Spisek dla początkujących cz. 7: Popularna piramida “struktura władzy nad światem” jest niekompletna.

Wielu badaczy spiskowych teorii się zachwyca, kiedy zaczynają rozumieć, że tak własnie wygląda struktura władzy na świecie. Ale czy ta sławna grafika jest poprawnie skonstruowana?

Odpowiem już na samym początku. Chrześcijańskie strony internetowe, które publikują tego rodzaju piramidkę, w rzeczywistości zwodzą ludzi. Ponieważ jest to półprawda, która bardzo mocno zniekształca obraz rzeczywistej Prawdy.

Posłużę się tutaj komentarzem jednego z czytelników.

Tomiczny napisał tutaj:

Krystian ,ostatnie zdanie idzie jednak za daleko ,, Bóg dopuścił do zwiedzenia jakie mamy w NT WŁAŚNIE PO TO aby nas wypróbować …,, . Brzmi to tak jakby Bóg miał z tym mega przekrętem coś wspólnego ,to jest tylko i wyłącznie robota lucka , owszem wielu się na to dało nabrać ,my też do niedawna i nie po to to jest aby nas przeliczyć , bo na razie nie jest za wielu by ich policzyć .

No to zastanówmy się, czy Bóg ma coś wspólnego z przekrętem o którym piszemy na tym blogu (fałszerstwem “NT”)

W serii “Co Szatan zrobił z Biblią” udowodniłem, że jezus z ewangelii jest tym samym bożkiem co Tammuz wspomniany u Ezechiela:

Ez 8:13. I rzekł do mnie: Zobaczysz jeszcze większe obrzydliwości, które oni popełniają.
14. I zaprowadził mnie do wejścia północnej bramy świątyni Pana; a oto siedziały tam kobiety, które opłakiwały Tammuza.

Izraelici już w czasach Ezechiela zaniechali kultu Boga Izraela i wybrali kult płodności (dziś nazywany chrześcijaństwem). Za to spotkało ich przekleństwo zapisane w Torze:

Pwt Prawa 11:26. Oto ja kładę dziś przed wami błogosławieństwo i przekleństwo.
27. Błogosławieństwo, jeżeli będziecie słuchać przykazań Pana, Boga waszego, które ja wam dziś daję;
28. a przekleństwo, jeżeli nie będziecie słuchać przykazań Pana, Boga waszego, i zejdziecie z drogi, która wam dziś wskazuje, i pójdziecie za innymi bogami, których nie znacie.

To, że rodzimy się na tym świecie i podaje się nam “nowy testament” jako Słowo Boga, to jest właśnie jedno z tych przekleństw zapowiedzianych w Torze. Chcieliśmy Tammuza zamiast Boga Izraela? To dostaliśmy. Sami na siebie ściągnęliśmy to przekleństwo. Czy wobec tego Tomiczny słusznie napisał, że Bóg nie ma nic wspólnego z powstaniem “Nowego Testamentu”? Bóg dopuścił do jego powstania i drukowania go razem ze słowami proroków. Oczywiście Bóg posłużył się tutaj diabłem i jego potomstwem, ale dopuścił do tego. Ten fakt powinien nam już dać do myślenia.
A jak np. wytłumaczyć ten werset księgi Henocha:

Hen 89:54 Potem zobaczyłem, że porzuciły dom Pana owiec, odstąpiły od jego wieży, a oczy ich oślepły. Zobaczyłem, że Pan owiec dopuścił do wielkiego przelewu krwi wśród owiec na ich pastwiskach do tego stopnia, że same te owce doprowadziły do masakry i opuściły to miejsce.
55 Wydał je w ręce lwów, tygrysów, wilków, hien, w ręce lisów i wszystkich zwierząt. Te dzikie zwierzęta zaczęły rozszarpywać owce na kawałki.
56 Zobaczyłem, że opuścił swą wieżę i dom, a je wszystkie oddał w ręce lwów i w ręce wszystkich zwierząt, aby je rozrywały na kawałki i pożerały.
57 Zacząłem z całych sił wołać i wzywać Pana owiec. Przedłożyłem mu sytuację owiec pożeranych przez dzikie zwierzęta.
58 Lecz on milczał, patrzył i cieszył się, że je pożerano, ścierano i usuwano. Wydaje je wszystkim zwierzętom na pokarm.
59 Powołał siedemdziesięciu pasterzy i powierzył im owce, aby je paśli. Powiedział do pasterzy i do ich towarzyszy: “Każdy z was odtąd ma paść owce i czynić wszystko, cokolwiek wam polecę.
60 Przekażę [je] wam dokładnie policzone i którą wskażę, że ma być zabita, zabijecie ją”. I przekazał im te owce.

