Bratypyt – kolejny zdemaskowany agent – poczytajmy wypowiedzi tego zdiabłasyna, a wiele się nauczymy.

Witam na moim blogu kolejnego pana zdiabłasyna agenta hasbary – zawodowego kłamcę “bratapyta”. Robię ten wpis, ponieważ jeśli przeczyta się wpisy tego pana wiedząc, że jest agentem, to wszystko staje się takie sensowne i logiczne… Można się naprawdę wiele od niego nauczyć. Dlatego tutaj chciałem bardzo serdecznie podziękować temu pomiotowi szatańskiemu za występy na moim blogu. Ja lubię patrzeć diabłu na rączki. Tak samo lubię patrzeć na rączki jego dzieciom, czyli tobie bratpycie.

Jakiś czas temu cię zablokowałem, ale ale wtedy jeszcze nie wiedziałem, że jesteś agentem. Zorientowałem się po twoich dzisiejszych 2 komentarzach:

https://theredbrainbreakerkstian.wordpress.com/2015/08/28/oficjalna-uprzejma-odezwa-do-elity-polskiego-chrzescijanstwa/comment-page-1/#comment-1877

https://theredbrainbreakerkstian.wordpress.com/2015/08/28/oficjalna-uprzejma-odezwa-do-elity-polskiego-chrzescijanstwa/comment-page-1/#comment-1878

Nie chce mi się ich obszernie komentować, ci z was, którzy znają mojego bloga z łatwością połapią się w tym, co ten gość usiłuje popychać. Może powiem jedynie, że list Jakuba przeszedł przez babilońską cenzurę jak każdy tekst tzw. “NT”. Jest wiele możliwości wytłumaczenia owego fragmentu listu Jakuba, ale jeśli ktoś nie rozumie, z czym obecnie mamy do czynienia na świecie (a więc Bóg się na nas zezłościł i wydał nas na ciężką próbę lojalności, czego dowodem jest tzw. “NT”), to jest to już jego sprawa. Nie będę w kółko tłumaczył tego samego, bo nie mam czasu. Co do modlitwy ojcze nasz, to jeśli po tym co ujawniłem, ktoś usiłuje ją bronić, to wiadomo dla kogo pracuje. (oczywiście są tacy, którzy ze strachu wierzą dalej, że to modlitwa do Boga Izraela (np. Henryk), ale ty panie braciepycie z pewnością celowo zwalczasz prawdę, bo doskonale wiesz, że to modlitwa do diabła. Takie rzeczy to agenci wiedzą z pewnością.

A teraz krótko w podpunktach podsumuję jego wystąpienia na moim blogu:

  1. Przylazł i na samym początku przyczepił się do mojej innowacyjnej interpretacji wizji Pike’a. Jestem pierwszą osobą w polskim necie, która wyciągnęła tak daleko idące wnioski z tego tekstu. Jak widać jest to dla pana bratpyta dość ważne, aby to odkręcić. Udało mu się to? Sami oceńcie.
    https://theredbrainbreakerkstian.wordpress.com/2014/07/14/chrzescijanstwo-religia-pawla-i-jego-bandy-czyli-regia-diabla/
    Jest to jeden z moich najlepszych artykułów, a myśl jaką tam zawarłem zamiata chrześcijaństwo do kosza. Bo owe “boskie duchy” stworzyły chrześcijaństwo, a posłużyły się w tym celu Pawłem i jego bandą.
  2. Jego wpisy to ciągła krytyka. To mówi samo za siebie. Bardzo znamienne…
  3. Niewiele ujawnia informacji o sobie. To charakterystyczna cecha agentów. Na tym przejechał się również ostatnio agent Mutu Zigi Mark Igor Popow. Kiedy agent musi coś powiedzieć o sobie, to patrzy co najlepiej nakłamać w zależności od tego z kim rozmawia. Problem się pojawia kiedy osoby z którymi rozmawia się ze sobą skontaktują i skonfrontują jego wypowiedzi. Z tych powodów agenci niewiele zdradzają informacji o sobie i unikają ujawniania swoich poglądów (które z resztą są często wymyślane na miejscu w zależności od potrzeb). Zamiast tego wolą krytykować i jechać na tym o ktoś pisze. Przeczytaj sobie wypowiedzi bratapyta i zobacz, czy prezentuje taką postawę czy nie.
  4. Zbanowałem gościa, a on dalej pisze… Twardy jest… Jest to kolejna cecha agentów. Oni mają płacone od konkretnej roboty.
  5. Bratypyt uważnie czyta to co ja piszę. Jeśli się w niczym ze mną nie zgadza, (lub zgadza w tak niewielu kwestiach – jakich??), to po co z taką uwagą czyta moje teksty? W swoich komentarzach odnosi się do wielu moich artykułów naraz (o różnej tematyce). Ludzie którzy się ze mną tak bardzo nie zgadzają, po prostu mnie nie czytają, bo niby po co mają sobie zaprzątać głowę…? Tak robią normalni ludzie, w tym i ja. Jeśli ja się z kimś bardzo rozmijam, to po prostu przestaję go czytać. Agenci jednak działają z innych pobudek – o których wszyscy wiemy. To zawodowi kłamcy zwalczający prawdę.
  6. Agenci mają to do siebie, że czasem nie pozostaje im nic innego, jak wymyślić jakiś kretynizm. Ufają, że osoby o mniejszej inteligencji na to się nabiorą. Tak zrobił agent Mutu Igor Popow (lub Zigi Mark (dawny pseudo z fb), który wymalował tam tę bzdurę) kiedy toczyła się rozmowa o widoku obrotowego nieba w modelu PZ. Tak samo zrobił bratpyt podając swoją interpretację wizji Pike’a. Jest ona tak idiotyczna, że w głowę zachodziłem jak można wymyślić podobną bzdurę (bo nie wiedziałem wtedy, że mam do czynienia z agentem).
  7. Wizyty agentów na moim blogu są dla mnie potwierdzeniem tego, że dobieram się diabłu do tyłka.
  8. Ja odróżniam chrześcijan, którzy wierzą w “NT” i go bronią szczerze od agentów, którzy bronią “NT” za pieniądze i są na usługach diabła.
  9. Przyjrzyjmy się poglądom pana bratapyta. On krytykuje wszystkie te moje opinie, które szczególnie bolą panów illuminatów twórców matrixa. Co jest ciekawe, pan bratpyt szczególnie zaciekle broni modelu HC i ogromnego wszechświata, a to już mówi samo za siebie…wiadomo kim on jest i dla kogo pracuje. Poniżej daję linki do jego wszystkich komentarzy na moim blogu (chronologicznie). Uczmy się od agentów! Co mi się jeszcze rzuciło w oczy? krytykuje Septuagintę!

https://theredbrainbreakerkstian.wordpress.com/2014/07/14/chrzescijanstwo-religia-pawla-i-jego-bandy-czyli-regia-diabla/comment-page-1/#comment-1011

https://theredbrainbreakerkstian.wordpress.com/2014/07/14/chrzescijanstwo-religia-pawla-i-jego-bandy-czyli-regia-diabla/comment-page-1/#comment-1018

https://theredbrainbreakerkstian.wordpress.com/2015/06/20/co-szatan-zrobil-z-biblia-cz-25-ozyrys-dionizos-bachus-tammuz-chrzescijanski-pawlowy-jezus-szmatan-bonus-chrzest-to-polewanie-sie-sperma-ozyrysa/comment-page-1/#comment-1388

https://theredbrainbreakerkstian.wordpress.com/2015/06/20/co-szatan-zrobil-z-biblia-cz-25-ozyrys-dionizos-bachus-tammuz-chrzescijanski-pawlowy-jezus-szmatan-bonus-chrzest-to-polewanie-sie-sperma-ozyrysa/comment-page-1/#comment-1390

https://theredbrainbreakerkstian.wordpress.com/2015/06/20/co-szatan-zrobil-z-biblia-cz-25-ozyrys-dionizos-bachus-tammuz-chrzescijanski-pawlowy-jezus-szmatan-bonus-chrzest-to-polewanie-sie-sperma-ozyrysa/comment-page-1/#comment-1398

https://theredbrainbreakerkstian.wordpress.com/informacje/comment-page-1/#comment-1423

https://theredbrainbreakerkstian.wordpress.com/2015/07/18/co-szatan-zrobil-z-biblia-cz-27-czy-jezus-jest-bogiem-co-prorocy-mowia-o-pomazancu-krolu/comment-page-1/#comment-1474

https://theredbrainbreakerkstian.wordpress.com/2015/07/18/co-szatan-zrobil-z-biblia-cz-27-czy-jezus-jest-bogiem-co-prorocy-mowia-o-pomazancu-krolu/comment-page-1/#comment-1480

https://theredbrainbreakerkstian.wordpress.com/2015/08/28/oficjalna-uprzejma-odezwa-do-elity-polskiego-chrzescijanstwa/comment-page-1/#comment-1877

https://theredbrainbreakerkstian.wordpress.com/2015/08/28/oficjalna-uprzejma-odezwa-do-elity-polskiego-chrzescijanstwa/comment-page-1/#comment-1878

I na koniec, zachęcam cię śmieciu do popisania pod tym artykułem. Może jeszcze czegoś się nauczymy. Możesz napisać ile dzieci złożyłeś w ofierze molochowi.

