Obrzezałem się – jestem bliżej wejścia na Syjon, czyli bliżej zbawienia

Ten wpis ma charakter bardziej osobisty, ale takie także od czasu do czasu powinny się pojawić, a dziś okazja ku temu jest wspaniała, ponieważ…Dziś miałem zabieg obrzezania. Tym wpisem chcę się z wami podzielić moim szczęściem. Informuję was o tym także z tego powodu, żebyście wiedzieli, że moje słowa są poparte rzeczywistym działaniem. Mam nadzieję, że ilekroć przeczytacie w moich tekstach „zakon obowiązuje”, to już teraz te słowa będą ważyć więcej niż do tej pory. Źle jest jak człowiek tworzy sobie pewną ułudę w której tkwi – co innego mówi, a co innego robi. Choć przede mną jeszcze długa droga, zrobiłem kolejną arcyważną rzecz z punktu widzenia Boga Izraela.

Mojego bloga zakładałem 2 lata temu. Biblią zainteresowałem się ponad 3 lata temu. Nie wiem czy to dużo czy mało czasu, aby zrozumieć kluczowe obszary poznania, które daje lektura Biblii. Najważniejsze jest to, że w końcu to zrobiłem. Musiałem z tym czekać również ze względów finansowych. Ale w końcu znalazły się pieniądze i obecnie czuję się już przynależny do Boga Izraela. To jest uczucie, jedyne w swoim rodzaju, unikalne.
Jestem spokojniejszy, bo wiedziałem o tym już od dawna, że jest to coś co mnie nie ominie.
Pamiętam ten strach kiedy pierwszy raz o tym pomyślałem. A było to dość dawno. Było to jeszcze kiedy byłem nastolatkiem – miałem wtedy takią chwilową myśl, żeby sprawdzić czy prawo Mojżeszowe być może nadal obowiązuje. Co zrobiłem? Wziąłem końcówkę Biblii – a więc listy Pawła (wtedy myślałem, że to co jest na końcu jest najbardziej aktualne) i tam znalazłem czarno na białym, że nie. Wystarczy uwierzyć w Jezusa. Wtedy kamień spadł mi z serca, bo na myśl, że trzeba by się obrzezać i przestrzegać jakiegoś „prawa” drżałem ze strachu.
To był mój jedyny epizod z Biblią w okresie kiedy byłem w katolandzie i matrixie.

Ale nieważne. Liczy się to, co to teraz czuję. Niebywała radość, spokój ducha.

Dziś stało się coś niebywałego. Dostałem natychmiast błogosławieństwo, o którym się dowiedziałem zaraz po wyjściu ze szpitala. Stało się coś, co rozwiąże bardzo wiele moich problemów, z którymi borykałem się do tej pory i cały czas marzyłem, aby coś się ruszyło. Chodzi o moją pracę zawodową.
Ponadto, w tym momencie warto abym sięgnął pamięcią do czasu, kiedy rezygnowałem z bardzo intratnego zajęcia, aby móc zachowywać Szabat. Ci z was, którzy śledzą mojego bloga, wiedza o co chodzi.
W każdym razie wówczas – ponad 2 lata temu, kiedy rezygnowałem ze swojego głównego źródła zarobku, nawet przez myśl mi nie przeszło, że będę miał pracę taką jak mam obecnie, do której jestem predysponowany, a co najważniejsze mogę zachowywać Szabat. Ale jakby tego było mało, mój pracodawca niedawno zgodził się na moją prośbę i umożliwi mi branie wolnego we wszystkie święta biblijne. Odbędzie się to bez straty zarobku, wystarczy, że odpracuję te dni.

Jest to cud, który Bóg dokonał w moim życiu. Dziś jestem już tego pewien na 100%. Bóg pozwolił mi stopniowo wydobyć się z bajora w jakim żyłem, ale to ja musiałem wykazać jako pierwszy swoją determinację i postawić swoje życie na głowie.

Piszę to wszystko, bo pewnie wielu z was ma podobne dylematy.

W głowę zachodzę jak to jest, że wiele rzeczy się dzieje, niby niezależnie od siebie, różni ludzie mają w nich swój udział, a ich ostateczny efekt jest taki, że dostaję od Boga błogosławieństwo, o którym dowiaduję się dziś – i to zaraz po zabiegu obrzezania. Myślę, że mogę napisać o co chodzi – będę więcej zarabiał.