Potem dowiadujemy się, że Szatan pozabijał więcej owiec niż mu Bóg nakazał. Jednak Bóg nie zainterweniował gdy Szatan się zanadto porządził, bo i tak to Bóg kontroluje sytuację, a ludzie, których samowolnie wymordował Szatan zostaną wskrzeszeni (jeśli zasłużyli na zbawienie). Gdzie był Bóg kiedy hitlerowcy masowo mordowali ludzi w obozach zagłady? Nie zainterweniował. Księga Henocha wyjaśnia o co w tym chodzi. Nie wszyscy oni zginęli z polecenia Boga. Nie wiem ilu, ale dla początkujących w tym temacie, zapewne odkryciem będzie sam fakt, że Bóg kazał niektórych z nas pozabijać i to właśnie się dzieje dookoła nas już od dawien dawna, a teraz się nasila.

Obserwujemy przyśpieszającą depopulację skierowaną głównie przeciwko białej rasie ludzi (Izraelitom), a Bóg nic nie robi, aby temu zapobiec. To się musi stać, z resztą większość ludzi ma Boga gdzieś… A zbawiona zostanie resztka… Czyli wszystko układa się w całość. 

Niektórzy ludzie widzą co się dzieje wokół nich, a zwracają się ku jezusowi (Tammuzowi), a nie ku Bogu.

Bóg posługuje się Szatanem (a więc właśnie także i Tammuzem – jezusem)  aby nas wypróbować, wychować i przeliczyć, aby wiedział kto zasługuje na zbawienie. Tak więc w samej górze tej piramidy:

powinien znajdować się Bóg, bo Bóg stoi ponad Szatanem. Szatan nie mógłby nami rządzić bez przyzwolenia Boga. Bóg wydał nas w ręce Szatana, bo my ludzie odrzuciliśmy Torę.

Tak więc jeśli ktoś robi takie schematy władzy nad światem, i jeśli nie umieszcza Boga na samej górze, to znaczy, że nic tak naprawdę nie rozumie. Wtedy będzie o wszystko obwiniał diabła i nigdy nie zrozumie za co tak naprawdę go to spotyka (mam na myśli depopulację itd.). Człowiek z takim zrozumieniem będzie walczył przeciwko NWO, Monsanto, szczepieniom, chemtrails itd. z myślą, że może cokolwiek zmienić. Zamiast ukierunkować swoją energię na przestrzeganie Tory, będzie się szarpać, a to i tak nic nie da. Bo walka z przekleństwami zapisanymi w Torze, które zesłał na nas Bóg za to że odrzuciliśmy właśnie to Jego Prawo, to jest coś jak walka z samym Bogiem. To jest szczyt głupoty. Zastanów się chwilę nad tym i wyobraź to sobie z boku jak to wygląda.
Oczywiście jest też inna opcja: ludzie świadomi plag, które obecnie spadają na ziemię, szukają sobie schronienia w jednej z religii (najlepszym przykładem jest tutaj chrześcijaństwo), i myślą, że już są wygrani. Tymczasem zdziwią się, jak wszystkie religie się zjednoczą w ekumenizmie – lucyferianzmie po 3 wojnie światowej i ujawnieniu się upadłych aniołów, którzy będą grać ufoludków.

Owszem, należy się sprzeciwiać złu, ALE NALEŻY BYĆ ŚWIADOMYM JEGO PRAWDZIWEJ PRZYCZYNY.  A prawdziwa przyczyna tego zła leży w nas samych. Przypominam: to my ludzie wybraliśmy diabła. 

Dorzucę tu taki przykład z życia. Niewielka część ludzi wie jak zatrute jest jedzenie i robi sobie swoje ogródki, swoje wędzarnie itd. i bunkruje się w swoim świecie. Tymczasem nie przyjdzie im do głowy spytać Boga, za co tak naprawdę ich to spotyka i o co w tym wszystkim chodzi. Głupota głupotą głupotę pogania. Ale grunt, że jedzą sobie swoją ekologiczną… świnkę!

