Satanista Paweł z Tarsu cz. 12 – wymiana zdań z Girionem z “uderz w fałsz”

Nie chciałem już u Detektywa odpowiadać na Twoje komentarze Girionie, tymbardziej, że Detektyw raczej nie był zachwycony sytuacją, w której się znalazł. Robię z tego wpis tak samo jak zrobiłem wpis z rozmowy którą miałem niegdyś z moim byłym przyjacielem – tym, który mnie nawrócił z krk (część 2 serii o Pawle). Rozmowa nie ma tak wywrotowego charakteru jak ta z drugiej części, ale pomyślałem, że warto to zarchiwizować, żeby było.

Na niebiesko jest to co piszesz – wybrałem to do czego się odniosę. Na czarno – ja.

http://detektywprawdy.pl/2015/08/25/dokad-prowadzi-odrzucanie-ksiag-nt/#comment-21851

@Brain Breaker

Czytam, to co napisałeś o liście do Galatów.

https://theredbrainbreakerkstian.wordpress.com/2014/08/14/satanista-pawel-z-tarsu-cz-5-list-do-galacjan-bardzo-wazny-artykul/

Co się rzuciło w oczy…

„[Paweł robi z nas idiotów, ponieważ po pierwsze pismo niczego takiego nie mówi, że poganie będą zbawieni z wiary… To jest tylko i wyłącznie wymysł Pawła. Pismo mówi, że cudzoziemcy mają się obrzezać i przystąpić do zakonu]”

Rozumiem, że ty jesteś obrzezany? Każdy z nas ma się obrzezać? [ nie jestem ale wkrótce będę. Tak każdy z nas ma się obrzezać, nieobrzezani nie wejdą na Syjon – odsyłam do proroków]

” łamanie chleba – czyli satanistyczny obyczaj wymyślony przez Łukasza i Pawła (dla niewtajemniczonych: tylko Łukasz dopisał, że podczas ostatniej wieczerzy Mesjasz nakazał to czynić „na Jego pamiątkę” – czyli powtarzać w czasie) zostawili sobie na dzień przypadający po Sabacie. W innym miejscu dziejów jest napisane, że łamali chleb po domach codziennie. Z tego katolicy utworzyli nakaz codziennego odprawiania babilońskiej mszy satanistycznej”
Ha ha ha. Akurat Łukasz i Paweł nie mieli nic wspólnego z tzw. ofiarą eucharystyczną. Nie będę tutaj tego pisał, bo to każdy wie, jak trzeba to interpretować, bo to każdy „świeżak” w temacie wie…[no i kurcze widzisz, szkoda, że stać Cię tylko na śmiech, bo akurat jest to jeden z łatwiejszych etapów do przejścia: kto wprowadził do Biblii ten prastary ozyrysowy obyczaj masonów 33 stopnia?

Może by tak choć jeden z was – chrześcijan – ośmielił się wypowiedzieć na ten temat. Jak wy to łączycie? Dlaczego mason 33 stopnia Armstrong odprawiał eucharystię wspólnie z koleżką podczas oszustwa lądowania na księżycu? Jak do tej pory grobowa cisza ogarnęła wszystkich elitarnych chrześcijan naszego kraju. Co jest z wami? To jest jedno z ciekawszych zagadnień… nie sądzicie?]

” 11. A oznajmiam wam, bracia, że ewangelia, którą ja zwiastowałem, nie jest pochodzenia ludzkiego; [ z pewnością Paweł ma rację…, wiemy już, że pochodzi prosto od diabła]”

-;-

Prawda wg całego NT jest taka – nowonarodzenie implikuje w tobie miłość do Boga i bliźniego i przestrzeganie przykazań. Tak wynika z całego NT, pism Jana, Piotra i Pawła. Jeśli tego NIE MA, to nie było tego kąkolsko-szatańskiego zbawienia z wiary. [sorki, których przykazań? to jest jedno z pytań, które kładzie momentalnie wszystkich chrześcijan…]

Pozwolę sobie zacytować z mojego artykułu (https://uderzwfalsz.wordpress.com/2015/05/17/pawel-wilk-w-owczej-skorze-czy-prawdziwy-apostol/)

Paweł urodził się i został wychowany jako Faryzeusz. Był członkiem Sanhedrynu. Izraelska tradycja wymaga, by każdy członek Sanhedrynu znał całą Torę (5 ksiąg Mojżesza) na pamięć do wieku 12 lat. Edukacja Pawła sprawiła, że znał bardzo dobrze prawo, a także tę jego część, która była jedynie tradycją ludu. To sprawiło, że stał się bardzo zdolnym nauczycielem Ewangelii, prawidłowo rozdzielającym prawdę od tradycji [tutaj jest krótka piłka, bo nie trzeba być uczonym faryzeuszem i uczyć się Tory na pamięć, aby rozpoznać, że pawłowe (chrześcijańskie) interpretacje proroctw wołają o pomstę do Boga (która wkrótce przyjdzie i położy temu kres). Wiesz Girion, nie ma to jak powtarzać oklepane schematy myślenia. Spodziewałem się po Tobie czegoś więcej. Dobrze, że jednak próbujesz chociaż bronić swoich przekonań w sposób merytoryczny.]