Dziś wydarzyło się jeszcze coś. Znalazłem kogoś, kto zaśpiewa mi utwory, które skomponowałem i będę mógł ich słuchać. Odżyły we mnie emocje z czasu, kiedy je komponowałem.
Ale wygląda to tak samo… Bóg czekał, aż się obrzezam. Szukam muzyków już ponad rok i nikogo nie miałem do tej pory. Dziś mam pewność, że w końcu posłucham swojej muzyki w dobrym wykonaniu.

Dzisiejszy dzień, to jeden z najbardziej udanych dni w moim życiu. Dzielę się z wami moją radością.

Nie mam wątpliwości, że słusznie zrobiłem, że się obrzezałem, w zasadzie to nigdy w to nie wątpiłem ani przez chwilę odkąd odkryłem satanizm Pawła i manipulacje „NT”.

Naszą wiarę budujemy nie tylko przez lekturę Biblii, ale także bardzo duże znaczenie mają nasze doświadczenia życiowe. Ja mam tak mocne doświadczenia życiowe, że czuję się wręcz wyróżniony przez Boga. Ale jestem także świadomy tego, że to ja pierwszy musiałem na to zasłużyć. Przy okazji, jestem dumny z tego, że moje doświadczenia nie opierają się o jakieś sny, wizje itd., tylko o realne działanie Boga w moim życiu, jako reakcja na to co robię.

Wiem także, że to wszystko co do tej pory osiągnąłem i co mam, może runąć jak domek z kart, wystarczy, że odejdę od Boga.

W okresie kiedy zacząłem bardzo mocno szukać Boga miałem kilka trudnych momentów, ale Bóg nigdy mnie nie zostawił samego, choć często wstrzymywał się z pomocą do ostatniej chwili.
Piszę to, abyście mogli wyciągnąć dla siebie lekcję, mądrze jest uczyć się na doświadczeniach innych ludzi.

Tym samym poznałem charakter Boga, Jego sposób działania. Jest to zgodne z tym, co znajduję w Tanachu.

Pamiętaj: pierwszy krok należy do ciebie. Nikt go nie zrobi za ciebie. A Bóg uwielbia wystawiać na próby. A jeśli je przejdziesz obronną ręką, sowicie wynagradza, nawet teraz – w okresie, kiedy przymierze jest zerwane.
Bóg jednak obiecał nam, że nie zostawi nas samych nawet w tej sytuacji.
Moje doświadczenia życiowe potwierdzają to, co wyczytałem o Bogu w Torze i u proroków. Cytowałem te miejsca w różnych wpisach i nie będę tu tego kopiował.

Jest jeszcze jedna rzecz, którą wygrałem. To, co ostatnio się wydarzyło w moim życiu, to była kolejna próba, tym razem polegała na tym, że osoby, które ceniłem odrzuciły Boga Izraela. Najbardziej przeżyłem to, co zrobiła Monika, bo znam ją już jakiś czas i podziwiałem mądrość która biła z jej tekstów. Tymczasem bach ! i się skończyło, a zaczęło błądzenie i powątpiewanie…, a nawet coś gorszego… strata umiejętności logicznego myślenia – delikatnie mówiąc.
Czy to nie była dla mnie próba? Była. Bóg wystawił dla mnie taki quiz pt. „Czy obrzezasz się nawet teraz, kiedy znasz dziwne miejsca w Torze, których interpretacja sprawia wiele trudności i może budzić niepokój? Czy obrzezasz się teraz, kiedy osoba, która najbardziej cię wspierała w twojej dotychczasowej pracy na rzecz odkrywania prawdy i najbardziej ci pomogła, odrzuciła Mnie?”

Ani przez chwilę nie pomyślałem, aby powątpiewać w Boga Izraela.
Piszę to teraz jako forma pamiętnika, aby zapisać stan ducha, która mam w dniu, w którym okazałem Bogu uległość i szacunek.

Przede mną pierwszy rok, z zachowywaniem biblijnych świąt. Hurra!

Pozdrawiam was.