Wracając do piramidy…

Skoro to Bóg stoi na szczycie piramidy, ponad oczkiem Horusa (czyli diabłem), to jak można twierdzić, że Bóg nie ma nic wspólnego z kłamstwem i pułapką która czyha na nas już w momencie narodzin?

Bóg określił zasady w Torze, a to co teraz obserwujemy, to tylko precyzyjne wypełnianie się Jego Słów, czyli przekleństw.

Brain Breaker

113 thoughts on “Spisek dla początkujących cz. 7: Popularna piramida “struktura władzy nad światem” jest niekompletna.

  1. Iva

    Tomiczny,
    “ty pisałaś że ,,trzeba mieć okulary różowe żeby nie widzieć przyczyny i skutku ,, ….więc nie masz o co kopi kruszyć ,,(tego nie rozumie bo mieszkam 34 lata w Niemczech)”
    Pokażę ci jak korzystać z google kiedy się czegoś nie rozumie:
    http://lmgtfy.com/?q=nie+ma+o+co+kopii+kruszy%C4%87
    http://sciaga.pl/slowniki-tematyczne/16833/kruszyc-kopie/
    Skorzystaj z wyszukiwarki i sprawdź różowe okulary.

    Spojrzałam do Ozeasza 11. Wybierasz co ci akurat pasuje nie patrząc na kontekst. Jak na dłoni masz masz tam przyczynę i skutek, sam podałeś werset:
    “im częściej odzywalem sie do nich ,tym dalej oni odchodzili ode mnie , składali ofiary Baalom i kadzili bałwanom”.
    A co nakazał Bóg? Odpowiedź znajdziesz w pierwszym przykazaniu. Jak się tak zastanowić to na siłę szukasz dziury w całym.

    Jeżeli chodzi o NC, nie roztrząsam tego bo jestem zielona w tym temacie, wystarczy mi wiedzieć, że ziemia nie jest kulką.

    Like

    Reply
  2. Irena

    Dookoła widzimy przekleństwa, ale one nie dotyczá tych
    którzy ufajá Bogu i sá Jemu posłuszni. Bóg ochrania nas, nie ze względu na naszá
    sprawiedliwość, ale ze względu na swoje Święte Imię.
    To obiecał dla tych, którzy trzymajá się Jego słowa i ufajá Bogu Izraela.
    Bóg zawsze robił różnice między swoim ludem a tymi co chodzili za obcymi bogami.
    Plagi egipskie nie spadały na Izraelitów i ziemie Goszen, ale na faraona i jego lud.
    2 Mojż. 11; 7
    “Lecz na nikogo z Izraelitów naewt pies nie warknie, ani na ludzi, ani na bydło, abyście
    poznali, ze Pan robi różnicę między Egipcjanami a Izraelitami.”
    Krystian, ty też widzisz różnicę między twoim potomstwem a potomstwem twojej siostry czy
    brata. Piasłeś też o tym, ze sam czujesz się wyróżniony, to sá te nasze błogosławieństa za zaufanie i szukanie Boga.
    Ja trochę podobnie jak Tomiczny “omijam” te wersety, gdzie jest mowa o karach za
    nieposłuszeństwo. Żyję według tego co zrozumiałam z Tory i stosuję to w swoim życiu.
    Zero tolerancji dla “upadków” i przymykanie oka, kiedy inni /nawet rodzina/
    zmuszajá mnie do lekceważenia zasad Bożych. Zaufałam Bogu, nie ogládam się
    na innych i wszystko za co się zabiorę to mi wychodzi.
    Mogę powiedzieć, że jestem szczęśliwym człowiekiem, bo trzymam się zasad Boga Izraela.
    A tego nie mogłam powiedzieć 30 lat temu.
    Im więcej się modliłam, tym bardziej obrywałam i wszystko się waliło. Uważałam, że tak ma być
    bo jesteśmy pod przekleństwem. Teraz wiem,ze nie ma przekleństwa zbiorowego
    To od nas zależy co wybieramy dobro czy zło, a Bóg potrafi nawet zło /jakie nas spotkało/
    obrócić ku dobremu.
    Dziękuję Bogu Izraela, za wszystko co dla mnie zrobił.
    V Mojż. 10; 12-13
    12 Teraz więc, Izraelu, czego żáda od ciebie Pan, twój Bóg! Tylko, abyś
    okazywał cześć Panu, swemu Bogu,
    abyś chodził tylko jego drogami, abyś
    go miłował i służył Panu, swemu Bogu,
    z całego serca i z całej duszy,
    13. Abyś przestrzegał przykazań Pana i jego ustaw, które Ja ci dziś nadaję
    dla twego dobra.

