Co Szatan zrobił z Biblią cz. 32: Czemu Jezus nie przyszedł rychło? Apokalipsa to plagiat???!!!

To dosyć wielowątkowy artykuł, ale najlepsze jak zwykle jest na końcu. Zebrałem w nim swoje myśli z ostatniego czasu, a badając Apokalipsę natknąłem się na coś, co mnie zbulwersowało. Ale po kolei.

Ten film (Zeitgeist – Pieniądz rządzi światem)

obejrzałem dopiero niedawno, bo tydzień temu. Pierwsza część filmu bardzo mi zapadła w pamięć, bo tam jest wiele tego, co do tej pory znalazłem w innych źródłach – chodzi mi o mit kultu Jezusa.

Jednak to, co mnie w tym filmie zbulwersowało, to fakt, że on ujawnia trochę prawdy, a w zamian za to pcha ludzi w New Age.

W 29 części powołałem się na wykład pana Alexa. Po obejrzeniu filmu Zeitgeist, już wiem skąd pan Aleks czerpał swoją wiedzę. Albo powiem inaczej, film Zeitgeist opiera się na poglądach Jordana Maxwella. Jakie to poglądy?

Pan Maxwell podważył kult Jezusa, ale także kult Boga Izraela.

Jaki jest najbardziej bulwersujący moment tego filmu jak dla mnie?

Kiedy mówi się, że Mojżesz kazał zniszczyć Izraelitom złotego cielca, był to symbol ery, która się wtedy kończyła, a miała się zacząć nowa era. Panowie z filmu Zeitgeist myślą, że świat jest tak stary jak to głosi watykańska nałóka. Podobno “planeta ziemia” co kilka tysięcy lat wchodzi w inny gwiazdozbiór (bardzo upraszczając zagadnienie). Niestety dla tych panów, to twierdzenie jest zbudowane na kłamstwach, które potrafi obalić myślące dziecko.

To wszystko utwierdziło mnie w przekonaniu, że arcyważne jest to, aby zdawać sobie sprawę, że:

  • świat ma kilka (5 – 6) tysięcy lat
  • nie ma planety ziemia i wielkiego wszechświata

Pan Aleks, Pan Maxwell, i wszyscy okultyści, ateiści, sataniści i cała banda ogłupionych przez diabła ludzi lansuje pogląd, jakoby świat faktycznie wyglądał tak jak nas uczą w szkołach i naprawdę ma miliardy lat. Ponadto ci sami ludzie wierzą w ewolucję (lub celowo udają , że wierzą – np. masoni 33 stopnia itd.). A ewolucja to kolejne żenujące kłamstwo, które można obalić w jeden dzień. Wystarczy sobie choćby pooglądać filmy Kenta Hovinda (drdino).

Niech teraz pan Aleks będzie dla nas przykładem człowieka – reprezentantem pewnej grupy ludzi powiedzmy newageowców. Mam takie pytanie do pana Aleksa. Kto jest głupszy? Pan czy pani Frania co tylko siedzi przed tv i ogląda seriale? Jaka jest wasza wspólna cecha?

Oboje wierzycie w to, co wam nakładziono do głowy w przedszkolu – w planetę ziemię.

W dzisiejszych czasach, ktoś, kto nie wie o tym, że to totalna bzdura, a lansuje siebie na znawcę teorii spiskowych i wiedzy “tajemnej” wychodzi na nie lada idiotę.

Właśnie ci “idioci”, którzy bardzo logicznie podważają mit o Jezusie i tzw. “nowy testament” nie zastanawiają się nad tym, że może prawdą jest to, co Bóg powiedział przez proroków. Siłą rozpędu podważają całą Biblię. I taki jest właśnie film Zeitgeist. A ten film stał się pożywką bardzo wielu newageowców, satanistów i całej rzeszy ogłupionych ludzi, którzy bezmyślnie kopiują treść tego filmu i podważają nie tylko “NT” ale i “ST”.

Bardzo wiele z tych “ludzi” nosi zapewne w sobie diabelskie geny i tutaj jest zagadka owego fenomenu. Bo potomstwo upadłych aniołów nigdy nie pomyśli o tym, aby czcić Boga Izraela. Oni mają innego ojca – diabła i zgodnie z logiką, to jemu oddają cześć.

Po co o tym wszystkim napisałem?

Bo mam kolejny przykład tego samego – tej samej historyjki. Facet, który podważa tzw. “NT”, podważa także i “ST”. Kto to jest? Pujol – autor książki “Jezus 3000 lat przed Chrystusem”. Można by powiedzieć – kolejny ogłupiony “nałókowiec”. Z jego książki nie płynie pouczenie, żeby odrzucić Jezusa i zwrócić się do Boga.

Ale mam też kolejny przykład gościa, który poszedł tę samą drogą, to Karl Dreschner. W swojej książce “I znowu zapiał kur” zawarł mnóstwo użytecznych informacji, ale oczywiście on nie kwestionuje tylko “NT”, dla niego jego książka, to dowód na to, że Boga nie ma… A przynajmniej tak wynika z treści, którą do tej pory przeczytałem.

Ci wszyscy ludzie, których tutaj opisałem uważają tak:

“Skoro odkryliśmy, że Jezus to mit, to Bóg Izraela to także mit”.

Ponownie zwracam wam uwagę, że wystarczy jeden fakt, aby podważyć sposób ich rozumowania: mają zaszczepiony w przedszkolu mit o planecie ziemia. Oni o tym nie wiedzą, że zostali oszukani. O tym można się przekonać gorliwie szukając Boga, bo co jest najważniejsze: Biblia błyskawicznie obala to kłamstwo.