Brain Breaker

Acha, chciałem jeszcze z tego miejsca pozdrowić hipermasona Pawła z Tarsu. Pawełku, pewnie się przewracasz w grobie, gdy kolejna osoba odrzuciła twoje szatańskie żenujące bzdury i tak jak Galacjanie, przystąpiła do zakonu.

https://theredbrainbreakerkstian.wordpress.com/2014/08/14/satanista-pawel-z-tarsu-cz-5-list-do-galacjan-bardzo-wazny-artykul/

A tu cytat z Pawła:
” 5:1 Chrystus wyzwolił nas, abyśmy w tej wolności żyli. Stójcie wiec niezachwianie i nie poddawajcie się znowu pod jarzmo niewoli. 2. Oto ja, Paweł, powiadam wam: Jeśli się dacie obrzeżać, Chrystus wam nic nie pomoże. 3. A oświadczam raz jeszcze każdemu człowiekowi, który daje się obrzeżać, ze powinien cały zakon wypełnić. 4. Odłączyliście się od Chrystusa wy, którzy w zakonie szukacie usprawiedliwienia; wypadliście z łaski.”

Miło jest razem z Bogiem Izraela plujnąć w twarz temu draniowi, który założył krk – imperium rzymskie.

Jeszcze na koniec mały cytat z Henocha. Znajomy (pozdrawiam! 🙂 ) podesłał mi kilka wersetów.

10 Teraz oznajmiam wam tajemnicę: wielu grzeszników zmieni i wypaczy słowa prawdy i wypowiadać będą słowa złe i kłamliwe i wymyślą wiele fałszu i napiszą księgi w swoim imieniu.

2 Biada wam, którzy zmieniacie słowa prawdy, zniekształcacie odwieczne prawo i uważacie się za bezgrzesznych. Zostaniecie pochłonięci przez ziemię.

9 Nie popełniajcie nieprawości w sercach waszych, nie kłamcie, nie wypaczajcie słów prawdy, nie mówcie, że słowa Świętego i Wielkiego są kłamliwe,

14 Biada wam, którzy nie liczycie się ze słowem sprawiedliwego, albowiem nie będziecie mieć nadziei na życie.
15 Biada wam, którzy rozpowszechniacie kłamstwo i niegodziwość! Są tacy, którzy piszą i zwodzą wielu swoimi kłamstwami. Nie ma dla was ocalenia, ale szybko zginiecie.

1 Biada wam, którzy popełniacie niegodziwość, chwalicie i czcicie kłamliwe dzieła. Zostaniecie zniszczeni i nie zaznacie dobrego życia.

To jest to o czym pisałem: nigdy nie poprę rozumowania które robi z Boga Izraela kłamcę.

 

32 thoughts on “Obrzezałem się – jestem bliżej wejścia na Syjon, czyli bliżej zbawienia

  1. Rafał

    Brain wzruszyłeś mnie jeśli to prawda… Też o tym myślę. Poróżni nas pewnie to że ja przechodzę na Islam. Znamy się mało, różni nas wiele ale nasz Bóg jest ten sam.
    Moja dobra rada, przeczytaj Koran i poznaj prawdziwy Islam.
    Zrobiłeś ważną rzecz dla czystości ciała…
    Napisz mi na e-mail jak to wyglądało, ile kosztowało.
    boratyniak@gmail.com
    Bóg Jedyny jest Wielki!!!