    Liked by 1 person

    Reply
    1. Brain Breaker Post author

      Irena, dziękuję ci bardzo za ten komentarz. Chciałbym aby to było tak jak piszesz. Ale czy jest? Nie wiem.

      Kiedyś jako malutki chłopiec w chwilach refleksji i szczerości ze samym sobą, miewałem taką myśl:
      “Boże, chciałbym mieć zdrowe dzieci – zdrowe psychicznie. Chciałbym, aby nie były ułomne”.

      Nie prosiłem Boga o jakieś super rzeczy, tylko o to. To było moim najbardziej skrytym pragnieniem. Byłem przerażony myślą, że moje dziecko może być niepełnosprawne psychicznie (!) i byłbym na całe życie obłożony klątwą.

      Dziś, mając 30 lat kiedy widzę to, co mi się przydarzyło w życiu (a mam dwójkę zdrowych maluchów), to czuję, że Bóg mnie wysłuchał i dał mi to o co prosiłem. Dał mi nawet więcej. O wiele więcej niż mogłem w ogóle marzyć.
      Z jakiegoś powodu wybrał mnie, aby mnie wyciągnąć z matrixa. Jestem przekonany, że bez Jego pomocy to by się nie mogło odbyć.
      Wobec tego mam szansę na to, aby żyć w Prawdzie.
      Dzięki temu co wiem o depopulacji, a dowiedziałem się o tym zanim moja żona zaszła w ciążę, udało mi się uchronić moje dzieci przed przekleństwem, któremu podlega większość ludzi. Jakie to przekleństwo?
      Zatruta żywność powodująca ułomności psychiczne, obniżająca inteligencję i zdolność do koncentracji. Toksyny obecne w dzisiejszym środowisku i wszystkim tym, co reklamuje się w TV jako udogodnienie i dobrodziejstwo mają już takie działanie, że przy odpowiedniej ich kombinacji i stężeniu może dojść do upośledzenia dziecka. Bo czy samo obniżenie inteligencji nie jest samo w sobie upośledzeniem? Nie wspominając o “chorobach” takich jak autyzm itd?
      Mam na myśli oczywiście także szczepienia i ten cały iluminacki atak na ludzi – nie tylko żywność, także np. kosmetyki.

      Ponadto ciekawi mnie jaki jest tak naprawdę efekt jedzenia świń na organizm człowieka. Moje dzieci uniknęły jedzenia nieczystych pokarmów. Kolejny raz Bóg pozwolił mi wydobyć się spod przekleństwa.

      Chrzest (czary)… Kolejne przekleństwo… Moje dzieci uniknęły tego.
      Bałwochwalstwo… Tego również unikną.
      Unikną także wierzenia w satanistyczne wypociny jezuitów takie jak planeta ziemia i wielki wybuch itd….

      I tak mogę wymieniać… Trochę tego jest…

      Z tego punktu widzenia, Bóg już mnie trochę wydobył spod przekleństwa. Mnie, moją żonę i moje dzieci.
      Dlatego Ireno, może być tak jak piszesz.

      Jednak aby się wydobyć spod tych przekleństw, trzeba sobie zdawać sprawę z ich istnienia. A więc to, że Bóg pozwolił mi się połapać w tak wielu tematach, jest kolejnym anulowaniem przekleństwa. Bóg daje rozum w zamian za posłuszeństwo – tak to widzę.

