Smutne i szokujące: Monika kasuje Boga Izraela

Ostatnio stałem się uczestnikiem wydarzenia, które mnie zszokowało. Monika – osoba którą znam od początku mojej internetowej aktywności odrzuciła wiarę w Boga Izraela.

To wymaga paru słów komentarza, bo Monika pomogła mi w wielu odkryciach (chyba najważniejsze to to z 36 części), a jej komentarze zawsze dawały dużo do myślenia i były naprawdę dobre. Uważałem ją zawsze za osobę mądrą i bardzo podobną do mnie, a co ciekawe zawsze mi się wydawało, że ona przyjmuje Boga takim jaki on jest. Jest to cecha bardzo rzadko spotykana wśród ludzi, dlatego polubiłem ją bardzo.

Niestety ostatnio Monika zmieniła swoje podejście do Boga, lub po prostu ujawniła. Nie wiem jak to odbierać, uświadomiłem sobie, że przez internet można kreować swoją osobę dowolnie i dopóki nie pozna się osoby w realu, to mało się tak naprawdę wie o sobie nawzajem.

Jej blog jest (był!)  jedynym blogiem, który mogłem polecać z czystym sumieniem i dlatego go zalinkowałem. Uważam, że nadal warto na niego wchodzić po to, aby zobaczyć dokąd prowadzi droga, którą zdecydowała się pójść. Uważam także, że jej blog w takiej formie po pewnym czasie przestanie istnieć, kiedy uświadomi sobie dokąd zabrnęła. Dlatego warto go odwiedzać póki jeszcze jest.

Dyskusja merytoryczna toczyła się m.in. pod tym linkiem

http://szukacboga.blogspot.com/2016/05/ofiary-ze-zwierzat-ofiara-jezusa-baala.html

a także pod wcześniejszymi wpisami.

Nie będę tutaj powielał tego co tam napisałem, ale naszło mnie kilka myśli, które chcę odnotować.

Monika odrzuciła ofiary i obrzezanie, a więc sama sobie kreuje swojego boga kierując się UWAGA! swoim sumieniem, ponieważ odkryła pewne sprzeczności w Torze. Te sprzeczności pozwoliły jej na wyciągnięcie tak daleko idącego wniosku. Kierując się Jeremiaszem 8:8 podważyła więcej niż połowę “ST”, a w zasadzie skasowała cały, bo napisała nawet, że Mojżesz nie składał ofiar Bogu tylko upadłym aniołom. To tak pokrótce, szczegóły znajdują się (jeszcze) pod tym linkiem.

Tym samym zatoczyła wielkie koło i wylądowała w objęciach katolików, którzy również tworzą sobie w swoich własnych sercach takiego boga jaki im odpowiada. A przecież to katolicy mnie brzydzą ze wszystkich religiantów świata.

Przy okazji, mnie również ciekawi to, czy ona przez ten czas przestrzegała choćby Szabatu. Napisała, że dopiero co odrzuciła jeden system wierzeń i nie ma zamiaru się pakować w kolejny. To mi dało mocno do myślenia, bo to zdanie stoi w sprzeczności z tym, co pisała o Bogu przez ostatnie 2 lata. Myślałem, że jesteśmy do siebie tacy podobni, a okazało się, że jednak nie.

Ciekawe są motywy jakimi kierują się ludzie opuszczając krk. Moje były takie, że chciałem, aby człowiek miał mi definiować co jest grzechem a co nie jest. To mi najbardziej przeszkadzało w nauce kościoła. Kiedy natrafiłem na 4 przykazanie i zorientowałem się, że Szabat przypada z piątku na sobotę, to nie chciałem powielać tego samego błędu i samemu sobie definiować tego jak powinno się obchodzić Szabat. Pozwoliłem Bogu zaingerować w moje życie. Okazałem uległość i bojaźń. Jak widać jest to cecha rzadko spotykana, pozostaje mi się tylko z tym pogodzić.