    Like

    Reply
    1. Brain Breaker Post author

      No cóż Rafale, to jest smutne, allah jest diabłem, a islam to religia założona przez watykan. W dobie internetu to wstyd o tym nie wiedzieć. Jest między nami przepaść. Myślałem, że jesteś mądrzejszy – mieliśmy razem robić doświadczenie na wklęsłość/płaskość jeziora – ale w sumie mało się znamy, tyle co kiedyś na fejsie. Nigdy nie pisałem o islamie, bo wychodzę z założenia, że wystarczy choćby obejrzeć “totalny atak” i poszperać w historii, przejrzeć YouTube, żeby wiedzieć, że to jest bardzo ohydna religia Watykanu. Twoi guru wkrótce ogłoszą realny dżihad i będziesz razem z “uchodźcami” mordował innowierców…? Nie ma prawdziwego islamu, jest tylko ten. Ten prawdziwy islam w który ty wierzysz zniknie w tym samym czasie co wszystkie religie ( a nawet wcześniej, kiedy zobaczysz rzezie na ulicach takie same jak w krajach muzułmańskich ) bo dostaną “rzeczywiste światło”. Jeśli uważasz, że Bóg Izraela i allah to ten sam bóg, to zupełnie się rozjeżdżamy. Zupełnie mnie nie rusza to, że islam zachowuje elementy Tory. Nie ma to dla mnie najmniejszego znaczenia. Co z tego, skoro to jest zmieszane z satanizmem, bałwochwalstwem, łamaniem pierwszego przykazania…
      Co ciekawe, rozmawiałem kiedyś z judaistą, który uważał, że islamiści nie są bałwochwalcami. Widać tutaj pięknie ekumenizm między religiami Watykanu. Judaizm, islam, chrześcijaństwo… te 3 główne… Wygląda na to, że w padłeś w sidła ekumenizmu.
      Masz prawo do swoich przekonań, ale ja nie postrzegam tego co robisz z takim uznaniem, jak ty napisałeś o mnie. To absolutnie niemożliwe. To taki elementarz mojego poznania.
      Na islam jest lekarstwo, które nazywa się “wiedza”.
      Przykre to jest bardzo. Jesteś dla mnie kolejnym zwiedzionym… Tak jak chrześcijanie, czy jacykolwiek religianci. Szatan przygotował ci wiele religii abyś mógł skakać z kwiatka na kwiatek w ułudzie, że robisz dobrze.
      Szkoda mi czasu na czytanie koranu, wolę wypielić ogródek.
      Pozdrawiam cię

      Like

      Reply
      1. Rafał

        Brain wierzysz kłamstwom i to jest smutne… Tak jak ty wierzysz w to co wierzysz tak ja wierzę że Islam jest prawdziwą religią. Nie mieszaj do tego Watykanu. Bóg osądzi.
        Ps. Ziemia jest kulą 🙂 Życzę ci otrzeźwienia z tej ułudy. Niech Bóg cię prowadzi. Bóg osądzi chrześcijan i judaistów i objawi im prawdziwą religię. Znam twoją przeszłość jak i ty coś wiesz o mojej. Z dobrego serca tylko polecam ci to co polecam. Dla twojego dobra. Dla mnie to nie ma znaczenia co zrobisz.

        Like

        Reply
        1. Brain Breaker Post author

          ” Nie mieszaj do tego Watykanu. Bóg osądzi.”

          Trochę jakbym czytał jezusowe “nie sądźcie” 🙂 Dlaczego mam nie korzystać ze swojej wiedzy i poznania i nie nazywać rzeczy po imieniu?
          Czasami ktoś pisze mi maila z zachętą do przejścia na islam. Ty jako pierwszy odważyłeś się napisać mi to na blogu. Zawsze odpisuję to samo w kilku zdaniach i wtedy korespondencja się kończy.

          Kiedyś wierzyłeś w płaską ziemię, a teraz wróciłeś do ziemi kulki i życia na zewnątrz? To brzmi to dla mnie bardzo brutalnie: Bóg odbiera rozum… Widzę to już nie pierwszy raz, żadna to nowość, wręcz normalka, do której już przywykłem.

          Like

          Reply
        2. Brain Breaker Post author

          Jeszcze tylko chciałem dopytać i bardzo proszę o odpowiedź:
          Co koran ma do powiedzenia w sprawie kształtu ziemi? Czy to z stamtąd się dowiedziałeś, że ziemia jest kulką planetą?

          Like

          Reply
      2. Rafał

        Szkoda ci czasu na Koran Słowo Boże ale czasu ci nie brak na Szczytyńskiego pajaca i na Tore nieaktualną. Bóg dał ludziom Torę, Indżil i Koran. Ufania w resztę bym się wstydził. Nie chce się sprzeczać. Kłótnie pochodzą od szatana. Bóg osądzi. Kiedy poznasz prawdziwą religię to znasz mój e-mail. Więcej nie skomentuję.

        Like

        Reply
  2. Rafał

    Cieszę się razem z Tobą! Życzę Ci jak najlepiej i tego żebyś poznał Prawdziwy Islam. Dodałeś mi skrzydeł i wiary w Boga Jedynego Elohim/Allah! Wzruszyłem się… To Twój piękny krok do tego by być czystym w modlitwie do Boga.