To jest powód dla którego wszystkie religie diabła nauczają wielkiego wszechświata i kultu solarnego. Gdyby ludzie wiedzieli, że są oszukiwani i nic takiego nie ma, Szatan błyskawicznie zostałby obnażony, ale to wszystko musi się stać, bo tak postanowił Bóg. Zwróćmy jeszcze uwagę, że to Bóg dopuszcza do tego, abyśmy byli tak okłamywani i robi to celowo, bo się na nas złości. Powiedzcie mi co mogą zrobić te biedne dzieciaki, które podawane są takiej indoktrynacji:

Zdjęcie2338

(fot. Brain Breaker)

Panie Aleks, był pan na tej lekcji? Panie Dreschner, a Pan? A pan panie Maxwell (guru pana Alexa)? A może siedzieliście w jednej ławce? Na tej lekcji zrobiono z was satanistów. A powiedzcie mili panowie, oglądaliście Star Wars, lub inne szatańskie filmy jako mali chłopcy? A bawiliście się dinozarłami, które podobno żyły miliony lat temu? Dla ścisłości, aby nikt się nie pomylił: Kopernik był “illuminatem tamtych czasów” – wyznawcą kultu słońca – lucyfera.

Co więc mogą zrobić te biedne dzieci? Jak mają mądrych rodziców, to są wygrane. A jeśli nie, to same muszą zapragnąć Boga jak podrosną. Czy Bóg jest niesprawiedliwy, skoro do tego dopuszcza? Ależ skąd. To my ludzie Go odrzuciliśmy, woleliśmy diabła. Skoro woleliśmy, to teraz mamy.

Po tym wstępie mogę już przejść do treści książki pana Dreschnera. Interesuje mnie w tym artykule rozdział drugi. Tam jest teza, która okazała się dla mnie bardzo ważna. Wrzucam całą książkę, polecam do czytania krytycznym okiem, bo jest naprawdę dobra pomimo tych mankamentów o których piszę, ale tutaj skupmy się na rozdziale 2.

I znowu zapiał kur – Deschner Karlheinz

Teza, jaką stawia Dreschner jest taka, że wczesne chrześcijaństwo się pomyliło i nie doczekano się żadnego rychłego przyjścia Jezusa. Kiedy się nad tym zastanowiłem, to faktycznie przyznałem mu rację.

Czy znacie historię chrześcijan adwentystów i prorokini Ellen White? Oni w połowie 19 wieku spodziewali się przyjścia Chrystusa i posprzedawali swoje majątki. Kiedy nic takiego się nie stało, wykręcono ich doktrynę, że niby się lekko pomylono, a ci ludzie nadal wierzyli owym “prorokom”. Wtedy właśnie zaczęła się kariera pani White. To tak w skrócie, warto sobie o tym poczytać.

Kiedy cofniemy się do czasów wczesnego chrześcijaństwa, to obserwujemy dokładnie to samo. Wcześni chrześcijanie spodziewali się szybkiego przyjścia Chrystusa. Czytając tzw. “NT” trudno tego nie zauważyć. Mówi o tym choćby Paweł, ale mówi także sam Jezus. Zobaczmy, na fragment ewangelii, który nie dawał mi nigdy spokoju:

Mat 10:(11) A gdy przyjdziecie do jakiegoś miasta albo wsi, wywiedzcie się, kto tam jest godny, i u niego zatrzymajcie się, dopóki nie wyjdziecie.(12) Wchodząc do domu, przywitajcie go pozdrowieniem. (13) Jeśli dom na to zasługuje, niech zstąpi na niego pokój wasz; jeśli zaś nie zasługuje, niech pokój wasz powróci do was! (14) Gdyby was gdzie nie chciano przyjąć i nie chciano słuchać słów waszych, wychodząc z takiego domu albo miasta, strząśnijcie proch z nóg waszych! (15) Zaprawdę, powiadam wam: Ziemi sodomskiej i gomorejskiej lżej będzie w dzień sądu niż temu miastu. (16) Oto Ja was posyłam jak owce między wilki. Bądźcie więc roztropni jak węże, a nieskazitelni jak gołębie! (17) Miejcie się na baczności przed ludźmi! Będą was wydawać sądom i w swych synagogach będą was biczować. (18) Nawet przed namiestników i królów będą was wodzić z mego powodu, na świadectwo im i poganom. (19) Kiedy was wydadzą, nie martwcie się o to, jak ani co macie mówić. W owej bowiem godzinie będzie wam poddane, co macie mówić, (20) gdyż nie wy będziecie mówili, lecz Duch Ojca waszego będzie mówił przez was. (21) Brat wyda brata na śmierć i ojciec syna; dzieci powstaną przeciw rodzicom i o śmierć ich przyprawią. (22) Będziecie w nienawiści u wszystkich z powodu mego imienia. Lecz kto wytrwa do końca, ten będzie zbawiony. (23) Gdy was prześladować będą w tym mieście, uciekajcie do innego. Zaprawdę, powiadam wam: Nie zdążycie obejść miast Izraela, nim przyjdzie Syn Człowieczy.

Jak sobie to tłumaczyłem? Myślałem, że mowa o tym pokoleniu, które będzie ostatnie przed końcem świata, a więc o nasze. Dlaczego? Bo to się zgadzało z 24 rozdziałem “Mateusza” i opisem końca świata i powtórnym przyjściem Jezusa. Tam jest owe słynne zdanie, które tyle trudności sprawiło babilońskim teologom:

Mat 24:(34) Zaprawdę, powiadam wam: Nie przeminie to pokolenie, aż się to wszystko stanie.

Jak się okazuje, nasi kochani katoliccy teologowie i tak potrafili z pomocą czarów krk to wykręcić, aby ludzie się nie połapali, że… Jezus jest fałszywym prorokiem, bo nie spełniło się jego proroctwo!

Dziś powiem tak: jak Jezus może przyjść powtórnie, skoro go nie było wcale. A do tego kłamał.

