Spisek dla początkujących cz. 9: Co należy wiedzieć o judaizmie – ciąg dalszy na podstawie mojej rozmowy z judaistą.

Modliłem się ostatnio o to, aby Bóg dał mi kogoś z judaizmu do pogadania. Ale nie przez internet, ale w realu. Brakowało mi tego.

Do tej pory miałem przyjemność porozmawiać realnie (nie przez neta) z chrześcijanami różnych wyznań i krisznowcami. Te rozmowy wiele mi dały, bo słucham uważnie co ktoś do mnie mówi i porównuję to z tym, co sam wiem.

Przykładowo, nie zapomnę, jak anonim Waldek wyznania pawłowego (osoba która mnie na dobre wyciągnęła z krk) w którymś z pierwszych maili po tym, jak opuściłem krk, napisał mi, fundament, na jakim zbudowana jest jego wiara, a więc uznał, abym koniecznie zrozumiał, że:

Efezjan 2:(8) Albowiem łaską zbawieni jesteście przez wiarę, i to nie z was: Boży to dar; (9) nie z uczynków, aby się kto nie chlubił.

Dziś zapewne sam już nie wie co o tym myśleć, a chciał mi powiedzieć, że jestem zbawiony przez wiarę. Może się zarzekać, że miał na myśli co innego, ale ja to mam wyryte w pamięci. Po co mi to napisał? Czy nie jest przyjemnie się dowiedzieć po opuszczeniu krk, że nie trzeba chodzić co niedzielę do kościoła, a wiara wystarczy do zbawienia? Dokładnie taki miał być przekaz, aby mnie zachęcić i podbudować na duchu, abym dalej szukał.
Tego rodzaju sytuacje są dla mnie ogromnie ważne. Bo to są owoce. Realne owoce. Dlatego bardzo lubię rozmawiać z ludźmi i słuchać uważnie co mówią.

Wracając do judaizmu… Do tej pory gadałem z 2 osobami (judaistami) . Jedną mniej, drugą bardziej świadomą, i czasami pisałem o tym na blogu. Jedna była z judaizmu reformowanego ((był to Walter z fejsa jak jeszcze miałem konto), a druga to Jozue ze stronki jisraelim.com. Jozue przynajmniej wie, że talmud jest be.

Ale realnie nie było mi dane nigdy spotkać kogoś z judaizmu. Więc modliłem się o to, bo wiedziałem, że nie ominie mnie to i muszę przez to przejść, abym mógł ocenić moje poznanie i skonfrontować je z judaistami.
Co się stało? Bóg mnie wysłuchał. Zadziałał przez ludzi i w efekcie w ubiegłym tygodniu byłem u człowieka, który wyznaje judaizm ortodoksyjny, a mieszka niedaleko ode mnie. To jest dla mnie bardzo pouczające. Bóg wysłuchuje niektórych moich próśb. Nie wszystkich, bo nie wszystkie są zgodne z Jego planem wobec mnie.

Rozmawiałem z nim kilka godzin. Początkowo nie wiedziałem czy robić z tego wpis czy nie, ale dziś widzę, że muszę to zrobić, bo pouciekają mi te bardzo ważne myśli, które mam w głowie po tym spotkaniu.

Oczywiście napiszę o nim w sposób anonimowy, niech to będzie Darek.
Przy okazji Darku, jeśli kiedykolwiek to przeczytasz…Nie piszę tego, aby z ciebie kpić tylko po to, aby inni mogli nauczyć się czegoś i wyciągnąć wnioski z twojego sposobu myślenia. Szanuję ciebie i twoje poglądy, co nie zmienia faktu, że się z nimi nie zgadzam. Myślę, że jesteś dobrym człowiekiem i szczerze szukasz Boga, tylko dałeś się oszukać.

Ok, a więc teraz będę kontynuował ten artykuł:

https://theredbrainbreakerkstian.wordpress.com/2015/10/03/spisek-dla-poczatkujacych-cz-8-masonskie-panstwo-izrael-jest-papierkiem-lakmusowym-dla-judaizmu/

Wypisałem tam 4 podpunkty, które kompromitują judaizm. Kolejne podpunkty kompromitujące tę religię są takie:


5) Judaizm nie naucza, że nie ma planety ziemia.