O właśnie teraz widzę, że Monika została wprost zapytana o Szabat. No cóż, przyłączam się do tego pytania, również chciałbym to wiedzieć. A więc ponawiam to pytanie tutaj, ale na zasadzie chęci bycia doinformowanym, absolutnie nie jako atak czy wyśmiewanie twojej osoby. Po prostu bez tej informacji ciężko będzie ocenić to co się stało. Ponadto ośmielę się zapytać wprost: Moniko, czy mogłabyś szczerze napisać ile realnych wyrzeczeń uczyniłaś dla Boga Izraela w trakcie ostatniego roku?

Zadaję sobie takie pytanie: czy jest sens budować internetowe znajomości w oparciu o pewne wyobrażenie o danej osobie, które kreuje się tylko na podstawie tego co dana osoba pisze? Raczej nie. Dziś widzę, że zdecydowanie nie. Internet zawsze będzie wirtualny. Jeśli nie znamy człowieka w realu, to zawsze trzeba brać poprawkę na to, że to on sam kreuje siebie tak jak chce.

Zadam jeszcze inne pytanie: dlaczego Monia nie skasowała Jeremiaszem 8:8 tych nieścisłości, które pozostają w mniejszości i w zdecydowanej opozycji wobec ogromnej części Biblii (przykład: historia z córką Jafeta), a wzięła się od razu za to, co stanowi jej trzon (a więc ofiary i obrzezanie)? Pytania można mnożyć, ale nie widzę większego sensu, nie zamierzam się bić o “ST” z tej przyczyny, że ani Monika, ani nikt z uczestników tej kasacji Biblii nie zabrali się za to rzetelnie, uczciwie. Odbyło się to błyskawicznie i tendencyjnie, tak jakby z góry był ustalony wyrok.

Chcę jeszcze tylko zauważyć, że Monice przeszkadza brutalność Boga (na to wskazują ofiary). Jednocześnie uważa, że Boga nie da się znaleźć. A ja mówię: jeśli Boga nie da się znaleźć, to jest on sadystą. Znęca się nad nami nie wiadomo po co. A więc jest w tym momencie jeszcze gorszy niż to by wynikało z nakazu składania ofiar. Ukrył się w niebiosach i nas wyniszcza za pomocą upadłych aniołów nie dając nam żadnej szansy na zmianę swojego statusu. W ten sposób zaprzeczyła sama sobie.

Moniko, i jeszcze takie pytanie: po co szukasz Boga, skoro i tak nie da się go znaleźć? Nie należałoby zmienić nazwy bloga?

Tym wpisem chciałem tylko odnotować to, co się stało, bo jest to na tyle poważne, że tego wymaga. Nie chcę się kłócić, atakować, jątrzyć i niepotrzebnie denerwować. Pogodziłem się już z tym, że jestem “resztką Izraela” z Izajasza.

Czy to co się stało nie jest potwierdzeniem wiarygodności tego proroctwa?

https://theredbrainbreakerkstian.wordpress.com/2015/08/22/izajasz-1021-resztka-nawroci-sie-resztka-jakuba-do-boga-mocarza/

BB

P.S. W tym samym czasie odrzuciła Boga Izraela inna moja znajoma pisząca u Moniki pod nickiem Szukam_Boga.

Dziwne. Przeciwne.

26 thoughts on “Smutne i szokujące: Monika kasuje Boga Izraela

  1. Brain Breaker Post author

    Jeśli Bóg nie chce ofiar ze zwierząt i jest taki pełen miłości, litości, współczucia, to jak mógł dopuścić do tego, aby zwierzęta nawzajem sprawiały sobie tyle bólu:

    Czy hieny stworzył “Pan” a bawoły bóg, w którego wierzy Monika?

    Like

    Reply
  2. Brain Breaker Post author

    Czy może tutaj jest filmik dla wszystkich miłośników zwierząt:

    Obejrzyj dokładnie, a może wtedy zrozumiesz w jakim świecie żyjesz.