Albo tutaj mamy inny fragmencik ewangelii, tym razem “Jan”:

(Jana 21,21-23):
 Gdy więc go Piotr ujrzał, rzekł do Jezusa: Panie, a co z tym będzie? Odpowiedział mu Jezus: Jeżeli chcę, aby pozostał, aż przyjdę, co tobie do tego? Ty pójdź za Mną. Rozeszła się wśród braci wieść, że uczeń ów nie umrze. Ale Jezus nie powiedział mu, że nie umrze, lecz: Jeśli Ja chcę, aby pozostał aż przyjdę, co tobie do tego?

Powaga? To gdzie się podziałeś Jezusku Baalu? Spóźniłeś się na pociąg, czy autobus się zepsuł, że nie zdążyłeś?

Spodziewam się, że watykan mógł zmienić historię i np. zabrać nam 300 lat czy dołożyć, aby dopiąć jakiś swoich celów. Dajmy na to, że “czasy Jezusa” od których liczy się obecnie lata były tak na prawdę 1500 lat temu a nie 2000. Jeśli wiemy, że świat ma 5, 6 tysięcy lat, to skoro Jezus mówi, że on zaraz wróci, a w ciągu tych 1500 lat tego nie zrobił, to kto robi z nas idiotów? W tej skali czasu owe 1500 lat to owe “rychło”??

Możemy teraz przejść do Apokalipsy, bo tam mamy obietnicę powrotu Jezusa. Co ważniejsze: obietnicę rychłego powrotu.

Ap 1: (3) Błogosławiony, który odczytuje, i którzy słuchają słów Proroctwa, a strzegą tego, co w nim napisane, bo chwila jest bliska.

i może jeszcze tutaj, na samym końcu:

Ap 22:(20) Mówi Ten, który o tym świadczy: Zaiste, przyjdę niebawem. Amen. Przyjdź, Panie Jezu! (21) Łaska Pana Jezusa ze wszystkimi!

Te wersety napisano tylko i wyłącznie w celu zastraszenia ludzi! To z pewnością pomogło w przepchnięciu kultu Jezusa Baala.

Nikt nie przyszedł wtedy. Jeśli wtedy nie przyszedł, to na jakiej podstawie można spodziewać się przyjścia Jezusa teraz, po upływie tylu lat?


A teraz wisienka na torcie. Znalazłem coś, co mnie zamurowało! Co mówi Jezus Baal w liście do 7 zborów?

Ap 2:(23)  A wszystkie Kościoły poznają, że Ja jestem Ten, co przenika nerki i serca; i dam każdemu z was według waszych czynów.

A co na to Bóg?

Jer 11:(20) Lecz Pan Zastępów jest sprawiedliwym sędzią, bada nerki i serce. Chciałbym zobaczyć Twoją zemstę nad nimi, albowiem Tobie powierzam moją sprawę.

Jer 17:(10) Ja, Pan, badam serce i doświadczam nerki, bym mógł każdemu oddać stosownie do jego postępowania, według owoców jego uczynków.

Jer 20:(12) Panie Zastępów, Ty, który doświadczasz sprawiedliwego, patrzysz na nerki i serce, dozwól, bym zobaczył Twoją pomstę nad nimi. Tobie bowiem powierzyłem swą sprawę.

Psalm 7: (10) Niechaj ustanie nieprawość występnych, a sprawiedliwego umocnij, Boże sprawiedliwy, Ty, co przenikasz serca i nerki.

O Boże! Jezus Baal jawnie podszywa się pod Boga Izraela! Dla proroków “ST” oczywiste było to, że to Bóg jest tym, który bada nerki i serca… Jaki stąd wniosek?

APOKALIPSĘ RŻNIĘTO Z PROROKÓW I PRZERABIANO POD KULT JEZUSA BAALA! 

Czuję się jakby ktoś mi wylał kubeł zimnej wody na łeb!

Werset 2:23 Apokalipsy jest ŻYWCEM zerżnięty z Jeremiasza 17:10.

Już rozumiem, skąd tyle podobieństw między Apokalipsą a prorokami. Apokalipsa jest plagiatem proroków, przerobionym pod kult chrześcijańskiego Baala. Do tego dorobiono inne nawymyślane historyjki i przemieszano wszystko razem – dokładnie tak, jak to nam Bóg przepowiedział w Jeremiaszu 23 (poprzednia część 31).

OK to za dużo dla mnie jak na jeden artykuł. Muszę ochłonąć.

Brain Breaker

12 thoughts on “Co Szatan zrobił z Biblią cz. 32: Czemu Jezus nie przyszedł rychło? Apokalipsa to plagiat???!!!

  1. monika8000

    Takie przemyślenia mnie naszły:
    Jaki to sprytny plan obmyslił szatan: odciągnął ludzi od poszukiwania Prawdziwego Boga i przestrzegania Jego Prawa przez wklejenie do Pisma fałszywego Nowego Testamentu z nowym prawem i nowym bogiem, gdzie pół miejsca zajmują intelektualne wypociny pawła , które to chrześcijanie próbują zrozumieć łamiąc sobie głowy od rana do wieczora, mysląc że to jest ich skarb który otworzy ich na dary ducha św. i mądrość bożą; a drugie pół NT-u to ewangelie -dosłownie przepisane z ksiąg pogańskich; z kultu słońca, Tammuza, Ozyrysa… z kultu szatana! Są tam jeszcze proroctwa ze ST, ale tak nieudolnie zinterpretowane i ponaciągane do autoryzacji tego satanistycznego kultu jezusa-ozyrysa, że widzę własnie w tym wielki Palec Boży: Bóg nie pozwolił redaktorom NT na elokwentne zacytowanie tam Proroków, zabrał im zdolność do logicznej interpretacji, żeby nikt nie mógł wykorzystać Słów Samego Boga do napisania fałszywych ksiąg w Jego Imieniu. Te matactwa proroctw są tak głupio napisane że od razu widać że ktoś kto nad nimi pracował nie miał Bożego natchnienia i jasności umysłu, w tym samym autoryzacji Bożej!