Obrzezanie jest jedną z ustaw. Paweł nie przemawia przeciwko obrzezaniu jako ustawie. Po prostu wyjaśnia, że nie przez to zdobywa się zbawienie. [a powiedz, jeśli tak jest, to dlaczego zrobił Galatom taką awanturę o obrzezanie? Dlaczego im nie napisał “Słuchajta, możecie się obrzezywać tak jak Bóg nakazał, ale pamiętajcie, że bez wiary w… powiedzmy Jezusa… wasza wiara jest martwa.”? Nikt do tej pory nie był stanie zbić tego argumentu. Widać, że Paweł po prostu się wściekł, bo Galaci przystąpili do zakonu, obrzezali się, i odrzucili ewangelie pawłową – o Jezusie Ozyrysie-Tammuzie.]

Wierni prawu będą ostrożni w sprawie diety i stroju, ale uczynienie z tego standardów, przez które oceniamy czyjeś zasługi, niszczy sama istotę prawa, którą jest miłość. [mówisz, że istotą prawa jest miłość. Którego prawa? Tory? Jeśli piszesz o tej miłości, to ona jest zupełnie inna niż ta – pojmowana przez chrześcijan. PONIEWAŻ WYRAZEM MIŁOŚCI DO BOGA JEST POSŁUSZEŃSTWO. Ileż to jest wersetów na ten temat: masz drżeć przed słowami Boga, masz się Go bać! On ma zajmować 1 miejsce w Twoim życiu, kumasz?]

Szatan wie, że nikt nie będzie zbawiony przez uczynki. Doprowadził do niezrozumienia pism Pawła i odrzucenie najczystszej nauki Pisma: usprawiedliwienia przez wiarę. [tutaj totalnie się rozmijamy, zbawienie jest z uczynków, uczynków zgodnych z zakonem, ale jak wiadomo, np. Egipcjanie tez sobie obrzezywali penisy, a nie wyznawali Tory. Tak więc należy wierzyć w Boga Izraela i być Mu posłusznym. Przy okazji: Chcesz mi powiedzieć, że Jezus był posłuszny Bogu? To tak jakbyś usiłował zrobić ze mnie idiotę, który nie rozumie tego co czyta]

Oto prawdziwy sekret stojący za odrzuceniem Pawła. Czyste zrozumienie prawa przez Pawła kontra tradycja doprowadziło do odrzucenia prawa jako środka zyskania zbawienia. [aha, ok,  jakoże nie mam siły się silić, to może tylko wspomnę jakie było to czyste zrozumienie prawa Pawła: ten zdiabłasyn zaimplikował nam do głów babiloński kult Baala (Ozyrysa, Tammuza, Dionizosa, Mitry – kogo tylko chcesz, nawet Buddy) i się nie cackał w ogóle z tym. Zrobił to bez zająknięcia! Co musieli czuć apostołowie, którzy nauczali zakonu, kiedy wyszpiegowali czego nauczał Paweł?? (dowiadujemy się o tym z jego listów – sam to przyznaje.] 

Paweł nauczał, że prawo powinno być trzymane. Jednakże rozumiał, że może być trzymane tylko przez wiarę w Boga Ojca.

Jedyną nadzieją dla człowieka jest zakończenie zapracowywania sobie na niebo, a także zaakceptowanie, że dobre uczynki, które zaprezentował wcześniej, nie mogą zbawić.

Usprawiedliwienie przez wiarę oznacza, że Jezus mieszka w nas. Twoja wola jest ściśle dopasowana do Jego woli, jest z nią w pełnej harmonii. Wtedy i tylko wtedy boskie prawo jest idealnie przestrzegane. [!!!!!!] [a które prawo? byś napisał coś więcej, które przykazania…, bo takie pisanie jest niewiele warte… “prawo”…]

Pozwolę sobie zacytować fragment artykułu pt. Tajemnica – Babilon Wieki (https://radtrap.wordpress.com/tajemnica-wielki-babilon/)

Zanim Paweł wyruszył z Efezu do Jerozolimy (…) przepowiedział że chrześcijańskie kościoły zostaną zinfiltrowane przez heretyków, przede wszystkim przez tych judaizujących. [czytaj: apostołów Piotra, Jana itd. – polecam 5, 9 i 10 część serii o Pawle, ale najlepiej wszystkie razem)

“Ja wiem, że po odejściu moim wejdą między was wilki drapieżne, nie oszczędzając trzody, nawet spomiędzy was samych powstaną mężowie, mówiący rzeczy przewrotne, aby uczniów pociągnąć za sobą. Przeto czuwajcie, pamiętając, że przez trzy lata we dnie i w nocy nie przestawałem ze łzami napominać każdego z was.” (Dzieje 20:29-31) [tu też miał na myśli apostołów, bo o kim innym mógł pisać? Tyle razy wspominał o nich jako o swoich przeciwnikach, konkurentach, aż doszło do tego, że nazwał ich psami – w liście do Filipian]


http://detektywprawdy.pl/2015/08/25/dokad-prowadzi-odrzucanie-ksiag-nt/#comment-21899

„Póki co byłeś i jesteś dla mnie ewenementem. Skrajnym przykładem na brak konsekwencji. Henryk ma to samo i wszyscy ci, którzy odrzucili Pawła nie wyciągając z tego właściwych wniosków.”