      Zgadzam się z tym, że Bóg potrafi nawet zło obrócić ku dobremu

      Like

      Reply
  3. Irena

    Krystian
    To co napisałam w ostatnim moim komentarzu, to jest nic w poròwnamiu z tym co otrzymałam
    od Boga, który nas widzi i troczczy się o swój lud. Wszystkie moje marzenia zostały spełnione.
    Ale żeby do tego doszło musiało runąć to co sama zbudowałam. Bolało to bardzo mnie, bo im bardziej sie modliłam tym szybciej się waliło i nie rozumiałam tego co się dzieje wokoło mnie.
    Zaczęłam szukać Boga, kiedy moje małrzeństwo się rozpadało z powodu alkoholizmu mojego
    męża. Ja pomimo krytyk rodziny nie brałam udziału we wspólnych biesiadach typu święta
    imieniny i tym podobne tradycje. Wiadomo jak człowiek jest traktowany, kiedy nie robi tego co
    wszyscy. Miałam tylko taką wewnętrzną satysfakcję że im nie uległam.
    Krzywdy drugiemu człwiekowi nigdy nie zrobiłam, ale jak jestem gnębiona bez powodu
    to umie się skutecznie obronić. Doszło w końcu do naszego rozwodu.
    Zostałam sama z 2-ką dzieci, syn 16 i córka 13 lat. Pracowałam w szpitalu jako laborantka.
    Wiadomo, niskie zarobki i perspektywy na przyszłość….żadne, nie mogłam zrozumieć za co
    mnie taki los spotkał? ale dzisiaj to wiem…..to juz jest historia / 30 lat temu/.
    To było Boże przekleństwo,które sama sobie zgotowałam przez niewiedze i głupotę……..
    samo życie bez Bożych zasad.
    W takiej sytuacji ludzie się zwracają do Boga, zrobiłam i ja ten krok juz nie tylko przez modlitwe
    typu Panie Boże daj mi to czy tamto, ale; Boże pokaż mi co złego robię i jak wyjść z problemu.
    Wiem, że zostałam wysłuchana bo Bóg mi zaczął we wszystkim błogosławić poprzez moją pracę. Tak odbieram Boga.
    Bóg mówi do nas….. marzysz o tym,to idź i zrób to, a to ci wyjdzie bo Ja jestem z tobą.
    Bóg daje nam pragnienie i wykonanie tego pragnienia. Wiem że tak Bóg działa, bo korzystam
    z tej pomocy.
    Ludzie wokół nas pukają się po głowie i mówią: na co się biedaku porywasz a jak nam wszystko
    wyjdzie to jest cisza i nie mają nic do powiedzenia.
    Dużo mozna pisać o naszym życiu. Powiem tylko w skrócie poprzez ciszę i zaufanie w moc
    naszego Boga zrealizowane zostały moje marzenia.
    W życiu płaczemy, tylko z powodu ludzi bezbożnych. Zadając się z nimi, sciągamy na siebie
    przekleństwa. Miłość polega na odsunięciu się od nich, tak też nasz Pan zrobił z nami.
    Psalm 32; 5-11
    5 Grzech mój wyznałem tobie i winy mojej nie ukryłem.
    Rzekłem: Wyznam występki moje Panu;
    Wtedy Ty odpuściłeś wine grzechu mego.
    6.Niech modli się do ciebie każdy pobożny w czasie niedoli. Gdy wyleją wielkie wody, do niego
    nie dotrą.
    7. Ty jesteś ochroną moją, strzeżesz mnie od ucisku, otaczasz mnie radością wybawienia.
    8. Pouczę ciebie i wskażę ci drogę, którą masz iść, będę ci służył radą, a oko moje spocznie
    na tobie.
    9. Nie bądźcie nierozumni jak koń i jak muł, które wędzidłem trzeba wstrzymywac, aby się nie
    Zbliżały.
    10. Bezbożny ma mnóstwo cierpirń, kto zaś ufa Panu, tego łaska otacza.
    11. Weselcie się w Panu i radujcie się sprawiedliwi! Spiewajcie radośnie wszyscy prawego
    serca.

    Pozdrawiam was wszystkich.

    Liked by 1 person

    Reply
  4. Monika

    Witajcie. Co myslicie o tym artykule Henryka? http://www.proroctwa.com/wybory-parlamentarne-2015.htm

    Fragmenty: “Mamy kolejne wybory w Polsce. Jest ewidentne, że większość Polaków nie ma najmniejszego wyobrażenia o odpowiedzialności, jakiej podlegają ci, którzy biorą udział w wyborach. (…)
    “W artykule są wymienione największe zbrodnie kolejnych rządów USA. Ktoś może zapytać – przecież naród nie jest winny zbrodni, które popełnia rząd!

    Nie w oczach Boga! Nie w oczach międzynarodowego prawa.

    W oczach Boga poczynania narodu i jego przedstawicieli mają pełną odpowiedzialność i naród Izraela był przez Boga karany za zbrodnie, nie tylko własnych podwładnych, ale także za zbrodnie władz.” (…)

    “Wybierasz się na głosowanie?