    Like

    Reply
  2. adamslodowy11131

    Niecały rok temu, krótko po tym jak zacząłem czytać twego bloga w jednej z rozmów z pewnym adwentystą nadmieniłem , iż Jezus z ewangelii może okazać się szatanem, gdyż odwraca ludzi od Tory. I nawet przez myśl mi nie przeszło, że tak szybko zostanie to w miarę udowodnione. Niestety zamiast prostować moje ścieżki jeszcze bardziej to wszystko gmatwa. Więc czym była wojna między apostołami a Pawłem, tylko li uwiarygodnieniem osoby Chrystusa, coś zbyt grubymi nićmi szyte, chociaż może i troszkę prawdopodobne. Mimo wszystko coś musiało się wtedy wydarzyć, coś bardzo ważnego z punktu widzenia władców ówczesnego świata. Ale co?
    Piszesz, że ziemia ma raptem 5 czy 6 tys lat. Więc uważaz, że najnowsze badnia DNA to następna ściema? Sporo w nich o nas czyli Słowianach, osławiona haplogrupa R1a ma co najmniej 10 tys lat (wtedy miała miejsce ostatnia mutacja, tak przynajmniej piszą). A tak się składa, że my tę grupę mamy w większej częsci. Nasze pismo, tudzież mowa jest archaiczna, skomplikowana, zbieżna z sanskrytem, zgoda alfabet nie nasz tylko adoptowany. Nawet niemieccy uczeni przyznają, że gross przynajmniej niemieckich słów ma korzenie słowiańskie. Każdy historyk wie, iż granica ówczesnego Rzymu przebiegała, Renem, Łabą i Dunajem. Dlaczego nie mogli posunąć się dalej? Im dalej zagłębiam się w to wszystko tym mniej kumam. Wiem, że nic nie wiem, jak ktoś mądrzejszy dawno temu powiedział. Z drugiej strony Chrystus powiedział, że prawda jest w was i ona was wyzwoli, może tu właśnie chodzi o nasze geny.
    Nie mnie cię oceniać ale czy nie czujesz, że coś tu jest nie tak. Dlaczego rękami Zydów Bóg miał by nas zniszczyć, czy my jako Słowianie jesteśmy gorsi od nich. Przecież wielu sądzi iż nie było większej gangreny na ziemi niż Żydzi. Dobra wiem że odeszli od swego boga, mają Talmud itd, ale dlaczego akurat oni zostali wybrani?
    To są takie pytania retoryczne, nie oczekuję odpowiedzi, mam nadzieję, że dalej będziesz publikował swoje teksty.
    Pozdrawim

    Like

    Reply
    1. Brain Breaker Post author

      Adamie
      Wygląda mi na to, że w tamtych czasach był jakiś prorok, nauczyciel, a krk wykręcił jego nauki i zrobił z niego diabła – Jezusa.
      Najpiękniejsze z tego, co udało mi się pokazać jest to, że wojna między Pawłem a apostołami była, a apostołowie nauczali…zakonu, obrzezania. Jeśli chodzi o nauki samego onego proroka, to tutaj nie jest już tak prosto. Na dzień dzisiejszy nie wiem czy w ogóle uda się coś ustalić w tym temacie.
      Owszem, świat ma 5-6 tysięcy lat. Pozostawiam sobie margines błędu, gdyby kalendarz żydowski okazał się nieprecyzyjny, ale to raczej mało prawdopodobne, bo na podstawie Biblii i długości życia patriarchów oraz historii można dojść do tego ile lat ma świat.
      To było jedno z moich pierwszych odkryć.

      Co do tych halogrup, to może owszem coś w tym jest, nie wiem, nie badałem tego, natomiast samo datowanie jest już dla mnie kłamstwem i stawia pod znakiem zapytania cel owych badań.

      Co do granicy Rzymu… Dalej mieszkali Wandale i inne plemiona słowiańskie. Wandale to potomkowie Wandy, mieli stolicę w Krakowie. Czyli to nasi przodkowie. Oni podbili Rzym.
      Kiedyś był na ten temat film na yt, teraz nie mogę go znaleźć, ale polecam filmy Pawła Szydłowskiego.
      Jako ciekawostkę powiem Ci, że Kraków był już stolicą ówczesnych plemion słowiańskich za czasów Aleksandra Wielkiego. Aleksander podbił Kraków, pisał o tym w listach do Arystotelesa. Natomiast Rzymianie tego już nie powtórzyli.

      Piszesz:
      “Nie mnie cię oceniać ale czy nie czujesz, że coś tu jest nie tak. Dlaczego rękami Zydów Bóg miał by nas zniszczyć, czy my jako Słowianie jesteśmy gorsi od nich.”

      Skąd w ogóle taki pogląd? Nie wiem kogo masz na myśli… Żydzi? Kto to? Każdy ma inne rozumienie tego pojęcia.
      Prawdziwi genetyczni Żydzi nie mają nic wspólnego z tą hołotą która rządzi światem i chce nas zniszczyć, a więc Rockefellerami itd.
      A co do Słowian i białej rasy ludzi to uważam, że to owe zaginione 10 plemion Izraela. Bardzo wiele na to wskazuje.
      Wole pojęcie Izraelici, bo to pojęcie jest biblijne.
      Słowo “Żydzi” zostało wymyślone na potrzeby propagandy diabła i nie ma żadnego umocowania w Biblii, pojawia się znikąd.
      Naprawdę tutaj jest taki misz masz w tej materii, że jak piszesz o Żydach, to warto zdefiniować o kim dokładnie piszesz.