Przy okazji: drodzy państwo agenci, ostrzegam, że będę bardzo wyczulony na wasze wizyty na moim blogu, widzę, że nie przykładałem do tego należytej wagi. Poprawię się.

Brain Breaker

13 thoughts on “Bratypyt – kolejny zdemaskowany agent – poczytajmy wypowiedzi tego zdiabłasyna, a wiele się nauczymy.

  1. nie-zajmuj-się-spiskami

    To, co Ty wypisujesz BB , jest straszne. Ziejesz taką nienawiścią do ludzi. Wydaje Ci się, że pozjadałeś wszystkie rozumy – a tak naprawdę niewiele wiesz. W jednym z Tobą się zgadzam. Nie warto czytać Twojego bloga, bo jest to nic innego – to czyste ZWODZENIE. Być może jednak w swojej rzekomej dociekliwości tak się zapędzisz, że sam zauważysz, że Cię donikąd zaprowadziła. I wtedy wrócisz do podstaw, do prawdziwej nauki, do prawdziwej ewangelii. Na szczęście mało masz zwolenników: Szymon Pułkownik i Monika, która uwierzy prawie we wszystko, co napiszesz. To nie jest atak na Twoją osobę, mój komentarz tylko wynika z troski. Dziś może Ci się wydawać, że to atak, ale tak nie jest.

    Pozdrawiam

    Like

    Reply
    1. Brain Breaker Post author

      No witam bratapyta. Jednak nasmarowałeś, bo już nie mogłeś wytrzymać… Po co zmieniłeś nick? Agenci mnie nie doceniają. Musicie wbić sobie pod czachę, że ze mną nie pójdzie wam łatwo. Nigdy także nie uda wam się mnie skorumpować. Ponadto, ze mną jest Bóg Izraela, dopóki będę Mu posłuszny i potrzebny, nie uda się wam mi zaszkodzić. Tak więc pozostaje wam próbować swoich sił tak jak zrobiłeś to teraz. Ale dzięki temu wykopałeś sobie jeszcze głębszy dołek, bo umiejętne czytanie waszych wypocin pozwala wyciągnąć wiele nauk.

      Braciepycie, wy wszyscy stosujecie odwieczne, te same metody, które na mnie już nie działają i na wielu czytelników także, czego przykładem jest choćby komentarz Ireny, który jest poniżej.

      Jeśli piszesz, że zieję nienawiścią do ludzi, to normalnie przypominasz mi agenta adriana
      https://theredbrainbreakerkstian.wordpress.com/2014/08/18/jak-traktowac-nieprzyjaciol-cz-1-jak-rozpoznac-agenta-i-czy-nadstawiac-mu-chrzescijanski-drugi-policzek/
      On także robił to samo. Kiedy byłem zdecydowany w swoich komentarzach i ostro krytykowałem to co pisał, to odpowiadał, że ja nie mam chrześcijańskiego ducha i miłości…
      Jest to klasyka manipulowania uczuciami nieświadomych ludzi. Gra na emocjach.
      Ty robisz dokładnie to samo. Tylko pamiętaj: nie ze mną te numery, bo ja wyciągam wnioski ze swoich przygód z agentami.

      Muszę cię zasmucić, bo oprócz tego co widać na blogu, to ludzie kontaktują się ze mną mailowo. Możesz poprosić swoich kumpli z masońskiego gmaila, to dostaniesz dostęp do mojej skrzynki, to sobie poczytasz.
      Ponadto liczba osób, które mnie popierają nie jest wymiernikiem tego czy mam rację czy nie – jak słusznie zauważyła Irena. To tak nie działa.
      Konsekwentnie próbujesz ośmieszać mnie i moją pracę, ale robisz to nieudolnie.

      Pozdrów jeszcze swoją babcię czy tam brata, która dała ten poprzedni komentarz (czyli samego siebie).

      Ale teraz najważniejsze:
      Nick który tym razem sobie wybrałeś jest tak głupi, tak kretyński, tak jawnie diabelski, że jestem w szoku, że to zrobiłeś.
      Przychodzisz tutaj do mnie i wiesz, że spiski to mój konik, a mój blog jest od uświadamiania ludzi i piszesz, że nie mam zajmować się spiskami? Wy agenci naprawdę jesteście żałośni.