    Monika mi poradziła (POPRAWKA, teraz już wiem, że to nie Monika, tylko Monia):
    “I wiesz co trochę mi to przypomina słowa papcia frania, że ”bez kościoła nie ma Boga” ty twierdzisz , że bez Biblii Go nie ma… sądzisz , że fałszowanie biblii jest równoznaczne z fałszowaniem natury Boga??? NAPRAWDĘ??? Bóg jest jeden, wyjątkowy i jak słusznie zauważyłeś „stoi ponad tym całym bajzlem”! Chcesz poznać naturę Boga??? Rozejrzyj się, zobacz wschód słońca , posłuchaj śpiewu ptaków o brzasku, poczuj zapach kwitnącego bzu…. To jest cudowne i nie można tego z niczym porównać! Nie zamykaj Boga na kartkach papieru, bo zejdziesz na manowce jak pisze Henoch , na którego zresztą często się powołujesz.”

    Więc patrzę na otaczający mnie świat… zwierząt!

    Like

    Reply
    1. Monika

      Brain, odniosę się do Twojego artykułu o mnie bardzo szczerze jak znajdę tylko chwil kilka na skupienie, ale teraz chcę tylko wyjaśnić, bo z tego co widzę doszło do pomyłki, a mianowicie osoba o nicku czy imieniu MONIA na moim blogu to nie ja! On chyba tez ma na imię Monika i znacie się, z tego co zrozumiałam, z wczesniejszych relacji, typu FB. To tak w ramach sprostowania.

      Wszystko się wyjaśni, teraz tylko zależeć będzie od Ciebie jak ty na to spojrzysz, jesli uczciwie do tego co ci napiszę to zrozumiesz i będzie ci lżej, a jesli będziesz zniekształcał albo przeinterpretowywał moje słowa to nie będziesz miał wgladu w tą całą zaistniałą sytuację. Musisz mi tylko dać czas, aż ja znajdę też czas na to.

      Like

      Reply
      1. Brain Breaker Post author

        Faktycznie Moniko, jesteście dwiema różnymi osobami, przepraszam, pomyliłem się być może dlatego, że ty również masz w zwyczaju używać różne konta.
        Będę musiał jeszcze raz wszystko dokładnie przeczytać, ale w sumie to nie wiem ile to zmieni, myślę, że ogólna myśl tego wpisu jest jak najbardziej aktualna, bo przecież ty także skasowałaś ofiary i obrzezanie.
        Przepraszam wszystkich jeśli wprowadziłem zamieszanie, przepraszam ciebie (Monikę) i Monię także.

        Like

        Reply
      2. Brain Breaker Post author

        I jeszcze jedno. Monia, ja cię zapamiętałem z fejsa i widziałem także twój pierwszy wpis na blogu Moniki i wiedziałem, że to ty. Z tobą nie znam się tak dobrze jak z Moniką, aczkolwiek miło się z tobą rozmawiało i jest mi także przykro, że poszłaś tą drogą kasacji Boga Izraela.

        Niefortunnie się stało, że potem gdzieś zgubiłem w głowie tę informację, że Monia to Monia, a Monika to Monika, z powodu o którym pisałem powyżej. Monika nawet na moim blogu używała różnych swoich kont związanych z różnymi adresami email i mnie do tego przyzwyczaiła. Stało się jak się stało, myślę, że nie masz co się obrażać przez moją głupią nieuwagę.

        Like

        Reply
        1. Monia

          Ależ ja się wcale nie obrażam:) Po prostu czuje się trochę winna temu całemu zamieszaniu, a na pewno nie chciałam nikogo wprowadzić w błąd 🙂 Na co dzień muszę znosić wokoło ludzi, którzy mają Boga gdzieś, a to na nich powinnam się zwyobrażać… Bez względu na różnice naszych przekonań bardzo cenię ludzi, którzy szanują Boga i traktują Go poważnie! A za takich WAS uważam:) Czy poszłam drogą kasacji Boga Izraela? Nie przekreślaj mnie, być może jestem na innym etapie poznania. Nie rozumiem wielu rzeczy, wielu sytuacji z Biblii nie jestem w stanie przyjąć mentalnie, moje sumienie tego nie akceptuje… Pewnych rzeczy nie potrafię przeskoczyć…Przestrzegam dekalogu, staram się celebrować Szabat… Czuje z Bogiem więź i to jest piękne… Mam nadzieję, że Bóg ma dla mnie trochę więcej cierpliwości 🙂 Na pewno nie ustanę w poszukiwaniach. Życzę Wam wszystkiego najlepszego i pozdrawiam!!!