Starałem się wytłumaczyć Darkowi, że jest oszukany i nie chodzi po planecie ziemia. Okazało się, że ten temat nawet go nie zainteresował. Ważniejsze jest dla niego studiowanie pism. Nie robi to dla niego większej różnicy. Nie skojarzył tego, że w zasadzie opis stworzenia świata nie zawiera nic co by mogło wskazywać na obecny oficjalny model wszechświata. Na jego nieszczęście, nie czyta on nawet proroków, wiec nie mogłem nawet pojechać wersetami o niebie, które będzie rozdarte wraz powrotem Boga na ziemię itd.

Wydawałoby się, że judaizm ma najbliżej do tego, aby uświadamiać swoich wyznawców o tym kłamstwie, ale nic bardziej mylnego. Dlaczego? Judaizm jest kontrolowany przez kabalistów, a kabała naucza wielkiego wszechświata, wobec tego judaizm również naucza tego samego.

Żadna religia nie naucza tego, że nie żyjemy na planecie ziemia.  Judaizm oczywiście tej zasady nie przekracza.

6) Judaizm nie naucza, że upadłe anioły kopulowały z kobietami.

Tradycyjnie – bo tego również nie naucza żadna religia. Dlaczego? Ponieważ wtedy planowane przez watykańskich iluminatów New World Order nie miałoby żadnych szans na powodzenie. Nikt by wtedy nie kupił upadłych aniołów jako kosmitów i nie dałby się nabrać na to, że oni nas stworzyli przed miliardami lat, po czym z nami się zmieszali. (Ludzkość jest starannie przygotowywana na przyjęcie tego kłamstwa). Gdyby ludzie kojarzyli, że to upadłe anioły a nie żadne ufoludki, a ponadto owe upadłe anioły zbuntowały się przeciw Bogu i na skutek tego kopulowały z kobietami, w efekcie do dziś istnieje wśród ludzi ich potomstwo, to w takiej sytuacji ludzie nie dali by sobie wmówić tego starannie przemyślanego kłamstwa umożliwiającego przyjęcie upadłych aniołów jako naszych stwórców i bogów.

7) Tak jak wspominałem w tym artykule, judaizm bagatelizuje Szatana i jego działalność.

Ilekroć wspominałem w rozmowie o Szatanie, Darek się uszczypliwie uśmiechał. Do dziś widzę ten uśmiech przed oczami. Jednocześnie Darek nie interesuje się teoriami spiskowymi. Judaizm absolutnie odwodzi od tego swoich wyznawców. Mówi się im, że mają się skupić na Bogu i Prawie, a nie na szatanie. Dzięki temu Darek nie wie nic o kłamstwie tego świata i pije pepsi zawierającą ludzkie komórki poaborcyjne (okazuje się że według rabinów judaizmu, jest koszerna, czyli nadaje się do spożycia). Jest to dobry przykład na to, że kierownictwo judaizmu ściśle współpracuje z iluminatami i Watykanem.

8) judaizm ortodoksyjny Torę, talmud i kabałę traktuje jako całość i nazywa to Torą – doszło u nich do pewnego przemianowania pojęć, nie chcę się wdawać w szczegóły, bo nie zapamiętałem szczegółów, byłem jednak bardzo zdziwiony terminologią, jaką posługiwał się Darek

9) judaiści postrzegają watykan jako zwiedzenie, a nie jako źródło wszelkiego zła. Absolutnie nie widzą tego, że to watykan pociąg na ziemi za sznurki. Do kościołów nie wchodzą, bo mają zakazane i już. Ale nie rozumieją, że papież jest najgorliwszym wyznawcą Szatana. Jozue powiedział mi nawet, że księża to dla niego zwykli biznesmeni. Z kolei Darek wierzy, że papież myśli, że robi dobrze i nieświadomie zwodzi ludzi.
Oni nie kojarzą Watykanu z Babilonem: Nimrodem i Semiramidą oraz Tammuzem (dzisiejszym jezusem). Zwyczajnie nie mają takiej wiedzy, nie są tego uczeni.
Z tego należy wyciągnąć bardzo prosty wniosek:

SKORO SZEREGOWI JUDAIŚCI NIE WIEDZĄ O TYM, ŻE WATYKAN TO KWINTESENCJA ZŁA I NAJBARDZIEJ ZBRODNICZA ORGANIZACJA JAKĄ WIDZIAŁ ŚWIAT (POSIADAJĄCA DZIEDZICTWO STAROŻYTNEGO BABILONU), A TAKŻE CZWARTE OSTATNIE IMPERIUM Z KSIĘGI DANIELA TZN. IMPERIUM RZYMSKIE TO W TAKIM RAZIE:
KTO STWORZYŁ JUDAIZM?
BABILON, WATYKAN (to jedno i to samo), A WIĘC SZATAN

Tutaj znajduje zastosowanie taka zasada: nie możesz za bardzo krytykować tych, którzy faktycznie tobą rządzą. Ponieważ judaistom sprytnie się wmawia, że watykan jest najzwyklejszym pospolitym zwiedzeniem, a nie faktycznym ośrodkiem władzy nad światem, to sami wyciągnijcie wnioski, co z tego wynika…

A więc dochodzimy do tego samego tylko od innej strony. Wielokrotnie już pisałem o tym, że wszystkie religie są dziełem diabła, a on sam czuwał nad ich powstawaniem. Judaizm podlega tej zasadzie.

9) judaizm ortodoksyjny stawia talmud ponad Pięcioksiąg. Jak to tłumaczą? Tora pisana jest czasem sprzeczna (to jest fakt – weźmy choćby kwestię kalendarza, ale jakie rozwiązanie proponują nam judaiści)?

“Na szczęście istnieje Talmud (czyli spisana Tora ustna), który te nieścisłości wyjaśnia. Dlatego Talmud ma większą wartość niż Tora pisana.” 

Według nich Talmud został przekazany w niezmienionej formie przez pokolenia poczynając od Mojżesza. Inaczej: w Talmudzie znajdujemy rzeczywistą naukę Mojżesza 🙂

10) Judaizm nie uczy swoich wyznawców na temat New World Order.

11) Ponieważ judaiści bagatelizują Szatana, nie interesują ich teorie spiskowe. Wobec tego nie widzą plag – przekleństw, które obecnie Bóg zsyła na ludzi (mam na myśli depopulację – weźmy tutaj choćby słynne chemtrails, szczepienia, Monsanto itd., o których nie mają bladego pojęcia). Jeśli oni tego nie widzą, to nie rozumieją, że obecnie nadal Bóg zsyła na nas przekleństwa za odstąpienie od Tory. Żeby to zrozumieć, to najpierw trzeba owe przekleństwa zobaczyć. Oni mają ciemne okulary na oczach, które im założyli ich guru.

O co w tym wszystkim chodzi i dlaczego tak jest ?

Chodzi o to, że oni są przygotowywani na to, żeby uznali, że dzisiejsze masońskie państwo Izrael to już jest państwo przepowiedziane przez proroków.

Teraz tak. Wiemy dobrze, że to ogromna bzdura, dopiero co o tym pisałem. Z Biblii wynika, że dopóki Bóg będzie zsyłał na ludzi przekleństwa, to nie sprowadzi Izraelitów do ziemi.

Oni tych przekleństw nie widzą. Wobec tego mogą uznać, że sprowadzenie Izraelitów już się odbywa od 100 lat i niedługo się skończy (po 3 wojnie światowej). Dokładnie po to ukrywa się przed nimi fakt, że obecnie mamy do czynienia z nasilaniem się tych przekleństw.
Chodzi o to, aby ich także przygotować na przybycie Lucyfera jako ufoludka i nabrać ich na NWO.

11) Nie wiem ile % judaistów tak uważa, ale gdy spytałem się Darka czy katolicy będą zbawieni, to odpowiedział, że nie wie. Czyli dopuszcza to, że będą. Powiedział mi również, że muzułmanie nie są bałwochwalcami, bo wyznają Boga Abrahama, a Mahometa jako proroka. Także świadkowie jehowy nie są bałwochwalcami według niego. Co wam to wszystko przypomina? Bo mi EKUMENIZM.