Czyli kolejnym „etapem” odrzucenia Pawła ma być odrzucenie Jezusa? O.o

Skoro Jezus z NT nie jest tym Mesjaszem, to kto nim jest? Czekasz na niego? A może już był, ale go nie znamy? Może to ten żydowski Mesjasz opisany w Protokołach?

Tak, czekam na Pomazańca – Króla. Szczere dzięki za podpowiedź czym mam się dalej zająć. Wczytam się w protokoły i zobaczę co tam znajdę wiedząc to, co już wiem.

Girion zalecił mi jeszcze zerknąć w ten wpis:

https://uderzwfalsz.wordpress.com/2015/07/26/czy-kosciol-rzymskokatolicki-naprawde-dal-nam-biblie/

Cytujesz w nim ojców kościoła – satanistów – nie wiedząc o tym kim oni są. Ile jest warte to co tam napisałeś? Dużo, ale dla człowieka świadomego co tak naprawdę czyta – dowód wczesnego prania mózgu przez pawłowy Babilon.

To tyle. Niech ci, którzy to czytają, wyrobią sobie zdanie kto ma rację.

Brain Breaker

Advertisements

10 thoughts on “Satanista Paweł z Tarsu cz. 12 – wymiana zdań z Girionem z “uderz w fałsz”

  1. Girion

    “kto wprowadził do Biblii ten prastary ozyrysowy obyczaj masonów 33 stopnia?

    Może by tak choć jeden z was – chrześcijan – ośmielił się wypowiedzieć na ten temat. Jak wy to łączycie? Dlaczego mason 33 stopnia Armstrong odprawiał eucharystię wspólnie z koleżką podczas oszustwa lądowania na księżycu? Jak do tej pory grobowa cisza ogarnęła wszystkich elitarnych chrześcijan naszego kraju. Co jest z wami? To jest jedno z ciekawszych zagadnień… nie sądzicie?”

    W Biblii nie ma ani jednego słowa o eucharystii Mitry/Ozyrysa. W książce o kulcie Mitry jest mowa o “jedzeniu boga, by osiągnąć z nim pełną jedność”. KRK tak naprawdę kultywuje tradycję Mitry/Ozyrysa. Na czym polega łamanie prawdziwe łamanie chleba? Po prostu, mamy sobie wspomnieć o tym, co Jezus zrobił przy posiłku. Tyle. Nie ma ofiar, nie ma jedzenia bogów (CO JEST FUNDAMENTALNE PRZY SATANISTYCZNYCH EUCHARYSTIACH). Co złego we wspomnieniu tego, co Jezus zrobił?

    Pewnie Armstrong, mason 33 stopnia, odprawiał eucharystię zgodnie z zaleceniami A. Crowleya. Oto fragment (https://uderzwfalsz.wordpress.com/2015/06/25/oplakana-w-skutkach-transsubstancjacja-zydowskiej-liturgii-w-rzymskokatolicka/):
    Warunkiem jest czystość, podobnie kilka godzin głodówki, a także szczera i trwała aspiracja. Bez tych warunków, nawet Eucharystia jednego czy siedmiu elementów jest tylko częściowa. Eucharystia powinna być codziennie konsumowana przez Maga, a on powinien uznać to za główny środek podtrzymujący jego magiczne życie.

    Mag wypełnia się Bogiem, jest nim nakarmiony, odurzony.(!!!!!)

    I co, i że niby Jezus wprowadził ofiarę eucharystyczną na wzór Mitry??? To jest jego wina????

    ” [sorki, których przykazań? to jest jedno z pytań, które kładzie momentalnie wszystkich chrześcijan…]”
    Dekalog. Ten z księgi Wyjścia na przykład. Co mówi NT?
    “Każdy, kto wierzy, że Jezus jest Chrystusem, NARODZIŁ SIĘ z Boga, a każdy, kto miłuje tego, który zrodził, miłuje też tego, który się z niego narodził [NOWONARODZENIE]. Po tym poznajemy, że miłujemy dzieci Boże, gdy miłujemy Boga i ZACHOWUJEMY JEGO PRZYKAZANIA. Na tym bowiem polega miłość Boga, że zachowujemy jego przykazania, a jego przykazania nie są ciężkie. 1J 5:1-3”.

    “a powiedz, jeśli tak jest, to dlaczego zrobił Galatom taką awanturę o obrzezanie? Dlaczego im nie napisał “Słuchajta, możecie się obrzezywać tak jak Bóg nakazał, ale pamiętajcie, że bez wiary w… powiedzmy Jezusa… wasza wiara jest martwa.”? Nikt do tej pory nie był stanie zbić tego argumentu. ”
    WUT? Przecież odpowiedź masz powyżej: Paweł nie przemawia przeciwko obrzezaniu jako ustawie. Po prostu wyjaśnia, że nie przez to zdobywa się zbawienie.

    “mówisz, że istotą prawa jest miłość. Którego prawa? Tory? Jeśli piszesz o tej miłości, to ona jest zupełnie inna niż ta – pojmowana przez chrześcijan. PONIEWAŻ WYRAZEM MIŁOŚCI DO BOGA JEST POSŁUSZEŃSTWO.”
    Miłość do Boga objawia się przez przestrzeganie przykazań (dekalog).