          Like

          Reply
    2. Maniek

      A skąd taki wniosek,że dzikie zwierzęta stworzył Bóg?
      To co,hybrydy też stworzył Bóg?
      Jak byś czytał starsze źródła od tej skopanej bibli to byś znał odpowiedź.
      Te dzikie bestie stworzyli upadli.Niegdyś na Ziemi trwała harmonia i nikt nikogo nie zabijał nawet zwierzaki.Nałukowcy wmawiają,że zwierzki pożerają słabe i chore aby przetrwał najlepszy gatunek i tak samo ma być z ludźmi.Czyli matriks totalny.Silny i słaby,pan i niewolnik.

      Like

      Reply
      1. Brain Breaker Post author

        No no czyli upadłe stworzyły np. lwa, a o lwie mamy np. fragment u proroków.
        Mogę się zgodzić z tym, że upadłe zepsuły ten świat, ale nie z tym, że zwierzęta mięsożerne zostały przez nich stworzone. Próbujesz na wszelkie możliwe sposoby podważyć Biblię i w zasadzie nie wiem po co puszczam twoje komentarze, trochę mi się to nudzi.

        Like

        Reply
        1. Maniek

          Brajanie masz rację ale pod warunkiem że biblia to dla ciebie jedyny święty autorytet.
          Biblia dla mnie to tylko książka napisana w Babilonie przez człekokształtne hybrydy.
          Biblia sama sobie zaprzecza a 623 nakazy i zakazy w torze są dla hybryd bo ja człowiek brzydzę się mordowaniem dzieci,noworodków,kobiet,oddawaniu ofiar z ludzi i zwierząt,grabieniu narodów,braniu w niewolę,pożyczaniu na lichwe,kradzieży,rzucaniu uroków,picia krwi,świątynnej prostytucji,pedofilii,haremów,heremów,wielożeństwa,obłudy,kłamstwa,pederastii,pijaństwa,obrzezań,
          morderstw,zazdrości,czarów.Tak ogólnie z natury spokojny jestem ale jeśli ktoś chce skrzywdzić moją rodzinę lub mnie to potraktuję go tak że zaboli i odstraszy.
          Ja z natury wiem że wyżej opisane występki brzydzą mnie i moich bliskich.Nie potrzebuję tory ani czcić takiego jełopa,mordercę i złodzieja.Moje sumienie nie dopuszcza nawet takiej myśli aby oddawać komukolwiek obcemu elementowi jakiejś paskudzie jaszczurczej czci.No sorry,najwyżej mnie ta jaszczurka spali żywcem na ołtarzu całopalnym ale będę oczciwy ludzkim wrodzonym uczuciom.

          Like

          Reply
  3. Paweł

    Straszne to jest , ale nie można tego ignorować , taki jest ten świat , zepsuty moralnie , ale to my ludzie jesteśmy temu winni i nikt inny…

    Like

    Reply
    1. Brain Breaker Post author

      Tak Pawle, my i upadli aniołowie także – nie zapominajmy…
      W każdym razie widzimy, że ten…no… Bóg nie może od nas żądać składania ofiar, bo jest taki bardzo kochający wszystkie stworzenia… Chciałoby się powiedzieć po watykańsku “Bóg jest miłością” i splunąć.