12) Kolejna bardzo ważna rzecz: Zrozumienie judaistów jest takie, że pochodzenie żydowskie ma się po matce. Nie wiadomo skąd to wzięli, bo według Biblii powinno być raczej odwrotnie. (czyli wiadomo skąd to wzięli…) I jeśli ktoś nie może tego udokumentować, to nie jest Żydem. Pomijam tu znaczenie słowa Żyd, które nie wiadomo skąd się wzięło, mniejsza o to. Chodzi o to, że obecnie bardzo mała garstka ludzi może udokumentować swoje pochodzenie zgodnie ich tradycją, a cała reszta rzeczywistych potomków Jakuba rozpłynęła się w powietrzu. Skoro oni nie wiedzą o swoim pochodzeniu, to tak jakby według judaistów, fizyczne nie istnieją.
Jaka tutaj jest prawda? Ogromna większość IZRAELITÓW to biała rasa ludzi nieświadomych swojego pochodzenia od Jakuba.
Mamy tutaj jakby wstęp do kabalistycznej interpretacji Tory, która dzieli ludzi na naród wybrany („Żydów”) i gojów (zwierzęta, które można traktować dosłownie jak zwierzęta).

13) Kiedy powiedziałem Darkowi, że Tora obowiązuje wszystkich ludzi to był zdziwiony i powiedział, że nigdy jeszcze czegoś takiego nie słyszał. Twierdzi, że Tora jest tylko dla Żydów i dla tych, którzy chcą się do nich przyłączyć, a nie-Żydzi nie mają obowiązku jej wypełniania. (skoro nie mają, to dlaczego nad nimi także fruwają samoloty z chemtrails? – nie zadałem tego pytania, bo Darek nie wie o co chodzi, skoro jego nie interesują takie tematy)

Ilekroć mówiłem o tym, że w Torze wielokrotnie jest napisane, że jednakowe prawo jest dla Izraelity i cudzoziemca, to nie rozumiał tego i zasłaniał różnymi talmudycznymi wymysłami.

Mamy tutaj bardzo ciekawą sytuację, bo widać w jaki sposób przekonuje się wyznawców judaizmu do tego, że są elitarni i więcej warci niż inni ludzie.

Oczywiście nie jest też tak, że nie ma w tym ani krzty prawdy, bo Bóg wyróżnił potomków Jakuba zgodnie z obietnicą daną Abrahamowi, ale

GDYBY IZRAELICI BYLI POSŁUSZNI BOGU, TO TORA BY SIĘ ROZPRZESTRZENIŁA NA CAŁY ŚWIAT I TAKI DOKŁADNIE BYŁ TEŻ PLAN BOGA.  

Co ciekawe, Darek wyraził wątpliwość co do słuszności także tej tezy.
Kiedy czyta się samą Torę, to dochodzi się do takiego wniosku jak napisałem. Kiedy czyta się do tego talmud i kabałę, to wtedy się tego nie zauważa.


Zaznaczam, że Darek jest jedynie przykładem człowieka, który skrupulatnie słucha rabinów judaizmu i stąd ta rozmowa mi tyle dała.

Natomiast odłamów judaizmu jest dużo. Myślę, że można je oceniać według tej listy, aby się zorientować co do istoty rzeczy i zrozumieć jakie pranie mózgu oferuje dany odłam.

Wśród “Żydów” (wolę określenie “świadomych swego pochodzenia Izraelitów) są również ludzie, którzy wiedzą o tym, o czym ja tutaj napisałem. Nie jest ich wielu, ale są. Nie powiedziałbym o nich, że są judaistami, ale może Toraitami. Mojżesz nie wyznawał judaizmu, tylko Torę.


Kiedy skończyliśmy gadać i wyszedłem na zewnątrz, to pomyślałem:

Boże, co ja takiego zrobiłem, że pozwoliłeś mi zrozumieć tak wiele?