    Like

    Reply
  3. Heb

    No w końcu Brain, myślałem, że spudłujesz tak jak ci inni internetowi mędrcy.
    Zdrowia życzę, ogródek przez następne dni raczej tylko oglądać będziesz.
    Wziąłeś urlop?

    Like

    Reply
    1. Brain Breaker Post author

      Nie, ja mam wakacje, jestem nauczycielem. No zobaczymy, przyznam, że jest to niekomfortowe uczucie, ale nie jest tak, że uniemożliwia pracę fizyczną. Dostałem zalecenia 2-3 tygodnie bez wysiłku, ale nie sądzę, aby to trwało tak długo. Według Biblii okres niedyspozycji trwa 3 dni, a ja przecież miałem to zrobione w sposób mniej inwazyjny dla organizmu – mam założone szwy.

      Like

      Reply
      1. Heb

        Tak racja, na przymus możesz trochę pracować ale bez wielkiego wysiłku.
        3 dni mówisz, przy tym zatrutym jedzeniu, wodzie i organizmach co dzisiaj mamy? Nie mamy tej witalności co ludzie kiedyś więc dłużej to trwa i u mnie też to trochę dłużej trwało, około tydzień by bym w stanie cokolwiek fizycznie robić a ciężką pracę dopiero za 4-5 tygodni.

        Like

        Reply
  4. x

    hahaha oto ten który rzekomo wybudził się z matrixa nagle dał sobie obciąć skóre na … tzn. obrzezał się jakby to miało jakiekolwiek znaczenia. Widać ślepa wiara wypierze mózg każdemu. Zal mi sie autorze tego bloga.

    Like

    Reply
  5. x

    ziemia jest kulą. Idioci w dzisiejszych czasach nie problem wsiąść do raiety i poleciec w kosmos. I się przekonaćna własne oczy jak jest skoro jest sie aż takim nie dowiarkiem w nauke fizyke astronomie. haha ale załosny jesteś brakerze. Śpisz głębeboko w matrixie z jednego matrixa przenosisz sie w drugi Każda religia to kłamstwo poniewarz opiera się na ślepej wierze nie zaś na nauce i udowodnionej prawdzie!!

    Like

    Reply
    1. Brain Breaker Post author

      Ty chyba jesteś tym gitarzystą z tych filmików i czytasz moją stronkę tylko dlatego, że szukam muzyków. Nie widzę innego wytłumaczenia, bo po co miałbyś tutaj zaglądać, skoro ewidentnie widać, że nie masz innego powodu aby tu zaglądać.
      Jesteś taki pewny, swoich przekonań opartych o jezuicką nałókę, a do tego kretyńsko uszczypliwy.
      Wiedz, że dziś już małe dzieci rozumieją że nie ma planety ziemia, bardzo mnie gorszy, jak ktoś tu się pcha z butami i zachowuje się jakby pozjadał wszystkie rozumy, tymczasem nie jest w stanie zrozumieć naczelnego kłamstwa na jakim zbudowany jest matrix.
      No tak… Widzisz panie x, gdyby nie było “planety ziemia” to twoje ateistyczne przekonanie o prawdziwości nałókowych teorii byłoby GÓWNO warte i dlatego tak szczekasz jak pies w tej sprawie.
      Psy srają wokół budy, a ich życie jest gówno warte – tyle co ich WIARA w wielki wszechświat (czysta kabała). Ateizm jest religią panie x. Najgłupszą ze wszystkich. Ateiści to wyjątkowi idioci. Wyjątkowi. Ateiści nie czytają mojego bloga, wolą srać wokół swojej budy i tobie radzę to samo.

      Like

      Reply
  6. Pingback: Obrzezanie…. czyli w jakim celu Bóg nakazał to uczynić… – Blog Cyryla

  7. daniel

    Przechodzisz na islam. Będziesz dyskryminował tych którzy nie przeszli na islam? Będziesz ich nienawidził i zabijał?