      “Dobra wiem że odeszli od swego boga, mają Talmud itd, ale dlaczego akurat oni zostali wybrani?”
      @@@ ja nie czuje, że to oni. Ja czuję że to ja, Ty i biała rasa ludzi – rasa kaukaska pomniejszona o tych co noszą geny diabła.

      Czytając Biblię i widząc słowo “Izraelici” odnoszę je do siebie, natomiast w kwestii przestrzegania Tory i zbawienia to i tak nie ma to znaczenia czy jesteśmy Izraelitami czy nie, bo takie same prawo jest dla wszystkich ludzi.
      A więc ja czuję jedność z “genetycznie czystymi Żydami” – powiedzmy Judejczykami.
      A nawet jeśli jakimś cudem nie jestem Izraelitą, to przyłączam się do nich, bo ich Bóg jest jedynym prawdziwym Bogiem i poza Nim nie ma zbawienia.

      Diabeł strasznie zamotał te pojęcia, ale według mnie zrobił to po to, abyś Ty i ja nie wiedział, że jesteśmy narodem wybranym. Biała rasa ludzi to najbardziej prześladowana rasa ludzi na świecie i systematycznie nas ubywa – dokładnie tak jak Bóg zapowiedział w proroctwach.
      Zbyt wiele tez potwierdza to co piszę, aby to nie było prawdziwe.

      Pewnie, że będę dalej publikował swoje teksty, czuje, że to co napisałem w 30 – 32 częściach to moment przełomowy.

      Like

      Reply
      1. adamslodowy11131

        To co ja pisałem w poście i Twoje odpowiedzi to są tylko spekulacje, oprócz poszlak nie mamy absolutnie nic, i ja dokładnie zdaję sobie z tego sprawę. Nasza historia jest tak pogmatwana, jest tyle fałszywych tropów, że zwykły śmiertelnik nie ma żadnej szansy, by do tego dotrzeć, a nawet jeśli wydaje mu się, że dotarł, to nie wie na 100%, czy nie zawierzył jakiejś ściemie. Wiem, że to frazesy, ale niestety tak jest. I teraz tak, zweryfikowałeś NT, ale czy jesteś gotów, by podjąć się jeszcze większego zadania, weryfikacja ST. Czy też ST traktujesz jako nieusuwalna baza, niepodważalny fundament. Jeśli tak, w swoich dociekaniach przegrałeś, chociaż źle powiedziałem, nie chcesz próbować zbliżyć się do mety, stanąłeś w połowie drogi. Wiem, że tego nie zrobisz, założę się, że nawet zakładasz, iż teoretycznie można by i odrzucić ST, a przynajmniej jego część. Przecież nie możesz stwierdzić, że pewne rzeczy Cię w nim nie rażą. Nie powiesz, że podoba Ci się, iż Dawid wysyłając Uriasza na śmierć, by li tylko zaspokoić swoje chucie, dalej cieszył się miłością w oczach Boga. Przepych Salomona, bogactwo Abrahama, czy o to w tym wszystkim chodzi, by mieć jak najwięcej mamony? Przecież znasz Biblię, pewnie lepiej ode mnie i wiesz o czym mówię. Z drugiej strony Izajasz, Jeremiasz, “Jestem tylko ja i poza mną nie ma zbawienia”, czuć tę moc, czyż nie? Nie wiem jak Ty, ale ja już nie potrafię pogodzić ze sobą Boga pełnego mocy i autorytetu u np Izajasza a rzezimieszka za Dawida czy Jozuego. Przecież każdy to widzi. I dochodzi do tego, że to my usprawiedliwiamy poczynania Boga za to czy tamto, a bo to złe plemiona były, a bo to Izraelici zeszli na psy oddając się innym bóstwom itd.
        Wiem, że sprawę obrzezania traktujesz bardzo poważnie i na pewno wielokrotnie i na wszystkie strony to wałkowałeś, ale powiedz mi jedną rzecz, skoro Bóg ukształtował nas ostatecznie w akcie stworzenia, po co kazał Izraelitom obrzezać się, czyżby doszedł do wniosku, że jednak ta rzecz mu nie do końca wyszła? Przecież można by znaleźć wiele innych, nie tak wstydliwych oznak przymierza, czy w ogóle trzeba ludzi oznaczać jak bydło?
        Jeszcze raz nadmienię, nie jest moim celem nikogo nawracać ani nikogo obrażać, to są tylko takie lużne dywagacje, na które zresztą nie oczekuję odpowiedzi. Zaraz pewnie ktoś zapyta, to po co sobie tym zaprzątać głowę, odpowiadam – właśnie dlatego, że mamy mózgi i każdy w miarę rozgarnięty HS musi zadawać sobie pytanie, co ja tu k…a robię. W dodatku przyjemna perspektywa umrzeć, prawdopodobnie bez sensu i bez osiągnięcia wiedzy po co.
        Wracając do prób weryfikacji ST, powiedz mi, czy myślisz, że wynurzenia Ravage’a, Księga Ewangelisty Jana, czy też niektóre inne apokryfy NT, które zakładają, iż Bóg ST nie jest tym jedynym Bogiem, mają na celu dyskredytację ST, czy tylko jest przypadkiem, że świetą księgą całego prawie świata jest Biblia, bądź Koran. Kto o to zadbał, kto wg Chrystusa jest władcą tego świata (dobra wiem, że NT jest niewiarygodny)? Musiałeś stawiać sobie takie pytania, czyż nie.
        Dobra, starczy tych wynurzeń.
        Żydem wg mojego prostego rozumienia jest każdy, kto stawia siebie wyżej z racji li tylko swego pochodzenia, a resztę traktuje jak bydło, proste raczej.
        Cieszę się, że nadmieniłeś pana Szydłowskiego, chociaż w kilku swoich audycjach zionie straszliwym jadem na Boga ST, a z jego interpretacją kronik wielkopolskich kilku nałukowców nie do końca się zgadza.
        Raczej nie możemy być zaginionymi plemionami Izraela, gdyż wg badań mtDNA (córka po matce) oraz Y-DNA (syn po ojcu) my jako Słowianie i Polacy mieszkamy na tych ziemiach od minimum 4 tys lat (tak twierdzą badacze, czy mówią prawdę, nie wiem).
        Wiele rzeczy w tym poście potraktowałem skrótowo, kto wie o czym mówię, zrozumie, kto nie – trudno.
        Pozdrawiam