Brain Breaker

5 thoughts on “Spisek dla początkujących cz. 9: Co należy wiedzieć o judaizmie – ciąg dalszy na podstawie mojej rozmowy z judaistą.

  1. Szymon Pułkownik

    Czy Bóg wybiera nas czy my Boga?

    Myślę, że to jedno z najważniejszych pytań.

    Niektórzy sądzą, ze to Żydzi, prawdziwi lub udający ich, są Babilonem, a na dowód pokazują zdjęcia Bergoglio jak kłania się i całuje niby Żydów. dla mnie to teatrzyk
    Ci, co to głoszą, po co to czynią? Nie sądzę, żeby wszyscy byli opłacani przez Watykan.

    Co do: “Darka”, Czy Bóg go szanuje i jego poglądy? Odpowiedz sobie.

    Kabała, Talmud i Koran to chyba najgorsza makulatura tego świata. W biblii nie ma nic o Talmudzie, ale powiedzą, że nie może być, bo to przekaz ustny. Niby go pielęgnowali, ale mi to przypomina zabawę w głuchy telefon.Talmud od początku musiał być skażony, bo nie miał błogosławieństwa Boga, bo nie pochodził od Stwórcy, a od diabła. No i dochodzi do tego ustny przekaz, a nie wierzę, żeby był jednolity.

    Goje są jeszcze gorsi od zwierząt, bo goja musisz oszukać i na przykład mu nie zapłacić.

    Like

    Reply
    1. Brain Breaker Post author

      Szymon, napisałeś:

      Niektórzy sądzą, ze to Żydzi, prawdziwi lub udający ich, są Babilonem, a na dowód pokazują zdjęcia Bergoglio jak kłania się i całuje niby Żydów. dla mnie to teatrzyk
      Ci, co to głoszą, po co to czynią? Nie sądzę, żeby wszyscy byli opłacani przez Watykan.

      Staram się odpowiedzieć tutaj:
      https://theredbrainbreakerkstian.wordpress.com/2015/10/10/mariusz-szczytynski-krzyz-jest-symbolem-boga-kim-jest-bog-mariusza-baalem/

      Like

      Reply
      1. Szymon Pułkownik

        Zobacz, chyba wszystkie chrześcijańskie religie, oprócz Rzymu, są pewne, że Watykan jest Wielką Nierządnicą. Myślę, że diabeł im to przekazał, bo pragnie aby się wzajemnie pozabijali. Nie wierzę, że w dramatycznej sytuacji nie będą się bronić tylko powiedzą: “Nie zabijaj.”.

        Like

        Reply
  2. thewordwatcher

    Warto przeczytać te artykuły z tego linku. http://www.angelfire.com/planet/apokalipsa/index.html
    Zwłaszcza wywiad z Rosethalem. On dokładnie wyjaśnia, kim są Żydzi judaistyczni. Ujawnia, że są wielbicielami Lucyfera. Uprawiają magię, podobno opracowaną przez Salomona oraz najważniejsze – Kabala nie posiada najważniejszej części w formie spisanej. Jest o sekret żydowski i ta część Kabały to czysty lucyferianizm.

    Rosethal ujawnia, że Żydzi w większości są hybrydami i doskonale wiedzą, że nie ma dla nich zbawienia z powodu genów oraz często otwartego satanizmu.

    W sumie potwierdza on niedwuznacznie, ze ogólnie Żydzi to hybrydy wiedzące o tym, że są hybrydami. Nienawidzą Chrześcijan z powodu… szansy na zbawienie.
    Bardzo mała część Żydów to Judejczycy – lud Boży.

    Wiem o nich bardzo dużo!

    pzdr w Panu, Bogu naszym…

    Like

    Reply
    1. Szymon Pułkownik

      Henryku, Brain nieraz pisał, że wielu judaistów to czciciele diabła, bo wyznają magię, czary, czyli Talmud. Mam do ciebie pytania:
      Czy diabeł jest ojcem wszystkich odłamów “judaizmu”?
      Czy słowo: “Żyd” nie jest skradzione, bo to są chazarowie?

      Pozdrawiam cię.

      Like

      Reply

Leave a Reply