    Weźmiesz na siebie odpowiedzialność za wszystkie najbardziej haniebne dekrety i przepisy przeciwko narodowi polskiemu, jak: przymusowe szczepienia, nakazy używania nasion genetycznie modyfikowanych, aprobata prostytucji, domów publicznych, usuwania ciąży, ideologii gender, seksu nastolatków a nawet dzieci, edukacji seksualnej dzieci, dążenia do legalizacji pedofilii, aprobaty homoseksualizmu i wielu innych zbrodniczych poczynań, ponieważ na nich głosujesz i stajesz się przed Bogiem współodpowiedzialny za ich działania.

    Bierzesz na siebie odpowiedzialność, kiedy oddajesz na nich głos swojej aprobaty i świadomie – bez przymusu podpisujesz się za wszystkimi najbardziej morderczymi działaniami i przepisami rządu czy parlamentu.”

    KONIEC fragmentow.

    Ja osobiscie uwazam ze to nie takie oczywiste co Henryk napisal, bo nie idac na wybory oddajemy swoj glos na wiodace dwie grupy partyjne… Poza tym sa partie ktore sprzeciwiaja sie tym okropnym rzeczom ktore wlasnie te wiodace partie chca zrealizowac w Polsce.

    Znowu czy uwazacie ze glosowac nie ma sensu bo wyniki i tak sa juz z gory ustalone? Ciekawa jestem waszych opinii. Pozdrawiam.

    Like

    Reply
    1. Szymon Pułkownik

      Ja nie biorę udziału, bo to teatrzyk diabła. Polska jest przeklęta za bałwochwalstwo. To jest demo(n)kracja. Nie ma żadnego dowodu, że to jest uczciwe. Nie wierzę w to. Inne partie to nie opozycja, tylko kontrola głosu niezadowolonych.

      Like

      Reply
    2. Szymon Pułkownik

      Głosowanie ma sens, bo jest to bardza ważna część planu Boga. Henryk napisał prawdę z ponoszeniem odpowiedzialności. Stada ślepych owiec podążają za złymi pasterzami. Jeśli owce się nie nawrócą, wszyscy wpadną w dół, czyli czeka je śmierć. Tak to jest kiedy ślepy ślepego prowadzi. Chrześcijanie muszą głosować, bo cesarzowi należy oddać, co cesarskie, czyli na przykład nie sprzeciwiać się podatkom. Tak nauczał Jezus i ich guru Paweł Diabeł.

      Like

      Reply
      1. Monika

        Tak, zostalismy wydani w ręcę zwodniczych i niebezpiecznych pasterzy, trzeba się ich strzec; nasza nadzieja niech będzie pokładana przez nas tylko w Bogu, Jedynym Zbawcy i Wybawcy!

        Like

        Reply
  5. Angelika

    Odkąd uzyskałam pełnoletniość chodzę na wybory (skoro takie moje prawo czy też obowiązek).
    Uważam jednak, że wynik wyborów jest ustalony z góry… ale dosłownie z góry!
    Niezależnie od naszego głosowania i tak najprawdziwsze będą słowa kaznodziei
    “Człowiek panuje nad człowiekiem ku jego szkodzie”.
    I taki stan rzeczy będzie trwał dopóty dopóki…
    Ten, który siedzi na tronie nie powie:
    “Oto wszystko nowym czynię”
    A co mamy w menu do wyboru:
    – bałwochwalczą prawicę stojącą na straży moralności lub
    – niemoralną lewicę przeciwną bałwochwalstwu…
    Koniec komentarza…

    Like

    Reply
      1. Angelika

        Lubię stawiać X…
        Zmienioną graficznie liczbę/literę/znak TAW…
        Błogosławieństwo lub przekleństwo…
        Takie moje fiziu miziu…

        Like

        Reply
  6. olka

    Nie pójdę na wybory ,bo i tak nie oddzielą kosciola od polityki ,religii z szkól nie usuną, truć nas będą ,dokuczać i prześladować też będą,. nie ma na kogo glosować.Po za tym teraz ,wiedzę jaką posiadam dziś to wogóle nie mam zamiaru glosować na nich .

    Like

    Reply
  7. Roman

    Ja też nie pójdę na wybory, a do tej pory chodziłem. Dziś już wiem że to nic nie da, a co gorsze mój podpis pod listą wyborczą byłby legitymizacją tej szatańskiej władzy.

    Like

    Reply
  8. thewordwatcher

    Jest oczywiste, że gdyby wybory cokolwiek zmieniały, byłyby nielegalne. Chodzi o naszą odpowiedzialność przed Bogiem. Czy bojownicy z Afganistanu mają prawa do zabijania Polaków? Tak! Ponieważ rząd polski wybrany przez Polaków morduje niewinnych ludzi w Afganistanie. Głosując wyrażamy poparcie dla reżimu syjonistycznego, który w ten sposób legitymizuje swoją władzę. Bierzemy na siebie odpowiedzialność.