        Like

        Reply
      2. Brain Breaker Post author

        Piszesz:
        ” Nasza historia jest tak pogmatwana, jest tyle fałszywych tropów, że zwykły śmiertelnik nie ma żadnej szansy, by do tego dotrzeć, a nawet jeśli wydaje mu się, że dotarł, to nie wie na 100%, czy nie zawierzył jakiejś ściemie. Wiem, że to frazesy, ale niestety tak jest. ”
        @@@@Adamie nie chcę być uszczypliwy, ale wiedz, że gdybym choć trochę w ten sposób myślał, to nie było tego bloga ani Brajana. Mam zaszczepioną wiarę w to, że można dojść do prawdy, tylko konieczna jest do tego wiedza.
        Swoją drogą dziwne, że tak piszesz, a kawałek dalej piszesz, że wierzysz badaniom DNA… One są wiarygodne? Dla mnie mało wiarygodne z uwagi na ich niezgodność z wiekiem świata.

        ” I teraz tak, zweryfikowałeś NT, ale czy jesteś gotów, by podjąć się jeszcze większego zadania, weryfikacja ST. Czy też ST traktujesz jako nieusuwalna baza, niepodważalny fundament. Jeśli tak, w swoich dociekaniach przegrałeś, chociaż źle powiedziałem, nie chcesz próbować zbliżyć się do mety, stanąłeś w połowie drogi.”
        @@@ NT weryfikowałem w oparciu o ST, dlatego weryfikacja ST jest o wiele trudniejsza, o ile w ogóle możliwa. Pewnie w jakimś stopniu tak, ale dla mnie to daleki temat. Dopuszczam do głowy myśl, że ST też zawiera dopiski, ale nie zajmowałem się tym i nie wiem na razie na podstawie czego miałbym to zrobić.
        Obawiam się, że trzeba mieć tutaj ogromną wiedzę o ST, a ja takiej nie mam. Skąd mam mieć jak jeszcze 2 lata temu byłem katolikiem, który wszystko łyka?
        Nie wiem gdzie dojdę i czy się zatrzymam czy nie, ale ostatni rok mojego życia nauczył mnie jednego:
        Chcesz dostać poznanie? To pokaż Bogu, że na nie zasługujesz. Ja postawiłem całe swoje życie na głowie w pewnym momencie:
        https://theredbrainbreakerkstian.wordpress.com/2014/07/31/sabat-cz-1-moja-zawila-droga-do-swietowania-sabatu/
        A wiele jeszcze przede mną. Bóg wynagradza nas poznaniem za okazane posłuszeństwo. I tutaj do zweryfikowania tej tezy wystarczy popatrzeć na Henryka i Mariusza. Tyle lat siedzą w tym temacie i co? I nic. Jeden się cofa, a drugi totalnie się zamotał.
        Dlatego wyciągam wnioski z tego co mnie do tej pory spotkało i teraz widzę, że muszę dalej ruszyć w Torę, zmieniać dalej swoje życie, a wtedy Bóg mi to wynagrodzi.

        Uważam, że gdyby Pięcioksiąg w znacznym stopniu został sfałszowany, to byłaby to totalna porażka Boga. Zadaje to pytanie wszystkim, którzy w ten sposób twierdzą:
        Jeśli Bóg miałby dopuścić do znacznego sfałszowania Tory, to na jakiej podstawie mógłby nas sądzić? W dniu sądu moglibyśmy powiedzieć, że nie ma za co nas sądzić, skoro nawet nie mieliśmy jak się połapać czego od nas wymaga.
        Tymczasem Bóg cały czas zapowiada sąd nad ziemią, a więc skoro Bóg jest Bogiem sprawiedliwym i mądrzejszym niż my, to zostawił nam wskazówki co mamy robić. I te wskazówki przewijają się przez Torę i proroków.
        Obrzezanie jest jedną z nich. Myślisz, że to okaleczenie, albo coś w tym sylu?
        Ja myślę zupełnie inaczej. Owszem, Bóg stworzył nas z napletkiem, ale akt obrzezania jest aktem posłuszeństwa względem Niego. Bóg pozostwia nam możliwość czy chcemy Mu służyć.
        Obrzezanie jest tak ważne, że to właśnie to zostało najmocniej zaatakowane przez Pawła i “NT”. Czy to nie powinno nam dawać do myślenia? Polecam list do Galatów pisany przez diabła. Diabeł jest głupi, bo tam wskazuje nam czego chce od nas Bóg. Ja nie musiałem wałkować tematu obrzezania, wystarczyło mi to.
        Poza tym, np. co z tego, że w Egipcie też była obrzeska? Bóg sam o tym wspomina, że ci co się obrzezują tylko dla ściemy, a nie przestrzegają Jego przykazań pójdą na zatracenie.
        Obrzezanie jest dla mnie wyrazem tego, że Bóg pozostawia mi wolną wolę. Mogę to zrobić, ale przecież nie muszę. Bada w ten sposób moją przynależność wobec Niego.