    “Przy okazji: Chcesz mi powiedzieć, że Jezus był posłuszny Bogu? To tak jakbyś usiłował zrobić ze mnie idiotę, który nie rozumie tego co czyta”

    Ale ty, Betlejemie Efrata, najmniejszy z okręgów judzkich, z ciebie mi wyjdzie ten, który będzie władcą Izraela. Początki jego od prawieku, od dni zamierzchłych. Mi 5:1

    Będzie stał mocno i będzie pasł w mocy Pana, w chwale imienia Pana, swojego Boga. Wtedy będą mieszkać w spokoju, gdyż jego moc będzie sięgać aż po krańce ziemi. Mi 5:3

    Jak bowiem Ojciec ma żywot sam w sobie, tak dał i Synowi, by miał żywot sam w sobie. J 5:26

    A co Bóg mówił (może jak nie uznajesz NT, to nie będzie super argument, ale): “To jest Mój Syn umiłowany…”

    ” ten zdiabłasyn zaimplikował nam do głów babiloński kult Baala (Ozyrysa, Tammuza, Dionizosa, Mitry – kogo tylko chcesz, nawet Buddy) i się nie cackał w ogóle z tym”
    To takie gimbo-ateusze mówią, że Jezus to kopia Mitry i Baala, potem gadają że ziemia ma miliardy lat ewolucji… Wbrew pozorm apostołowie (Piotr, Jan) nie nauczali niczego innego, aniżeli Paweł. Jan sam pisze: “Aby kto w Niego [Jezusa] wierzy, nie zginął, ale miał życie wieczne”. Ale jak się odrzuca najpierw listy Pawła, potem Piotra, to rzeczywiście można tego nie widzieć. Który apostoł mówi o zbawieniu z uczynków/sakramentów?

    “Tak, czekam na Pomazańca – Króla.”
    No to czekasz na antychrysta, bo prawdziwy pomazaniec już był…

    “Cytujesz w nim ojców kościoła – satanistów – nie wiedząc o tym kim oni są. Ile jest warte to co tam napisałeś? ”
    Artykuł był napisany w odpowiedz na zarzuty katolickie, że to KRK “dał” nam Biblię. Wtedy jeszcze w ogóle nie pomyślałem, że ktoś będzie odrzucał Jezusa.

    Na uwagę zasługuje fakt, że Polikarp (uczeń Jana) uznawał pisma Pawła jako natchnione. Pewnie cię to nie satysfakcjonuje.

    Like

    Reply
  2. Angelika

    Jestem kobietą i “problem” obrzezania mnie nie dotyczy bezpośrednio, ale chciałam zapytać jak rozumieć proroków ST, którzy bardziej zachęcali do obrzezania własnych serc niż części męskiego ciała? Np.
    Jeremiasz 4:4
    “Obrzeżcie się dla Pana i usuńcie nieobrzezki waszych serc, mężowie judzcy i mieszkańcy Jeruzalemu, aby mój gniew nie wybuchł jak ogień i nie palił, a nikt by go nie ugasił z powodu waszych złych czynów!” albo
    V Mojżesz 10:16
    “Obrzeżcie więc nieobrzezkę waszego serca, a waszego karku już nie zatwardzajcie”
    Od razu widać, że “znak” na ciele jest niewystarczający dla Boga.
    Skoro Bóg jest Duchem, wiara w niego jest czymś w sferze duchowej, to czy obrzezanie się nie ma także charakteru duchowego? Przecież Bogu nie zależy na naszych niedoskonałych ciałach. Czy obrzezanie ciała nie było formą doraźną zachowania czystości ciała? Na pustyni było mało wody, kurz… I czy nie boisz się BB obrzezania w “dorosłym” wieku, bo wg prawa obrzezać należało 8-dniowego chłopca?
    Tak się zaciekawiłam, bo reszta to nie na moje zdrowie psychiczne 😦

    Like

    Reply
    1. Brain Breaker Post author

      Na początek zrobimy sobie taki quiz: wyobrażam sobie, jak idę do “Żydów” pod Torą i tłumaczę im, że obrzezanie fizyczne jest zbędne, wystarczy obrzezanie duchowe i popieram to wskazanymi przez ciebie fragmentami proroków 🙂
      Co by ze mną zrobili? Strach pomyśleć!
      Dobrze piszesz… znak na ciele jest aktem posłuszeństwa Bogu, ale sam w sobie, jeśli nie jest połączony z rzeczywistym wypełnianiem Tory jest kpiną z Boga. Bóg np. zwracał uwagę, że Egipcjanie pomimo tego, że też się obrzezują, zostaną zgładzeni.

      Nie, nie boję się obrzezania. U lekarza to przebiega bezboleśnie. Dlaczego miałbym kwestionować coś, co jest wolą Boga? To jest właśnie owa buntowniczość ludzi, za którą teraz płacimy. Ludzie zawsze byli w większości nieposłuszni Bogu i kombinowali… Może to, a może tamto… Aż skończyło się na jawnym satanizmie i składaniu ofiar z dzieci, a w świątyni zamiast adorować Boga, adorowano słońce – diabła.
      Niby znamy Biblię, a nie umiemy wyciągać wniosków z tego, co tam jest napisane.