    Like

    Reply
  8. obiektwyny

    zadam takie pytanie: ciekaw jestem zrozumienia nakazu obrzezania w kontekście zbawienia w odniesieniu do tego fragmentu Jeremiasza:
    25. Oto dni idą, mówi Pan, w których nawiedzę
    kazdego obrzezanca i nieobrzezanca:
    26. Egipczanów, i Jude, i Edomczyków,
    i Amonitczyków, i Moabczyków, i wszystkich,
    którzy w ostatnim kącie mieszkaja na
    puszczy; bo te wszystkie narody nieobrzezane
    są, a wszystek dom Izraelski jest nieobrzezany
    sercem.

    czy na podstawie tych wersetów i całej Biblii wynika z tego że zbawienie moze być osiągnięte tylko wówczas, gdy dana osoba ma obrzezane zarówno serce jak i ciało?

    Like

    Reply
    1. Grzegorz

      Mocne pytanie.Tylko co to jest zbawienie wg.Tory?
      Panowanie nad światem?Powodzenie w życiu doczesnym,a co po śmierci?
      Żydzi nie mają żadnej nadziei na życie wieczne wg.Tory.Bóg Tory nigdzie nie obiecał życia po śmierci jako jednostki tylko jako narodu w sensie przetrwania biologocznego gatunku w dobrobycie i panowania nad światem gdzie goim będą klękać i całować stopy.
      Ponoć już jest możliwe życie wieczne teoretycznie gdzie mózg ludzki można przeskanować i przenieść na dysk komputera.Na razie są to tak zwane inteligentne biomaszyny.Naukowcy pracują nad możliwością skopiowania ludzkiego mózgu i przetransferowania do dawcy młodego ciała.
      Myślę,że technologicznie życie wieczne będzie wkrótce możliwe dla narodu Izraela.
      Samo obrzezanie i przestrzeganie szabatu nic nie daje.Dalej grzeszymy czy to świadomie czy nie.Aby uzyskać przebaczenie za grzechy trzeba złożyć ofiarę przebłagalną i Tora jasno o tym mówi.Należy też złożyć ofiarę dziękczynną.Tory nie można sobie zmieniać jak nam pasuje.Prawo jest prawem albo je przestrzegamy albo je łamiemy.Podstawa Tory to 10 przykazań,obrzezanie i składanie ofiar i niech nikt nie interpretuje to na swój strój bo będzie przeklęty na wieki oraz jego potomstwo.
      Przypominam,że ofiara ma być zdrowa i zdrowo odrzywiana,żadne jakieś gmo i antybiotyki ma mieć koszerny certyfikat.Takie tylko ofiary uznaje Bóg Izraela.
      Pozdrawiam

      Like

      Reply
      1. obiektywny

        wydaje mi się Grzegorzu że strasznie mieszasz
        tzw transhumanizm o którym wspominasz tak modny jakiś czas temu w literaturze science-fiction, którym kiedyś się fascynowałem to raczej dzieło rąk ludzkich lub wiedza od upadłych, a nie plan Boga, podobnie jak GMO, leki itp – z tą różnicą, iż wątpię aby Bóg do tego dopuścił. Jeżeli naukowcy nie klamią i możliwości cyborgowania ludzi, przerzucania swiadomości czy inne formy transhumanizmu są w ogóle możliwe to jest to dla mnie oznaka czasów końca i bliskości interwencji Boga na ziemi.
        Nie dyskutuję czy Bóg obiecał życie wieczne czy nie, ale zapowiedział ponowne zebranie swojego ludu oraz sąd. Zachowywanie Zakonu może nam pomóc ten sąd przetrwać. Tak ja to rozumiem. Co będzie dalej to już kwestia samego Boga.
        Mozliwość składania ofiar będziemy mieli dopiero kiedy Bóg objawi nam ponownie swoje imię i będziemy mieli przeznaczone na to miejsce, a nie jakąś fake świątynię zbudowaną w googlach.

        “Samo obrzezanie i przestrzeganie szabatu nic nie daje”
        A mnie się wydaje że daje dużo – poznanie. Widzę to po ludziach którzy mnie otaczają, nie mogę z nimi pogadać normalnie bo tkwią w matriksie.
        Przykład z ostatniego weekendu. Rozmowa o Niemcach przy stole. “Przecież Merkelowa sama już widzi że z tymi uchodźcami to był błąd” – jakie miny przy wygłaszaniu takich kwestii, żałosne. Jak mówię że zrobiła to z premedytacją i niesamodzielnie to patrzą na mnie jak na idiotę. Szkoda nawet komentować, wiedza o świecie na poziomie przedszkola. No i weź teraz o Bogu pogadaj z takimi ludźmi. Dla nich szabat to takie samo science-fiction jak transhumanizm, wszystko to ładnie składa się na spójną całość jak dla mnie.