      Jeśli chcesz żebym przestał zajmować się spiskami, to znaczy, że nie możesz być nawet chrześcijaninem pokroju Detektywa czy Giriona. (to piszę, gdyby ktoś powątpiewał jeszcze w twoją agenturę)

      Jeśli zalecasz mi nie zajmowanie się spiskami, to oznacza, że zalecasz mi:
      – kupowanie żarcia w biedronce
      – szczepienie dziecka
      – wiarę w lekarzy
      – wiarę w politykę
      – wiarę w planetę ziemię
      – no i przede wszystkim wiarę w krk
      ITD. tzn. wiarę w to co oferuje mi matrix… 🙂 !!!!!

      Jełopo, radzę ci dobrze, idź na korki dla agentów, bo musisz poprawić swój warsztat pracy. Takim pisaniem kompromitujesz siebie i swoich kumpli zdiabłasynów.

      Like

      Reply
      1. nie-zajmuj-się-spiskami

        Oświadczam, że nie jestem bratpyt. To już jest prawie obsesja z Twojej strony, że wszędzie widzisz agentów i to wszystkich w jednej osobie.

        Like

        Reply
      2. Brain Breaker Post author

        Taa… Agent adrian i agent mutu też nie oskarżali o coś podobnego… obsesję, chorobę psychiczną…
        Nie jestem w stanie tego zweryfikować, mogę jedynie być pewien jednego: jeśli nie jesteś nim, to jesteś jego kumplem po fachu i przyszedłeś tu pozbierać szczątki jego klawiatury po tym jak go zdemaskowałem i ośmieszyłem.
        Ale wiedz, że dla mnie jesteś na 99% bratempytem i tak zostanie.

        Like

        Reply
  2. Irena

    Nie-zajmuj-się-spiskiem
    Dobrze powiedziałeś, że dociekliwość zawsze zaprowadzi człowieka do źródła.
    BB właśnie korzysta z tej cechy. Uważam, że to jest niesprawiedliwe osádzać czyjáś prace
    / lub kogoś / po ilości zwolenników. Zobacz ilu wielbicieli ma Franciszek, który prowadzi
    na zatracenie tych którzy jemu ufajá.
    Ja osoboście, dzięki pracy Krystiana zrozumiałam drogę do Boga JESTEM KTÓRY JESTEM.
    Teraz nie plácze się miedzy trzema bogami, nie wiedzác do którego z nich mam się modlić
    i dziękować za zbawienie. Bóg dał człowiekowi wolná wole, każdy może wybrać to co jemu odpowiada życie i błogosławieństwo lub śmierć i przekleństwo.
    Zobacz V Moj.30;19-20
    Jak nie chcesz czytać tego bloga to nie przeszkadzaj innym, którzy korzystajá z tej pomocy.
    To nie jest też atak na ciebie. Życzę ci ze szczerego serca powrotu do podstaw
    i prawdziwej nauki, która jest zawarta w Torze.
    Pozdrawiam i życzę Bożych błogosławieństw.

    Like

    Reply
  3. nie-zajmuj-się-spiskami

    Ireno. Wystarczy poczytać jakimi określeniami epatuje naczelny tego bloga (a wśród nich “zdiabłasyn” to “najgrzeczniejsze”) żeby ujrzeć, że to z Torą nie ma nic wspólnego. Jako kobietę – powinno Cię to razić. Ale Ty zdajesz się tego nie zauważać. BB nie ma spokoju ducha, bo gdyby miał – tak by nie pisał. Ja nie przeszkadzam Wam. Mój komentarz był moderowany. Gdyby BB nie chciał, to by tego wpisu nie opublikował. Zatem pretensje o ewentualne przeszkadzanie składaj do BB – jeśli chcesz go oskarżyć o to, że sam sobie przeszkadza (ale mniemam, że nie skłonisz się do takiego oskarżenia, bo byłoby bezzasadne). Wiele z treści tego bloga opartych jest na nieprawdach z książki Pujola. Poszukajcie informacji w necie, jak ten autor-Pujol przekłamał znaleziska, choćby znalezisko w Paheri.

    Pozdrawiam

    Like

    Reply
    1. Brain Breaker Post author

      🙂 Uśmiałem się szczerze…
      Powiedz mi po co sprawdzasz źródła takie jak Pujol, skoro zachęcasz jednocześnie do tego, aby nie zajmować się spiskami? Nie powinieneś w ogóle sobie zajmować tym głowy, gdybyś faktycznie był tym za kogo się podajesz. Ponieważ Pujol jakby pisze o… spisku 🙂 Takie książki nie powinny cię interesować.