      Like

      Reply
  3. Brain Breaker Post author

    Girion
    W tym linku, który dałeś o eucharystii są bardzo interesujące wypowiedzi Crowleya. Ty doszukujesz się tam różnic między tym co on pisze, a pawłowym łamaniem chleba, a ja mając tą wiedzę, którą zgromadziłem wiem, że to jedno i to samo, tylko podane na innym talerzu i polane innym sosem.
    Religie działają w ten sposób, że mają doktrynę dla wtajemniczonych i niewtajemniczonych. I na tym przykładzie to bardzo dobrze widać. Sataniści z krwi i kości mają przygotowane przez ich ojczulka diabła coś specjalnego, a szeregowi nieświadomi bierni sataniści tacy jak katolicy czy zielonoświątkowcy lub ŚJ robią to samo, ale jest uproszczona wersja dla mas. Diabłu chodzi tylko o to, aby możliwie jak najwięcej ludzi praktykowało ten staroegipski – babiloński obyczaj, który jest w zasadzie jednym z kluczowych elementów kultu płodności.

    Zadałem ci pytanie, które przykazania cię dotyczą i się zdeczka wkopałeś, bo napisałeś, że np. Dekalog, a zaraz potem, że Dekalog.
    To zdecyduj się, bo zrobił się galimatias. A ja może troszkę ci w tym pomogę:
    Czy możesz czarować?
    Czy możesz bzykać faceta?
    Czy możesz parzyć się z krową?

    Fajnie, że dałeś Micheasza 5:1, ale może dajmy też wersety, które są dalej OK?

    5 Ale ty, Betlejemie Efrata, najmniejszy z okręgów judzkich, z ciebie mi wyjdzie ten, który będzie władcą Izraela. Początki jego od prawieku, od dni zamierzchłych. 2. Dlatego wyda ich aż do czasu, gdy ta, która ma porodzić, porodzi. Potem reszta jego braci wróci do synów Izraela. 3.Będzie stał mocno i będzie pasł w mocy Pana, w chwale imienia Pana, swojego Boga. Wtedy będą mieszkać w spokoju, gdyż jego moc będzie sięgać aż po krańce ziemi. 4. I On będzie pokojem. (…)

    Już 2 i 3 werset informują nas o jakie czasy chodzi. Chodzi o czasy nowego przymierza i sprowadzenia Izraelitów z powrotem do ziemi. A więc to jest przyszłość.

    Chyba nie chcesz mi powiedzieć, że Jezus… no… ten…., że on stał mocno i pasł nas w mocy Pana, a my mieszkaliśmy w spokoju…? Co? Czyżby w czasach Jezusa Judea nie była pod okupacją rzymską?
    Co ciekawe, księga Henocha potwierdza to, co piszę: jak przyjdzie pomazaniec, to On nie da się nikomu pokonać i będzie to początek odkupienia ludzkości. Ów pomazaniec nie zostanie zabity, nie pójdzie do nieba i nie przyjdzie powtórnie. Taką wersję wydarzeń mamy oczywiście także u proroków.

    Co do dalszego twojego komentarza, to po co mam memłać cały czas to samo, skoro od 2 dni tłumaczę, że w listach Pawła widać wojnę jaka miała miejsce między nim a apostołami? Pokazałem to bardzo dokładnie w 5, 9 i 10 części serii o Pawle. Jeśli ktoś tego nie widzi, to co ja mogę mu więcej pomóc?

    Twierdzisz, że czekam na antychrysta?
    Jest to klasyka chrześcijańskiego interpretowania pism, ale coś Ci powiem:
    Opierając się na prorokach, niemożliwe jest to, aby dać się nabrać na antychrysta czy kogokolwiek, kto będzie usiłował zwieść ludzi.

    Polikarp był uczniem Jana? Skoro w to wierzysz, to powinieneś także dać wiarę innym bajkom, które znajdują się w pismach ojców kościoła.
    Oglądnij sobie serię “totalny atak”. Tam dowiedziałem się, że Helena Blavatsky (czy jak ona tam miała) otwarcie przyznawała, że wszyscy ojcowie kościoła to sataniści… Słysząc to uznałem, że to prawda, bo pięknie pasuje do wszystkiego co wiem. Czytałem także niektóre pisma owych ojców, co także opisałem na blogu.
    Skoro chrześcijanie uznają owych ojców, to powinni także uznawać zwierzchnictwo obecnych biskupów i kardynałów krk, bo to jest to samo bagno.
    Chrześcijaństwo w waszym wydaniu jest interesujące. Odcinacie się od krk będąc umoczonym w nim po pachy.

    Like

    Reply
  4. Girion

    “a pawłowym łamaniem chleba”

    Chyba Jezus ustanowił to łamanie chleba, nie Paweł? Ja powtarzam, nie wiem, może tego nie przyjmiesz, ale biblijne łamanie chleba to NIE jest jedzenie boga, NIE DAJE magicznej mocy, NIE PRZYCZYNIA SIĘ do zbawienia. Jest zwykłą pamiątką. Jezus mówił parabolą odnośnie ciała i chleba, tak samo mówił, że “ja jestem bramą”…

    A satanistyczne rytuały mają tyle z tym wspólnego, co… czyli nic.

    “które przykazania cię dotyczą… Czy możesz czarować? Czy możesz bzykać faceta? Czy możesz parzyć się z krową?”