        Like

        Reply
        1. Szymon Pułkownik

          O takich jak merkel to nie wiemy. A może merkel robi to nieświadomie, bo Bóg zabrał jej za karę rozum? Przecież merkel raczej nie jest na samej górze piramidy. Myślę, że ci tam nie ujawniają się. Może być z nią tak jak z faraonem, któremu Bóg miał zatwardzić serce, bo nie chciał puścić Izraelitów i innych. Tylko to by oznaczało brak wolnej woli. Sam już nie wiem, albo może nie mogę zrozumieć. Ale czy to da się zrozumieć?

          Like

          Reply
          1. Grzegorz

            Szymonie,
            napisałeś,że Bóg zatwardził serce.Czy potrafisz wyciągnąć logiczny wniosek jaki się nasuwa?
            Jest wiele takich wersetów w bibli jakoby Bóg wg.swojego upodobania zatwardzał serca.
            Ja zawsze myślałem,że to szatan jest przyczyną zatwardziałego serca człowieka jeśli się go słucha.
            Szatan w tłumaczeniu oznacza przeciwnik,oskarżyciel i nie jest nigdzie opisane,że jeat to zły osobnik.Prokurator jest właśnie takim osobnikiem oskarżycielem podejrzanego przestępcy.
            Przykładowo Bóg jest dla szatana przeciwnikiem i oskarżycielem bo szatan to przestępca a nie odwrotnie.
            Zawsze miałem problem dlaczego złego nazwano szatanem skoro to nie pasuje do tego osobnika.Jak można prokuratora uważać za złego?Coś nie tak albo ja idiota jestem albo ktoś ze mnie robi idiotę.
            Czyli to Bóg powinien być szatanem czyli przeciwnikiem i oskarżycielem złego osobnika.Po prostu nazwa szatan nie pasuje w biblii stosownie do tej osoby.
            Wydaje się że biblia jest napisana przez odstępców bo za dużo występuje logicznych błędów.
            Dzięki Szymonie,że mi przypomniałeś o tym zatwardzaniu serca.Teraz nie mam żadnych złudzeń że za Boga podstawia się zły demon co zwodzi całą zamieszkaną Ziemię a jego narzędziem jest święte pismo!

            Like

            Reply
            1. Brain Breaker Post author

              Szanowny Grzegorzu, dziękuję ci za występy na tym blogu, wystarczy już tych bzdur. Raz piszesz mądrze a raz kretyńsko, znam już takich osobników, pojawili się na tym blogu już kiedyś i nie chcę tu takich osób. Do widzenia.
              Pogadaj sobie z Szymonem na priv.

              Like

              Reply
          2. Brain Breaker Post author

            Jak to nie wiemy? Szymon nie załamuj mnie. Nie ma przypadkowych polityków na tak wysokich stanowiskach. Ona doskonale wie co robi, słucha rozkazów z góry. Nie mam najmniejszych wątpliwości i nigdy nie miałem odkąd wyszedłem z matrixa.

            Like

            Reply
  9. Bogdan

    Obiektywny, jeżeli pozwolisz, to przedstawię moje rozumienie 🙂
    Prorocy piszą wielokrotnie, że przyjdą czasy, w których Wiekuisty nawiedzi „okrąg ziemi”. Będą na nim prawdopodobnie zarówno obrzezani, jak i raczej duża ilość nieobrzezańców. I jednych i drugich nawiedzi Bóg.
    Czy to, że ktoś jest obrzezany, a nie przestrzega pozostałych przepisów Prawa ochroni go przed gniewem Boga? Wydaje mi się, że raczej nie. Izraelici byli obrzezani, a za nieprzestrzeganie Prawa zostali rozproszeni.
    Wydaje się, że jest tak, jak piszesz. Trzeba mieć obrzezane i serce i ciało.