      Moderowałem twoje wpisy, abyśmy mogli się od ciebie uczyć… Do pewnego momentu to jest dobre i pożądane, żeby patrzeć diabłu na rączki.

      Like

      Reply
      1. nie-zajmuj-się-spiskami

        BB napisałeś:”…i przyszedłeś tu pozbierać szczątki jego klawiatury po tym jak go zdemaskowałem i ośmieszyłem.”

        A po cóż Ty tak usilnie chcesz kogoś ośmieszyć? Gdybyś widział w innym człowieka podobnym Tobie, to chciałbyś mu pomóc, a nie ośmieszyć. Tylko nie masz jak pomóc, bo niby w jaki sposób? Wprowadzonym chaosem? Ty swoje artykuły nazywasz pracą? Czy Ty to zweryfikowałeś, sprawdziłeś? Nie! Opierasz się tylko na spiskowcach. To jest intelektualne bumelanctwo – to co robisz – i megalomania. Ciągłe “ja udowodniłem”, “ja pokazałem”, “ja i ja”. I te wszechobecne wyzwiska i zwroty – jak spod budki z piwem – w stylu “w … kopa..”. To jest nauka z Tory? Nie bądźmy śmieszni. Zastanów się nad tym. To już mój ostatni post, więcej Cię niepokoić nie będę.

        Pozdrawiam

        Like

        Reply
      2. Brain Breaker Post author

        Widzisz, problem w tym, że ja nie w każdym widzę człowieka podobnego do mnie. Ja nie noszę diabelskich genów. Wy jesteście potomstwem diabła i z tego powodu nie chcę wam pomóc, bo na was zapadł już wyrok w Edenie. Wam się nie da pomóc. Zostaniecie starci z powierzchni ziemi. I to będzie najlepsza pomoc dla was, przestaniecie się sami ze sobą męczyć. Zalecam także lekturę księgi Henocha. Tam jest opis tego co was czeka.

        Piszesz, że nie jesteś bratpyt, a piszesz tak jak on:
        https://theredbrainbreakerkstian.wordpress.com/2014/07/14/chrzescijanstwo-religia-pawla-i-jego-bandy-czyli-regia-diabla/comment-page-1/#comment-1018
        czy ty koleś masz wstyd baranie jeden?

        Wiesz po co chcę ośmieszać agentów i ich ojca diabła?? Popatrz sobie co jest napisane na górze strony. To są zasady, które obowiązują na tym blogu. BO ICH NIENAWIDZĘ. Nie rozumiem skąd to zdziwienie.

        I wiesz czemu często piszę, że “ja…to, ja… tamto”?
        Bo już dawno zdałem sobie sprawę, że jestem wyjątkowym człowiekiem i jestem tego świadomy.
        To jest wiadomość bardziej do czytelników niż do ciebie.

        A do ciebie to mam jeszcze taką wiadomość:
        W pierwszym komentarzu napisałeś, że nie warto czytać mojego bloga.
        W takim razie pytam: TO PO CO CZYTASZ??? NIE LEPIEJ BYŚ SOBIE POOGLĄDAŁ M JAK MIŁOŚĆ albo udał się do najbliższego burdelu dla pedałów?
        Nieustannie zaprzeczasz sam sobie i się pogrążasz. Jednocześnie zachęcasz nas do wiary w… ewangelie – bóg zapłać za twoje świadectwo.

        Like

        Reply
      3. Szymon Pułkownik

        “I wiesz czemu często piszę, że “ja…to, ja… tamto”?
        Bo już dawno zdałem sobie sprawę, że jestem wyjątkowym człowiekiem i jestem tego świadomy.
        To jest wiadomość bardziej do czytelników niż do ciebie.”

        do nas?

        Like

        Reply
      4. Brain Breaker Post author

        Tak Szymon to było do was. Po co miałbym mówić agentowi, że uważam się za kogoś wyjątkowego.
        A jest tak ponieważ postawiłem swoje życie na głowie żeby okazać Bogu swoje posłuszeństwo, co opisałem w 1 części o Szabacie.
        Czytałem różne blogi spiskowo chrześcijańskie różnych autorów i żaden z nich nie był w stanie zdobyć się na taki akt posłuszeństwa jak ja, a memłają temat spisków i Biblii o wiele dłużej niż ja.
        Bóg mi pobłogosławił za to i ja to czuje.
        Mylę się tylko z niewiedzy, a nie z zatwardziałości serca tak jak wielu ludzi, którzy pisują w sieci.

        Like

        Reply

Leave a Reply

