętać co komu mówi. Już tego biedak nie ogarnia i dziś wpadł.

        Like

        Reply
  2. Kropa

    hahahah….”kocham boga. nienawidzę klamstwa”.
    Ty na serio nadajesz sie do leczenia. Zacznij od okulity, żeby ci dał jakies krople na te przekrwione z nienawiści chytre oczka.

    Adrian…no no….kolejna postać w głowie…Ramzes i Kain…to ile juz ich razem? cos 8 sztuk.
    Pisz dalej to dowiemy się ile demonow siedzi w tobie naprawdę.

    Tak jestem agentem. Pobieram pieniądze z Watykanu, Jerozolimy i Waszyngtonu. Tylko przelewają mi na konta w Moskwie żeby zacierać ślady.

    Jak tam twoje 613 przykazań? chodzisz z zaostrzonym kołkiem poza obóz a po skończonym sraniu zasypujesz to ziemią?
    A jak żonka…siedzi w piwnicy jak ma okres?

    Like

    Reply
    1. theredbrainbreakerkstian Post author

      Bo się zleję, co zrobił agent Dariusz, jak go wywaliłem z mojego bloga i obnażyłem?
      Też przychrzanił się do mojego tekstu u góry… Czy to u was jakiś wyuczony trick?
      https://theredbrainbreakerkstian.wordpress.com/2014/10/12/dlaczego-ksiega-henocha-jest-tak-wazna/comment-page-1/#comment-354
      Pisz jeszcze Mutu, bo to naprawdę dobra rozrywka, może nam coś jeszcze wygadasz… Dajesz…

      Kłamca… Ale dalej brnie…

      Trzeba by przejrzeć wszystkie twoje wpisy żeby zobaczyć co popychasz, jakie tezy. Ładnie się uczepiłeś forum Henryka i sączysz ten swój jad… Jaką masz dniówkę? W gotówce czy na konto?
      Nie pytałem cię jeszcze o jedno:
      Ile dzieci złożyłeś w ofierze molochowi frajerze? Stawiam to pytanie każdemu agentowi którego spotkam.

      Like

      Reply
  3. theredbrainbreakerkstian Post author

    Jak to czyta ktoś nowy w temacie PZ, NC to co może sobie pomyśleć? Ja na jego miejscu wołałbym chyba wierzyć w HC, skoro za tymi teoriami stoją tacy “ludzie”. To że agenci zwalczają prawdę, to wiadomo od dawna, ale czy ludzie od NC są od nich lepsi, skoro i jedni i drudzy mają biblijnego Boga w dupie?
    Szatan osiągnął swój cel. Powiedzmy, że ja mówię komuś o NC. Jaka jest szansa, że w to uwierzy albo przynajmniej sprawdzi, skoro dochodzi do takich rzeczy?

    A ty panie zigi mutu czy jak ci tam agencie hasbary wiedz jedno. Po twoich wpisach od początku było widać, że coś nie gra.
    Jaki ty masz cel w tym, aby tak zaciekle atakować NC? Gdybyś był normalny, a chciałbyś jedynie dojść do prawdy na poziomie intelektualnym, to nie atakowałbyś w taki sposób zwolenników NC. Co ci przeszkadza, że ktoś wierzy w NC? Przecież z punktu widzenia Boga Izrael i Biblii ważne jest to, żeby wiedzieć, ze nie ma HC. A model świata w jaki ktoś wierzy, czy to PZ czy NC to już inna bajka. Np. ja cieszę się z tego, że ktoś wierzy w PZ, grunt, że nie uznaje HC.
    Teraz wszystko jasne. Ponieważ działasz na niekorzyść Boga Izraela, to uwziąłeś się aby podsycać konflikt między obiema stronami. Zalągłeś się tam, gdzie ci pozwolono czyli u Henryka.

    A ty Karolu też masz czelność tu wypisywać cokolwiek, skoro tak jak zigi mutu kpisz sobie z Boga Izraela. Obaj jesteście siebie warci.

    Like

    Reply
    1. Brain Breaker Post author

      Przeczytałem to dziś po raz pierwszy. Mam uraz do Henryka. Po wielu moich przygodach odpuściłem i nie zawracam sobie głowy tym co pisze. Ten artykuł powinien być zbudowany w oparciu o proroków i również doszedłby do tego samego wniosku: Bóg wybawi swój lud, zgromadzi na pustyni i przeliczy, a potem wprowadzi do ziemi.
      Nie potrzeba tu mieszać w to “nowego testamentu”. Królem nie będzie Chrystus. To taki szczegół.

      Like

      Reply
      1. Szymon Pułkownik

        Henryk uważa, że to jest najważniejsza nowina i dziwił się, że nikt o tym prędzej na to nie zwrócił uwagi na forum tylko on.

        Like

        Reply

Leave a Reply