    Pytania: 1. Nie, 2. Nie, 3. Zadaj konkretnie, co to znaczy “parzyć się”, ale przypuszczam, że chodzi o zoofilię, czyli nie.

    Dekalog:
    Nie będziesz miał cudzych bogów obok Mnie! 4 Nie będziesz czynił żadnej rzeźby ani żadnego obrazu tego, co jest na niebie wysoko, ani tego, co jest na ziemi nisko, ani tego, co jest w wodach pod ziemią! 5 Nie będziesz oddawał im pokłonu i nie będziesz im służył, ponieważ Ja Pan, twój Bóg, jestem Bogiem zazdrosnym, który karze występek ojców na synach do trzeciego i czwartego pokolenia względem tych, którzy Mnie nienawidzą. 6 Okazuję zaś łaskę aż do tysiącznego pokolenia tym, którzy Mnie miłują i przestrzegają moich przykazań.
    7 Nie będziesz wzywał imienia Pana, Boga twego, do czczych rzeczy, gdyż Pan nie pozostawi bezkarnie tego, który wzywa Jego imienia do czczych rzeczy2.
    8 Pamiętaj o dniu szabatu, aby go uświęcić3. 9 Sześć dni będziesz pracować i wykonywać wszystkie twe zajęcia. 10 Dzień zaś siódmy jest szabatem ku czci Pana, Boga twego. Nie możesz przeto w dniu tym wykonywać żadnej pracy ani ty sam, ani syn twój, ani twoja córka, ani twój niewolnik, ani twoja niewolnica, ani twoje bydło, ani cudzoziemiec, który mieszka pośród twych bram. 11 W sześciu dniach bowiem uczynił Pan niebo, ziemię, morze oraz wszystko, co jest w nich, w siódmym zaś dniu odpoczął. Dlatego pobłogosławił Pan dzień szabatu i uznał go za święty.
    12 Czcij ojca twego i matkę twoją, abyś długo żył na ziemi, którą Pan, Bóg twój, da tobie.
    13 Nie będziesz zabijał.
    14 Nie będziesz cudzołożył.
    15 Nie będziesz kradł.
    16 Nie będziesz mówił przeciw bliźniemu twemu kłamstwa jako świadek.
    17 Nie będziesz pożądał domu bliźniego twego. Nie będziesz pożądał żony4 bliźniego twego, ani jego niewolnika, ani jego niewolnicy, ani jego wołu, ani jego osła, ani żadnej rzeczy, która należy do bliźniego twego

    Co do Micheasz… mowa jest o mądrości Bożej, a w NT, którego nie uznajesz, Jezus jest nazwany mądrością Bożą. Ale to nic dla cb nie znaczy, więc odpuśćmy to sobie.

    “Polikarp był uczniem Jana? Skoro w to wierzysz, to powinieneś także dać wiarę innym bajkom, które znajdują się w pismach ojców kościoła.”
    “Ojców” kościoła uzywam tylko do tego, by wykazać, że wcześniejsze nauczanie kościoła było inne od tego, co jest teraz (KRK), i nie z XV wieku, tylko maksymalnie do III wieku. Masz rację, dodawali sobie wszystko, co im pasowało. Natomiast Polikarp był uczniem Jana Apostoła i czemu mam mu nie wierzyć? Odrzucał “Boże” Narodzenie (25 grudnia.), duszę nieśmiertelną i trójcę, w przeciwieństwie do innych satanistów-“ojców”.

    “Skoro chrześcijanie uznają owych ojców, to powinni także uznawać zwierzchnictwo obecnych biskupów i kardynałów krk, bo to jest to samo bagno”
    Mam wierzyć np. encyklice papieża np. Benedykta XV? Daj żyć… 😉

    Like

    Reply
  5. Girion

    Co do Polikarpa, to wolę wierzyć mu, niż np. tobie. Osobie, która pod wpływem działań jednego heretyka (Kubika), czyni jeszcze większe głupstwo. Gdyby nie Kubik, nikt by nie bawił się w Boga i by nie oceniał, czy wg jego opinii coś nadaje się na Słowo Boże. Polikarp przynajmniej był uczniem Jana i rozmawiał z nim, chodził za nim. A Ty kim jesteś?

    Spytam się tak ciebie, kto będzie zbawiony? Pisałeś, że obrzezanie jest konieczne. Automatycznie wywalasz i Jezusa, i Marię, i Jana, i Piotra, i wszystkich po nich. Prześladowania przez Rzym za czytanie Biblii się nie liczą, bo oni wierzyli jezuskowi-Baalowi, więc nie będą zbawieni.

    Wiem, że zbawionych będzie garstka, bo “ciasna jest brama, a szeroka droga wiedzie na zatracenie”. A bramą jest Chrystus. Ale, bez przesady.

    Ile osób będzie zbawionych za przestrzeganie Tory? 500? 300? Dla kogo ta Nowa Ziemia i Nowe Niebo?

    Rozumiesz, że od I wieku (od narodzin jezuska-Baala) do teraz, zbawionych będzie 1 (słownie: jedna) osoba (Ty) i ci, którzy pójdą za tobą?

    Serio uważasz, że kościół rzymskokatolicki tak bardzo różni się od Tory i Starego Testamentu? Nie różni się. Różni się tylko “okładką”.