        “Przecież nie możesz stwierdzić, że pewne rzeczy Cię w nim nie rażą. Nie powiesz, że podoba Ci się, iż Dawid wysyłając Uriasza na śmierć, by li tylko zaspokoić swoje chucie, dalej cieszył się miłością w oczach Boga. Przepych Salomona, bogactwo Abrahama, czy o to w tym wszystkim chodzi, by mieć jak najwięcej mamony?”
        @@@ ależ oczywiście, że mnie rażą, jestem jednak świadomy swojej niewiedzy. Będę starał się ją niwelować w miarę moich możliwośći. Pewne fragmenty Biblii mogą być dla mnie niezrozumiałe z powodu mojej niewiedzy i już.
        Historia z Dawidem jest dla mnie wyrazem miłosierdzia Boga. To jest prawdziwe miłosierdzie, ono jest zupełnie różne od tego, które nam sprzedał krk za pomoca kultu jezusa. Bóg waży nasze czyny. Coś Ci powiem.
        Kiedy się nawracałem, to miałem taką sytuację, że wiedziałem już, że łamię Sabat, a miałem do zagrania w ciągu miesiąca kilka wesel. I zagrałem je. Uznałem, że nie mam innego wyjścia. Długo by tu pisać jaka była moja sytuacja. Byłem w trakcie nawracania, a owe zlecenia były skutkiem mojej grzesznej przeszłości. Żona jeszcze była zupełnie nieświadoma o co chodzi w tym czasie – w głębokim matrixie. Dla niej było szokiem to, że rezygnuję z grania wesel, a ona była w tym czasie w ciąży. Miałem ją dobić i powiedzieć, że mało tego, że przed tygodniem poinformowałem ją, że rezygnuję z bardzo dobrego źródła dochodu, to jeszcze zerwę umowę i nie zagram tego co miałem umówione? Nasz związek stawał pod znakiem zapytania. Co się jednak stało potem? Gdyby Bóg uznał, że nie może mi tego wybaczyć i źle zrobiłem, to by mi dalej nie błogosławił. Łamałem Sabat całe życie, a te 3 razy złamałem ostatni raz i to świadomie.
        Bóg w moim przypadku okazał się nieco podobny do tego Boga, który wybaczył Dawidowi.

        Co bogactwa np. Abrahama, to jest to zrozumiałe dla mnie. Bóg błogosławi (także materialnie) tym, co Go miłują.

        ” Nie wiem jak Ty, ale ja już nie potrafię pogodzić ze sobą Boga pełnego mocy i autorytetu u np Izajasza a rzezimieszka za Dawida czy Jozuego. Przecież każdy to widzi. I dochodzi do tego, że to my usprawiedliwiamy poczynania Boga za to czy tamto, a bo to złe plemiona były, a bo to Izraelici zeszli na psy oddając się innym bóstwom itd.”
        @@@ mnie zadowala Twoja odpowiedź 🙂 póki co 🙂 złe to mało powiedziane, może lepiej konkretnie: potomstwo upadłych aniołów

        “wynurzenia Ravage’a, Księga Ewangelisty Jana”
        @@@ nie czytałem

        Według “ST” to panem tego świata jest Bóg Izraela, a jedynie obecnie wydał nas w ręce diabła za odstąpienie od zakonu. Czeka mnie wiele podobnych interesujących odkryć, bo “NT” wykręcił wiele rzeczy i nie wiem ile czasu zajmnie mi ich wychwycenie.
        Koran jak chyba wiesz, to księga dyktowana Mahometowi przez diabła.
        Biblia jest najpopularniejszą książką świata – owszem i widać w tym palec Boży.

        “Żydem wg mojego prostego rozumienia jest każdy, kto stawia siebie wyżej z racji li tylko swego pochodzenia, a resztę traktuje jak bydło, proste raczej.”
        @@@@ przypomina mi to trochę kabalistyczne interpretowanie Tory i podział na Żydów i bydło. W Torze tymczasem nic takiego nie ma. Masz jednakowe prawo dla wszystkich. To jeden z klasycznych przykładów kabalistycznych nauk dzieci diabła, którzy wykręcili Torę na potrzeby swojego ojczulka.

        Natomiast sam fakt bycia Izraelitą jest zaszczytem, owszem, Bóg jest rasistą. Tak to prawda, taki jest prawdziwy Bóg, w którego ja wierzę. Ostatnio nawet wyczytałem u któregoś z proroków, że nie-Izraelici będą w Królestwie Boga niewolnikami Izraelitów. Mi to nie przeszkadza, nawet gdybym miał być owym niewolnikiem. Ja po prostu akceptuję Boga takiego jakim On jest i to On ustala reguły gry. Co nie oznacza, że nie patrzę krytycznym okiem na to co czytam. Jestem jednak już innym człowiekiem niż kiedyś i mam miękki kark, pochylam Go przed Bogiem.
        Lubię dyskusję o Bogu z pozycji ludzi “uniżonych” przed Nim.

        Co do Szydłowskiego, to po prostu staram się od niego wziąć to co najcenniejsze, a nie sposób się tego dowiedzieć np. w szkole na lekcji historii. Najchętniej to sam bym przeczytał te wszystkie książki co ona ma gdyby mi życia starczyło.

        “Raczej nie możemy być zaginionymi plemionami Izraela, gdyż wg badań mtDNA (córka po matce) oraz Y-DNA (syn po ojcu) my jako Słowianie i Polacy mieszkamy na tych ziemiach od minimum 4 tys lat (tak twierdzą badacze, czy mówią prawdę, nie wiem).”
        @@@ no właśnie ! Ja też tego nie wiem, a wiem przynajmniej to, co widzą moje oczy i to co jest napisane w Biblii. Jest jeszcze książka do przeczytania w tym temacie – zaginionych plemion Izraela. Po angielsku niestety.