    Jeżeli w wyborach brała udział zaledwie garstka ludzi – 10% to jest jasne, że naród nie ma żadnego wpływu na decyzje oprawców w rządzie.

    Ale jeżeli frekwencja wynosi 60-80% to oznacza współwinę dla glosującego narodu za ewentualne zbrodnie wojenne spowodowane przez rząd DEMOKRATYCZNIE wybrany i w ten sposób prawnie autoryzowany przez większość wyborców.

    Jeżeli rząd wstawia mechaniczne uwarunkowania i dodaje głosy, których nikt na nikogo nie rzucił, taki rząd nie może być uznany za rząd uprawomocniony przez wyborców.

    W Australii wybory są obowiązkowe, a ja idąc na wybory piszę: nie widzę na liście ani jednej osoby, na którą mógłbym z czystym sumieniem głosować. Skreślam wszystkich kandydatów i mam sumienie spokojne.

    Narzekać na rząd, na który się głosowało… trudno o większą głupotę!

    Like

    Reply
    1. Szymon Pułkownik

      Pomija się temat uczciwości wyborów. Nie powinniśmy wierzyć, że te głosowania są uczciwe. Nie ma na to dowodu. Wystarczy spojrzeć na ostatnie “prezydenckie”, na przykład na głosy zmarłych, lub brak głosów na kandydatów, kiedy można głosować na siebie. Diabeł ma niezły ubaw z głupoty. Zwija się ze śmiechu z jezuitami.

      Like

      Reply
  9. Iva

    Józef Stalin stwierdził: „Nieważne, kto głosuje, ważne, kto liczy głosy”. Dlatego min. nie chodzę na wybory.

    Like

    Reply
  10. Monika

    Dzięki za Wasze opinie, przemyślałam i uznałam, że rzeczywiście Henryk i wy- przeciwni głosowaniu macie rację. Nawet jesli jest partia czy jakiś kandydat, który ma bardzo dobry dla nas program, to jest on już wykreowany albo wkrótce zostanie przejety przez ”górę” pod ich kontrolę. A to wszystko po to, aby nas uspokoić, dać nam złudne poczucie demokracji i reprezentanta naszych spraw i żądań! Żeby nie było rewolty, zrywu narodowościowego, oni tłumią nasz bunt, oni krzyczą za nas! I to jest złe i podstępne! Dlatego rzeczywiście to wszystko to niezły teatr, trudno nie dac się nabrać na niego… Tylko w Bogu nadzieja! On zaprowadzi porządek tak jak zapowiedział przez proroków! Dawid będzie królem i naszym przewodnikiem w walce o wolnośc i pokój!

    Ozeasza 3 “4 Przez wiele bowiem dni synowie Izraela będą tu siedzieć bez króla, bez przywódcy, bez składania ofiar, bez ołtarza, bez Boskich wyroków. 5 A potem nawrócą się synowie Izraela i szukać będą Pana, swojego Boga i Dawida, swojego króla. A na końcu tych dni zachwycą się panem i jego dobrodziejstwami.”

    Like

    Reply
    1. Brain Breaker Post author

      Może dopowiem tylko, że ja przestałem chodzić na wybory w momencie kiedy zorientowałem się, że Monsanto trzęsie politykami. Jest taki filmik w necie “Monsanto na Wiejskiej” – polecam.
      Wybory to teatrzyk dla głupców. Takie jest moje zdanie.
      A druga rzecz to taka:
      Czy można głosować (=popierać) na kogoś, kto nie widzi potrzeby przestrzegania Tory i ma Boga gdzieś?

      Like

      Reply
    2. Szymon Pułkownik

      Też wierzę, że to Dawid. Jestem coraz bardziej przekonany, że to Prawda, a nie kłamstwo, czyli fałszerstwo.

      Żadna partia, ugrupowanie nawet nie wspomina o Bogu, bo nie chce lub nie może. Nie może nas to dziwić. Dla mnie to główny i jedyny powód, aby nie dać się diabłu, czyli jego kłamstwu.