    Cytuję [https://radtrap.wordpress.com/tajemnica-wielki-babilon/]:

    Kapłaństwo (kapłaństwo Lewitów/mediatorzy między Bogiem a człowiekiem)

    Papież (Żydowski najwyższy kapłan)

    Kolegium kardynałów (70) (70 starszych Mojżesza/ Powt.Prawa 17:8)

    Spowiedz z grzechów kapłanowi dla uzyskania wybaczenia (Kapł.5: 5)

    Codzienna ofiara na mszy (codzienna ofiara całopalna, List do Heb.10:11)

    Ołtarz ofiarny

    Naczynia ofiarne ze złota i srebra

    Szaty kapłańskie

    Piuski kardynałów (żydowskie jarmułki)

    Ofertorium (ofiary)

    Kościoły przeznaczone dla kultu (Świątynia)

    Liturgia ( nabożeństwo w Świątyni)

    Powinność uczestnictwa w mszy niedzielnej (przestrzeganie szabatu)

    Święta kościelne (święta żydowskie)

    Szkaplerz / Włosiennica (wór pokutny)

    Zbawienie oparte na uczynkach (Prawo Mojżeszowe)

    Chrzczenie małych dzieci (obrzezanie / Talmud)

    Komunia opłatkowa (Manna/chleb pokładny)

    Bierzmowanie (żydowska Bar Micwa)

    Palenie świec i kadzideł ( Wyjścia 30)

    Chrzcielnica (The Laver / Exodus 40)

    Brak zbawienia poza Kościołem (katolickim) (Poganie muszą przejść na judaizm by uzyskać zbawienie)

    Właśnie ten cholerny Nowy Testament odróżnia katolicyzm od judaizmu, tak, ten, który odrzuciłeś! Widzisz różnicę? SENS POZOSTAŁ TEN SAM!!!!!

    Cytuję z tego samego artykułu:

    Już sama rola kapłaństwa i system codziennych ofiar wskazują na to że Kościół rzymsko-katolicki jest nie tylko jednym z frontów judaistycznej apostazji, lecz również narzędziem do zmuszania chrześcijan, bez ich wiedzy, do uczestnictwa w tym samym systemie religijnym który odrzucił Jezusa Chrystusa.

    I co?

    Like

    Reply
    1. Brain Breaker Post author

      😀 !
      Polikarp był…BISKUPEM! I jednocześnie uczniem Jana…?? To jest tak niedorzeczne…
      Człowieku, Jan miał obrzezanego penisa, wypełniał zakon i dokładnie tego samego nauczał innych. Czy coś mu nie poszło z panem Polikarpem, że ów pan został hierarchą krk (wiem, że ty myślisz, że wczesne chrześcijaństwo to nie krk, jednak mylisz się)?
      Ja nie chcę żebyś mnie słuchał. Ja chcę żebyś słuchał Boga i siebie – przede wszystkim i wierzył sobie.
      Kubik odważył się jedynie PUBLICZNIE podważyć Pawła. A przed nim było wielu innych, którzy to zrobili we własnym zakresie i się z tym nie obnosili. Nie rozumiem skąd te ataki na Henryka. Ale mniejsza o to.
      Kim jestem? Nikim.
      Pytasz kto będzie zbawiony? Nie jestem Bogiem aby definiować warunki zbawienia dla poszczególnych pokoleń. Spodziewam się, że niepiśmienni ludzie średniowiecza będą mieli inne warunki niż my – u kresu czasów, ponieważ mamy dostęp do wiedzy. Tak więc na tej podstawie uważam, że w dzisiejszych czasach zbawienie jest możliwe jedynie poprzez zakon i nie ma zmiłuj się.
      Co do prześladowań chrześcijan, to wiedz, że takie przekonanie, które masz w swojej głowie zawdzięczasz Watykanowi, który położył łapę na historię.
      Ale coś ci powiem. Chcesz wiedzieć kogo watykan nie znosi? To poczytaj sobie pisemka ojców kościoła. WSZĘDZIE, ALE TO WSZĘDZIE MASZ NIENAWIŚĆ DO “ŻYDÓW” (zwał jak zwał) – tych, którzy trzymali się zakonu. Kumasz? Nie kumasz? To sprawdź to sam. Jest to banalnie proste. Czytasz pisma panów ojców i jedziesz z koksem. Zrobiłeś to? Nie? Czemu? Ja zrobiłem. I to mi daje EMPIRYCZNY wgląd w sytuację tamtych czasów.
      A może zrobiłeś to nie zwracając na to uwagi?
      Oni stosowali ten sam mechanizm co dziś. Ze swoich ziomków robili męczenników, a ze swoich przeciwników po ich śmierci robili swoich zwolenników.

      Piszesz o prześladowaniach za czytanie Biblii… No widzisz… Sęk w tym, że to nic dziwnego, że Watykan nie chce aby ludzie czytali Biblię, bo jak wiemy znajduje się w niej Słowo Boże i wielkość Boga polega na tym, że zostawił nam możliwość pokapowania się co do istoty rzeczy.

      Pytasz “Ile osób będzie zbawionych za przestrzeganie Tory? 500? 300? Dla kogo ta Nowa Ziemia i Nowe Niebo?”
      Spytajmy BOGA, nie mnie:
      https://theredbrainbreakerkstian.wordpress.com/2015/08/22/izajasz-1021-resztka-nawroci-sie-resztka-jakuba-do-boga-mocarza/

      Bóg mówi krótko: RESZTKA i nie podaje konkretnej liczby. Ile to jest resztka? Skąd mam wiedzieć?