      Like

      Reply
  4. Jakub Berlin

    Jeśli dobrze pamiętam to Krystianie gdzieś napisałeś coś takiego: “czy my dobrze rozumiemy przykazania” Powiem tak, nie zaatakuje Tory z jednego względu: Czy my dobrze rozumiemy to co czytamy? Czy my dobrze rozumiemy co znaczy naprawdę się obrzezać? Czy to może Egipcjanie i inne ludy podpatrzyli od Hebrajczyków ten zwyczaj i go wypaczyli? Czy tak samo było z ofiarami na cześć Boga? Inni podpatrzyli od Hebrajczyków coś czego nie rozumieli i to całkowicie wypaczyli. Skąd macie pewność że ten zabieg ma wyglądać tak jak współcześnie wam wmówiono, albo przedstawiono na malowidłach egipskich, czy pokazano jak to robią niektóre “pierwotne” ludy: https://www.youtube.com/watch?v=WPthgNqG1YY Może to wcale nie ma tak wyglądać? Zastanawialiście się nad tym? Może to nam się tak przedstawia żeby obrzydzić i zniekształcić Torę ? Skąd wiecie, że słowo obrzezać ma znaczyć zabieg odcięcia napletka? Skąd wiecie co znaczy słowo napletek? Wiem, że kombinuję jak koń pod górę. Ale co ? Nie można?

    Like

    Reply
  5. dadi82

    Napisze tak, jak po raz pierwszy wszedłem na tego bloga, zostałem z ciekawości. Długo mierzyłem się z tym by przeczytać “czo szatan zrobił z bilblią.” Na początku był szok. Potem blog Moniki….
    Gdy przebrnąłem przez powyższy blog i po raz pierwszy (na razie jedyny) przeczytałem ST w całości. (W twcj chwili czytam już po raz kolejny) Odwiedzałem Bloga Moniki, pisząc od czasu do czasu.
    Żaby było jasne nie zgadzałem się z BB w 2 kwestiach. Szabatu i niebocentryzmu. Ot uważałem, że szabat można obchodzić dowolnego dnia tygodnia. Wszak 6 dni pracy może być od środy do poniedziałku? Tak sądziłem przez miesiąc może dwa. Ale ten szabat cały czas nie dawał mi spokoju, niby go obchodziłem (w niedzielę) a jednak było coś nie tak. Prosiłem Boga o radę, o informację, oto aby skierował mnie na właściwy tor. I za Jego sprawą doszedłem (tak uważam) do jedynego poprawnego wniosku, szabat trwa od piątku (zachód słońca) do soboty (zachód słońca). Od momentu gdy tak go obchodzę spokój w tym temacie powrócił. W tym czasie nie wykonuję żadnej pracy, jedynie podgrzewam wcześniej przygotowane posiłki dla dzieci i idę z nimi na spacer. Żadnego gotowania, oglądania TV (meczów piłkarskich), pisania postów, jeżdżenia do rodziców na obiad czy do sklepów. Nic po prostu odpoczynek.
    Co do niebocentrymzu nadal mam inne zdanie niż BB. Ale to jest tak naprawdę temat marginalny moim zdaniem w kwestii Boga, wiary itp., że nie zaprzątam sobie nim głowy za bardzo.
    Tak więc na dziś dziękuję z całego serca Brain Breakorwi za jego pracę i żywię szczerą nadzieję, że Bóg Najwyższy nadal będzie jego wspierał. Co do Moniki, mam nadzieję że się opamięta i nie będzie szukała wyidealizowanego Boga tylko przyjmie naszego Stwórcę bezgranicznie. Widzę że tam szuka się Boga idealnego, najlepszego przyjaciela itp. Tym czasem Boga należy się bać! Bojaźń Boga i przestrzeganie jego prawa jest najważniejsze bo ona trzyma w ryzach nasze żądze i zachcianki. Tak przynajmniej jest ze mną.
    PS brak odpowiedzi kogokolwiek na temat szabatu u Moniki jasno pokazuje, że jedno z najważniejszych przykazań i praw Bożych jest lekceważone (obym się mylił), a bez tego moim zdaniem Bóg mądrością nikogo nie obdarzy. Rozumiem że czasem potrzeba czasu aby dostosować się do zakonu, ale musi być wola i plan jak to zrobić. Albo po prostu szczere proszenie Boga aby dopomógł w zmianie samego siebie. Ja bardzo dobrze znam swoje ułomności i praktycznie codziennie albo przynajmniej kilka razy w tygodniu proszę najwyższego aby miał mnie na “oku” i prowadził mnie swoimi ścieżkami. Gdy rozmawiam z Bogiem mówię: jeśli trzeba chłosty, czy kary abym nie zbłądził jestem na to gotowy i wręcz proszę oto.