      Like

      Reply
      1. angelika

        Dawid???
        HHHaa!!
        Polecam “Przymierze Boga z Dawidem” I Kronik 17
        “… Ja (Pan) wzbudzę ci potomka po tobie spośród twoich synów i utwierdzę jego królestwo. On zbuduje mi świątynię. Ja zaś utwierdzę jego tron na wieki. Ja będę mu ojcem, a on będzie mi synem….
        Usadowię go w moim domu i w moim królestwie na wieki…”
        Salomon lepiej by pasował, gdyby nie fakt, że nie żyje, a świątynia legła w gruzach…

        Like

        Reply
          1. Angelika

            Nie jestem śmieszna… Jestem cyniczna…
            Udzielam się, bo dyskusje prowadzą do ciekawych wniosków, natomiast milczenie jest… nudne i jałowe.
            A Ty po co się udzielasz?
            (pytanie retoryczne)

            Like

            Reply
            1. Szymon Pułkownik

              Cynizm: ” postawa życiowa charakteryzująca się nieuznawaniem obowiązujących zasad etycznych i lekceważącym odnoszeniu się do ogólnie szanowanych pojęć, praw, osób; cynizm, złośliwość, zgryźliwość.”

              Nie ma się czym chwalić.

              Like

              Reply
        1. Monika

          Nie ma co się śmiać, bo niby z czego?
          Dawid będzie idealny na przywódcę Armii Boga i Króla Izraela!

          BW: Jer30 „8 I stanie się w owym dniu – mówi Pan Zastępów: Złamię jarzmo na jego szyi i rozerwę jego więzy, i już go nie ujarzmią cudzoziemcy. 9I będą służyli Panu, swojemu Bogu, i Dawidowi, swojemu królowi, którego im wzbudzę.”

          Sept: Jer30 „8 W owym dniu połamię jarzmo z ich szyi – mówi Pan – i porozrywam postronki. Już nie będą pracować dla obcych, ale dla Pana, swojego Boga. Przywrócę im Dawida jako króla.”

          A także Eliasz zostanie wysłany przy końcu dni na ziemię ze specjalną misją:

          Mal3, 1 “Oto ja wyślę mojego anioła. On sprawdzi drogę przede mną. Pan bowiem, którego oczekujecie, przybędzie niespodziannie do swojej świątyni. Wysłannik Przymierza, za którym tęsknicie. Oto już nadchodzi- mówi pan, Wszechwładca. Ale kto wytrwa w dniu Jego przyjścia? Kto się ostoi przy Jego objawieniu się? Bo On przybędzie jakby z ogniem pieca hutniczego i jakby z ługiem używanym prze piorących. Zasiądzie, aby przetapiać i oczyszczać, jak się przetapia srebro lub złoto. Podda oczyszczeniu synów Lewiego, przetopi ich jak srebro lub złoto. I odtąd będą składać Panu ofiarę opartą na sprawiedliwości. I podobać się będzie Panu ofiara Judy i Jeruzalem jak za dni poprzedniego wieku i jak za lat dawniejszych. (..)
          22 Ale zanim nadejdzie dzień Pana, ten wielki i sławny, poślę do was Eliasza Thesbitę. On od nowa skieruje serce ojca do syna i serce każdego ku swemu bliźniemu, abym nie musiał przyjść po to, by całkowicie porazić ziemię. Pamietajcie o Prawie Mojżesza, mojego sługi, o wszystkich nakazach i wyrokach, które mu przekazałem na Chorebie dla całego Izraela.”

          Like

          Reply
          1. Szymon Pułkownik

            “On od nowa skieruje serce ojca do syna i serce każdego ku swemu bliźniemu, abym nie musiał przyjść po to, by całkowicie porazić ziemię.”

            Nie rozumiem, bo jest napisane: “każdego”

            Like

            Reply
          2. Angelika

            Tak Monia, ale cytaty, które podałaś to proroctwa dane po śmierci Dawida i mogą zawierać symboliczne treści (tu: imię Dawid), natomiast cytat, który ja podałam jest proroctwem bardzo indywidualnym, konkretnym. Tak jak błogosławieństwo Boga skierowane do Abrahama…
            Do porównania Izaj. 9:1-6
            Ps. 89:4,5
            Król będzie z synów (potomków) Dawida…
            “Dawid będzie idealny na przywódcę Armii Boga i Króla Izraela! ” – aczkolwiek do wybudowania świątyni już takim idealnym nie był…
            Ale oki… Życie zweryfikuje nasze poglądy.

            Like

            Reply

Leave a Reply