    Są jeszcze inne pytania.
    Czy aby zostać członkiem Izraela obrzezanie jest konieczne?
    Moim zdaniem tak. Z byciem Izraelitą jest podobnie, jak z byciem Amerykaninem.
    W drugim przypadku trzeba mieć obywatelstwo i przestrzegać konstytucji.
    W pierwszym, trzeba się obrzezać i przestrzegać Prawa, które Bóg dał Mojżeszowi.

    Jest jeszcze inne pytanie.
    Czy jest sens, żeby ktoś, kto jest nieobrzezany, zachowywał Prawo?
    Moim zdaniem jest, i to głęboki.
    Jeżeli ktoś nie jest obrzezany powinien zachowywać wszystkie przepisy Prawa.
    Powinien również zacząć poważnie myśleć o obrzezaniu. Ono jest przecież konieczne do zostania Izraelitą.
    Teraz mamy komfortową sytuację, możemy to zrobić w znieczuleniu w klinice 🙂
    Można z tym zwlekać oczywiście, ale żeby przypadkiem nie okazało się później, że będziemy musieli zrobić to kuchennym nożem na kamieniu 🙂
    Bo że będziemy musieli to zrobić, to jest raczej pewne 🙂
    Pamiętacie, jak Izrael chodził po pustyni. Nie wszyscy, jak wiemy z Księgi Jozuego, obrzezali swoje dzieci. Przed podbojem Kanaanu, ci, którzy nie byli obrzezani, musieli to zrobić jednego dnia, kamiennym nożem na kamieniu właśnie 🙂

    Pozdrawiam 🙂
    Bogdan

    Like

    Reply
  10. Bogdan

    Uczmy się posłuszeństwa wobec Boga i przestrzegania Prawa, nawet, jeżeli nie jesteśmy jeszcze obrzezani.
    I zacznijmy poważnie myśleć o obrzezaniu.
    Bo może się okazać, że jednak dożyjemy czasów, kiedy przyjdzie Dawid lub jego potomek, i żeby przyłączyć się do nich będziemy zmuszeni do podjęcia szybkiej decyzji. Czy obrzezać się teraz, już? Czy zostać samemu „w piaskownicy”?
    A wszystko, co będziemy do tego celu mieli, to scyzoryk.

    Ta myśl motywuje mnie bardzo 🙂
    Bogdan

    Like

    Reply
    1. Grzegorz

      Dobrze napisałeś Bogdanie.
      Tylko dodam,że obrzezanie to tylko bardzo ważny symbol że wyrażasz wolną wolę należeć do narodu Boga Izraela.Bez złożenia ofiary przebłagalnej i dziękczynnej to tylko martwy symbol.
      Izraelici złożyli ofiarę dziękczynną po wyprowadzeniu z Egiptu w postaci baranka w dniu
      święta pashy i jest to najważniejsze święto.

      Like

      Reply
  11. kotniebieski

    Pan, moja moc i pieśń,
    stał się moim Zbawcą.
    Okrzyki radości i wybawienia
    w namiotach ludzi sprawiedliwych:
    Prawica Pańska moc okazuje,
    prawica Pańska wysoko wzniesiona,
    prawica Pańska moc okazuje.
    Nie umrę, lecz będę żył
    i głosił dzieła Pańskie.
    Ciężko mnie Pan ukarał,
    ale na śmierć mnie nie wydał.
    Otwórzcie mi bramy sprawiedliwości:
    chcę wejść i złożyć dzięki Panu.
    Oto jest brama Pana,
    przez nią wejdą sprawiedliwi.
    Dziękować Ci będę, że mnie wysłuchałeś
    i stałeś się moim zbawieniem.
    Kamień odrzucony przez budujących
    stał się kamieniem węgielnym.
    Stało się to przez Pana:
    cudem jest w oczach naszych.
    Oto dzień, który Pan uczynił:
    radujmy się zeń i weselmy!
    O Panie, racz wybawić!
    O Panie, daj pomyślność!

    Błogosławiony, który przybywa w imię Pańskie!
    Błogosławimy wam z domu Pańskiego.
    Pan jest Bogiem:
    niech nas oświeci!
    Ścieśnijcie szeregi, z gałęziami w rękach,
    aż do rogów ołtarza.

    Psalm 118

    Like

    Reply

Leave a Reply