    Pozdrawiam dadi82

    Like

    Reply
    1. Brain Breaker Post author

      Dadi,
      Cieszę się, że zrozumiałeś że Szabat trwa od piątku do soboty i zacząłeś go obchodzić. Każdy kto uczciwie mierzy się z tym tematem dochodzi w końcu do prawdy.
      Zgadzam się z tym co napisałeś:
      PS brak odpowiedzi kogokolwiek na temat szabatu u Moniki jasno pokazuje, że jedno z najważniejszych przykazań i praw Bożych jest lekceważone (obym się mylił), a bez tego moim zdaniem Bóg mądrością nikogo nie obdarzy. “
      Wielokrotnie to podkreślałem.
      Poczekajmy aż Monika się wypowie w tej sprawie sama, uważam, że jeśli ktoś długo zatwardza swoje serce i nie obchodzi Szabatu mimo świadomości tego, że to 4 przykazanie, to wtedy Bóg go pogrąża w głupocie.
      Dziękuję za ten komentarz, każdy taki wpis jest nagrodą za moją pracę. Kwestie PZ/NC również uważam za marginalne, bo to są szczegóły i ograniczenia naszej percepcji i wyobraźni, które każdy ma inne.

      Like

      Reply
  6. Brain Breaker Post author

    Monia, odpowiem tutaj na twoje pytanie:
    http://szukacboga.blogspot.com/2016/05/ofiary-ze-zwierzat-ofiara-jezusa-baala.html?showComment=1463133157083#c4878918979994113807

    “Widzisz popraw mnie jeżeli się mylę: odszedłeś z katolicyzmu poprzez studiowanie NT, obaliłeś chrześcijaństwo na podstawie ST, ale ST już nie weryfikujesz bo??? ”

    Już nie pierwsza osoba ma mi za złe czy też pyta się zwyczajnie dlaczego nie weryfikuję “ST”. Odpowiadam kolejny raz:
    Na podstawie czego miałbym to zrobić? To już nie jest takie proste jak z “NT”. Na pewno nie zrobię tego w oparciu o swoje sumienie tak jak ty czy Monika. Przecież łatwo przewidzieć, że w efekcie ląduje się w zwątpieniu i traci się wiarę.
    Nie wiem czy dość jasno się wyraziłem w tym wpisie, ale chodziło mi o to, że nie wyobrażam sobie definiowania sobie systemu wartości w oparciu o swoje sumienie nie uwzględniając tego co znajduje się w Torze, bo Bogu oddaję ostatni głos. Ta myśl towarzyszyła mi od samego początku mojego nawrócenia a nawet wcześniej, bo było to coś co mi najbardziej przeszkadzało kiedy byłem jeszcze w matrixie krk. Nie mogłem pojąć tego jak doszło do tego, że człowiek człowiekowi definiuje grzech. Jeśli teraz miałbym ciebie posłuchać i definiować boga w oparciu o swoje sumienie, to robię dokładnie to samo z tą różnicą, że to ja (człowiek) definiuje sobie (człowiekowi) grzech, czyli grałbym podwójną rolę w tym marnym teatrze który mnie tak bulwersował. Są to dla mnie takie podstawy mojej wiary w Boga, kiedy uwolniłem się od krk to postawiłem Boga na 1 miejscu. Oczywiście bywało różnie, człowiek miewał lepsze i gorsze okresy, ale nikt z nas nie jest idealny.
    Ponieważ weryfikacja “ST” wymaga ogromnej wiedzy, której nie mam, nie biorę się za to. Ponadto, życie mnie także nauczyło, że Bóg wynagradza człowieka za czyny a nie za puste gadanie. Kiedy postanowiłem postawić swoje życie na głowie aby obchodzić Szabat, to Bóg mi to wynagrodził. Spytasz czym? Choćby tym w jaki logiczny sposób podważyłem “NT” i pokazałem czym jest kult jezusa. Ja jestem świadomy swojego wkładu w proces poznania i uważam, że Bóg posłużył się mną, ale to ja zrobiłem pierwszy krok. W myśl tej zasady której nauczyłem się z własnego doświadczenia życiowego, jeśli chciałbym weryfikować ST, to po pierwsze, najpierw muszę się obrzezać i obchodzić święta biblijne. W przeciwnym razie jestem pewien, że Bóg zwyczajnie zabierze mi rozum i pogrąży w głupocie mimo tego wszystkiego, co zrobiłem dla Niego do tej pory.
    Ja odczuwam ogromną bojaźń przed Stwórcą, a to co się dzieje i do czego mnie namawiasz jest dla mnie aktem buntu, igraniem z jedynym prawdziwym Bogiem, Stwórcą.
    Nie wyobrażam sobie życia w takim stanie świadomości, w którym jesteś ty czy inni, którzy Boga szukają w sobie. Co zrobicie, kiedy przybędzie ufoludek jezus baal tak długo zapowiadany przez watykański iluminacki matrix? Dalej będziecie wierzyć w swojego wydumanego boga, czy też kopniecie to wszystko w tyłek i pójdziecie za większością oszukanych “gojów” myślących, że stąpają po planecie ziemi?
    Znam człowieka, który wie o spisku prawie tyle co i ja, ale również szuka Boga w sobie, w swoim sumieniu. Co ciekawe jego sumienie pozwala mu bzykać panienki – co miesiąc inną.
    Jednocześnie uważa się za geniusza w leczeniu ludzi dietą, którą sam opracował w oparciu o UWAGA! teorię entropii, czyli teorię, która bazuje na szatańskim układzie słonecznym, czyli kulcie solarnym. Może kiedyś opiszę dokładnie jego przypadek, bo jest to dobrą ilustracją do tego co wy obecnie robicie – szukacie boga w sobie, w oparciu o swoje sumienie.
    Jak można swoje sumienie stawiać ponad Boga? Nie mogę tego pojąć, albo nigdy nie zmiękczyliście swojego karku, albo upadliście tak nisko, że stoczycie się na dno.