        Myślę, że piszesz w zrozumiały i przejrzysty sposób…
        Dzięki za koment i pozdro

        Like

        Reply
  3. tomiczny

    Adamie Slodowy ,odpowiem po swojemu w kawałkach bo zrywa net.
    Dlaczego rękami Żydów Bóg miałby nas zniszczyć …temat nowy…krótko.. Naród Żydowski tz.Izraelici zostali wybrani jako ,,potomstwo Ewy które miało zetrzeć głowę szatana 1Moj.3,,15 ,naturalnie po selekcji aż do Abrahama . Z nasienia Abrahama miał wyjść naród liczny jak piasek morski i gwiazdy na niebie, aby wyciąć już wtedy licz ne potomstwo diabła (olbrzymowie) w pień.Wcześniej diabeł chciał ich wyglodzic
    (7lat chudych i 7 tłustych) frontalnie co mu się nie udało (historia Józefa)
    Po wyjściu z Egiptu podbój ziem kanadyjskich itd był dobrym początkiem Ale diabeł znalazł słaby punkt u Żydów (kult obcych bogów z Egiptu) i to był problem czystości narodu.
    Gdyby Izraelici byli wierni wycieli by to potomstwo w pień po czym (nie wiemy jak) to potomstwo Ewy miało zmiażdżyc ,,głowę węża,,.Krótka piłka ,żadne cyrki o okupie jak pisze mi.Ezechiel ,,nie poniesie syn winy za ojca ,, to co nas obchodzi Adam

    Like

    Reply
  4. tomiczny

    Cd…Myślę że cała ta wielka gra (od buntu w niebie) ma jakieś zasady ,my ich nie znamy ale na pewno Bóg w stosunku do diabła jest uczciwy ,musi uczciwie wygrać choć ma moc i jej nie do końca urzywa.
    To będzie WIELIKI TRYUMF ale nie wielkiej mocy Bożej lecz Miłości ,mądrości cierpliwości .
    Bóg daje nam osobiście możliwość rozprawić się z diabłem ,to on zaczął wojnę z nami i potomstwo Ewy ma mu zetrzeć głowę , a wcześniej wybić w pień jego potomstwo ,czyli to nasza sprawa ale z pomocą Boga. Są pasaże w prorokach gdzie sprawiedliwi mają otrzymać miecz, przecież Izraelici już zaczęli wybijac kaananitow kiedy wyszli z Egiptu, już ziemia obiecana Abrahamuwi była ,,zajęta,, przez olbrzymów 2-3 metrów wzrostu. Życie przed potopem było niemożliwe ,i Bóg zniszczył potomstwo zmieszane z demonami. Tu nasuwa mi się myśl ze tym potomstwem diabła z 1Moj 3 ,,15 mogą być upadli aniołowie lecz diabeł przemycil do Arki Noego swoje nasienie, a był to Hamm jeden z trzech synów .Księga Na szefa mówi że Noe miał ze swoją żoną Naama 2 synów a Hamm był z jego Syna z inną kobietą skażona genetycznie .pisze o tym Henoch jako o czarnym byku cdn.

    Like

    Reply
  5. tomiczny

    Cd… Dziwi mnie tylko ze to już tak długo się ciągnie ,choć Henoch pisze ze Bóg wyznaczył na wszystko słuszny czas .przewija się w Henocha mi.myśl o wielkim triumfie sprawiedliwości i sprawiedliwych co mnie uspokaja .Chwilowy tryumf diabła zmieni się w wielką porażkę ,(jak wysoko skaczesz to z wysoka spadniesz) .Czuję po kościach ze szykuje się niebawem wiele wielkich wydarzeń ,3 wojna ,nwo ufo nam powiedzą jak to tam bylo no i odkrycie prawdziwej religi boga ,,prawdziwego,,.Diabeł będzie rzucał cukiereczkami ,,na co wam te banki! Zlikwidować ! Energia za darmo !Tesla ,zimna fuzja ,dobrobyt ! Pokój ,rozbrojenie AAALE jeden warunek …trzeba podpisać taki malutki formularzyk ,skreślić krzyżykiem ,a tom drobnym druczkiem…Król Świata jest moim bogiem . Nie podpisze ! Może być bez podpisu? Tak ,wystarcza malutki krzyżyczek no i wszystko gra .cdn.

    Like

    Reply
    1. Brain Breaker Post author

      Ciekawy temat poruszyłeś, bo do tej pory myślałem, że będzie słynne znamię diabła do przyjęcia na rękę lub na czoło. Po odrzuceniu Apokalipsy należy gruntownie przebudować swoje poznanie. Ciekawi mnie ile jeszcze razy będę na nowo czytał Biblię.

      Like

      Reply
  6. tomiczny

    Cd. Ale zanim skreślisz ten krzyżyk na arenę WKRACZA BOG Jego moc i Majestat na Niebie ,nie ma pomyłki kto jest Kto ! Nie ma oszustwa ,wszystko jest jasne . Długopis trzęsie się w ręce ,nikt nie nalega ale ….

    Like

    Reply
  7. Szymon Pułkownik

    Odnośnie Proroctw o Pomazańcu przyszedł mi na myśl argument, który może być stosowany przez chrześcijan. Czyli, że, po wieści o Jego pojawieniu się, czyli jak uważają narodzeniu, śmierci minie dużo czasu, a potem dopiero Królestwo. Nie odbierają tego jako krótki odstęp czasu, tylko rozłożenie. Trudno wtedy w ogóle podjąć rozmowę o prorokach. Nie przeskoczy się muru. Czy Bóg nie powiedziałby prorokom o zmartwychwstaniu? Przecież to jedno z najważniejszych, o ile nie, najważniejsze wydarzenie nowej części biblii?

    Like

    Reply

Leave a Reply