      Piszesz
      “Rozumiesz, że od I wieku (od narodzin jezuska-Baala) do teraz, zbawionych będzie 1 (słownie: jedna) osoba (Ty) i ci, którzy pójdą za tobą?”

      Wiesz co? Sory, ale miałem cię za bardziej inteligentnego gościa. Czy ty myślisz, że ja jeden widzę potrzebę przestrzegania Tory i dążę do coraz większego jej wypełniania w miarę moich możliwości? Ja odważyłem się publicznie pewne rzeczy podważyć i wokół mojej osoby robi się wielki szum. Ilu natomiast jest “Żydów”, którzy nie uznają NT i od dawien dawna przez wieki Torę wypełniali tak jak się da – na wygnaniu? Tylko wiesz co? Tacy ludzie nie prowadzą akcji propagandowych i nie “ewangelizują” – mówiąc po chrześcijańsku. Oni wiedzą, że Bóg jest jeden, a NT jest niedopuszczalny z punktu widzenia Tory i po prostu są posłuszni Bogu. Robią swoje, żyją tak jak Bóg nakazał. I w ciągu wieków wcale ich nie było tak mało jak sądzisz.
      Żyjemy dzisiaj w Polsce, a 60 lat temu na naszych terenach dokonano rzezi takich ludzi. (owszem nie tylko takich, ale oni poszli na pierwszy ogień) Potem po wojnie komunizm także zainfekował ludzi nienawiścią do “Żydów”. Poczytaj sobie trochę…
      Z tego powodu dzisiaj w Polsce nie zobaczysz “Żyda” chodzącego po ulicy z frędzlami… Oni zostali zastraszeni i zdziesiątkowani. Zasymilowali się ze społeczeństwem.. Taki jest efekt działań papieży, Hitlera i Stalina. Tym panom zawdzięczam to, że moi synowie nie będą mieli wokół siebie nikogo oprócz samych siebie do zabawy, do towarzystwa (SWOBODNEJ zabawy – wiesz o czym mówię – między moimi dziećmi a dziećmi Babilończyków jest przepaść).

      A teraz, co do artykułu Rada, to sory, ale jest to dla mnie TAK WIELKA ŻENADA, że nie mam siły tego komentować.
      Mówię wam: waszym bogiem jest jezus. Nie Bóg Izraela, ale jezus!
      Mało tego, watykan wam zaimplikował żydofobię.
      A najbardziej mnie rozbawiło porównanie chrztu do obrzezania… I podobno według was, obrzezanie to nakaz Talmudu?
      Z kim ja gadam… Pochrzaniło mnie.
      Sory, ale miałem cię za kogoś innego. Kolejna pomyłka…
      Pisząc o “Żydach” zapomniałem jeszcze dodać, że na 90% jesteś Izraelitą podobnie jak ja, ale o tym nie wiesz.

      Like

      Reply
  6. Paweł

    ” Dla słabych stałem się słabym, aby słabych pozyskać; dla wszystkich stałem się wszystkim, żeby tak czy owak niektórych zbawić ”

    To jest bardzo interesujące bo tutaj Pawełek nadaje sobie autorytet samego Boga , bo jak wiemy tylko Bóg może ludzi zbawić , a tu ten śmieć mówi że może mu się uda niektórych ludzi zbawić…

    Brain , muszę ci przyznać że masz ty cierpliwość do takich ludzi jak Girion i jemu podobni…

    Like

    Reply
    1. Brain Breaker Post author

      No cóż, ta cierpliwość mi się już skończyła. Temat pawła mam już zbadany, a jeśli ktoś ma inne zdanie, to zwyczajnie zostawiam go w spokoju, wolę w tym czasie powyrywać chwasty z mojego ogródka.

      Like

      Reply
  7. mackobogdaniec

    Temat już wygasł ale chciałbym zauważyć,że zgodnie z Prawem Mojżeszowym lista rzeczy które podał Girion rzekomo świadczących o ciągłości na linii Tora-Doktryna Kościoła jest nieakceptowalna. Da się to tak łatwo wykazać,że aż trudno uwierzyć,że ktoś przytacza takie argumenty.Podam dwa.
    Kościoły. Bóg nakazał budowę jednej świątyni i z jego wyroku została zburzona. Gdzie jest uwierzytelnienie budowania tysięcy świątyń? W biblii na pewno nie.
    Kapłanami mogą być tylko Lewici. Niech papież wyciągnie z kieszeni genealogię swoich podwładnych.
    Z tego punktu widzenia nawet zgodne z Torą ofiary ze zwierząt byłyby w takiej świątyni i z takim kapłanem nieprawne co również oznacza,że to co się odbywa w trakcie mszy jest wysoce podejrzane. Ktoś zaraz napisze,że Prawo Ceremonialne zostało zniesione. A tak,zgadza się bo nie ma świątyni a także autoryzacji na budowę następnej tak jak i nie ma Lewitów. Te fakty niosą za sobą poważne konsekwencje. Kto ma rozum niech przekmini. Pozdrawiam

    Like

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s