    Aha wiesz dlaczego jeszcze nie weryfikuję “ST”? Ostatnie 2 lata mojego życia to pogoń za Bogiem, potrzebuję teraz trochę spokoju i skupienia się na swoim życiu, rodzinie, planach. Przyzwyczaiłem niektórych, do częstych wpisów naładowanych myślami, ale ostatnio przystopowałem i jest mi z tym dobrze, bo tego aktualnie potrzebuję, a ponadto moja praca zawodowa nie pozwala mi na tak aktywne prowadzenie bloga jak kiedyś. Ponadto mam 2 małych dzieci o czym pewnie wiesz. Ponadto jest jeszcze jedna rzecz: kiedy człowiek intensywnie myśli i dochodzi do przełomowych wniosków, które są tak szokujące jak te z części ” co szatan zrobił z biblią”, to ciężko się skupić na prozaicznych czynnościach i planowaniu własnego życia, a jestem tym nieco zmęczony. Teraz chcę trochę normalnie pożyć. Dlatego cieszyłem się, że Monika dalej szuka, ale jak widać, uważam, że zgubiła się, a wiele osób razem z nią.

    Like

    Reply
  7. Jakub Berlin

    Szymonie Pułkowniku o talmudzie to ja tyle wiem co z antysemickich źródeł, czyli nic. Nigdy tego nie miałem w rękach ani nie czytałem. Nie wiem czy są jakieś tłumaczenia po polsku nie fragmentów tylko całej książki? Po angielsku niby jest ale na ile to wszystko jest wiarygodne? I czy w ogóle to co tłumaczą naprawdę jest talmudem? Nie wiem.
    Ja myślę, że bardzo wysocy rabini na pewno mają jakieś swoje tajne księgi w których wszystko o naszym świecie jest wyłożone jak kawa na ławę ale to nawet chyba nie jest dostępne dla zwykłych Żydów. To w ogóle nigdzie nie jest dostępne a za ujawnienie pewnie grozi wyrok śmierci. Słyszeliście o tajnych bibliotekach na Uralu, które istnieją od starożytności i nikt tam się nie dostał ?

    Like

    Reply
    1. Szymon Pułkownik

      No właśnie, pytanie czy w ogóle można dostać talmud?
      Nie wiem czy Szydłowski na niego się powołuje czy tylko mu się tak wydaje.

      Like

      Reply
  8. Petro

    Witam zainteresowanych. Ja też, nie znam Talmudu i Tory – I JUŻ NIE CHCĘ !!! Ale…. są tacy którzy znają. Zacytuję Wam fragment, po którym, uwolnicie się natychmiast, tak samo,jak ja od tych ”zdechłych ksiąg”!!!

    OTO CYTATY Z ŻYDOWSKIEGO TALMUDU: Yebhamoth 11b: „Kontakt płciowy z małą dziewczynką jest dozwolony, jesli ma ona ponad trzy lata” Nidrash Talpioth, str. 225-L: „Jehowa stworzył nie-Żyda w ludzkiej formie by Żyd nie musiał być obsługiwany przez bestię. Nie-Żyd jest zatem zwierzęciem w ludzkiej formie, skazanym na służenie Żydowi dzień i noc.” Jestem pewien, że macie DOSYĆ !!!!!!!!

    Like

    Reply
      1. Petro

        Witaj Brain! Zacytowałem fragment z Talmudu, żeby zainteresowani – Jakub Berlin i Szymon Pułkownik – i inni , przeczytali to sobie …….
        A Ty co ??? Zamiast odnieść się do cytatu, zaczynasz mnie pouczać!!! Pozdrawiam …

        Like

        Reply
        1. Brain Breaker Post author

          Petro, napisałem sprostowanie, aby początkujący w temacie czytelnicy mojego bloga znali moje zdanie na ten temat. Nie zamierzam cię pouczać. Nie zamierzam wchodzić z tobą w bezcelowe konwersacje.

          Like

          Reply
  9. Petro

    Dzięki Brain!!!
    To zdanie, które cytuję poniżej….. jest nad filmem!!! Daje, bardzo dużo, do myślenia……

    ”Jeśli Bóg nie chce ofiar ze zwierząt i jest taki pełen miłości, litości, współczucia, to jak mógł dopuścić do tego, aby zwierzęta nawzajem sprawiały sobie tyle bólu:”

    To jest okropny widok, zwierze jest SZARPANE I ZJADANE ŻYWCEM !!! TRWA TO DOSYĆ DŁUGO !!! JAK TE ZWIERZĘTA CIERPIĄ, MOŻECIE TO SOBIE WYOBRAZIĆ!!! Takie są hieny i szakale, nawet wygląd mają niemiły (delikatnie mówiąc).
    Np: zwierzęta z rodziny kotów – od razu duszą ofiarę, albo łamią kark !!!
    PRAWO NATURY??? RÓWNOWAGA W PRZYRODZIE??? JEDNE ZWIERZĘTA, MUSZĄ CAŁE ŻYCIE UCIEKAĆ A INNE CZYCHAJĄ, SKRADAJĄ SIĘ …… NIE JEST TO SPRAWIEDLIWE!!!!!!

    Like

    Reply
  10. Maniek

    Petro,tak niegdyś nie było.Tylko skąd masz o tym wiedzieć.
    Są inne przekazy pisane tylko nikt z papieży nie poświadczył że są święte.
    Widzisz tylko świętą i najświętrzą ze świętych pism biblię.Nie masz co liczyć że papież co nam nowego objawi.
    Może jesteś żydem,więc też nie masz co liczyć że coś po za biblią rabin uzna za koszerne.
    Przykro mi że ktoś ze wszystkich świętych tajemnicę wam robi i nie każe niczego innego badać.
    Może jednak nic nie wnikajcie tylko zajmicie się torą żeby was szatan nie zwiódł na manowce.
    Kija złamiesz a głupoty nie przepędzisz.Ręce opadają.No jak mam z nimi rozmawiać…..ufff

    Like

    Reply

Leave a Reply

