Bayer przejmuje Monsanto

Każdy człowiek powinien to wiedzieć. Warto czasem przyjrzeć się “ludziom” (a raczej potomstwu upadłych), którzy nas mordują.

Widzieliście logo Bayer’a? Miodzio. 

A to znany nam prastary symbol Baala:

Oczywiście podobieństwa są przypadkowe……..

Może jeszcze Jezus Baal do kompletu:

I jeszcze plac watykański:

Prezesi Bayer’u wierzą w tego samego boga co papieże.

Samo przejęcie Monsanto przez Bayer to tylko kwestia formalna, bo jasne jest, że oni wszyscy grają po tej samej stronie i są dziećmi upadłych, ale podobieństwo symboli na tych grafikach jest swojego rodzaju lodowym deserem w temacie.

Przy okazji poczytałem sobie w wiki więcej na temat Bayeru, wywodzą się wprost od hitlerowskiego I.G. Farben. Produkowali Cyklon B. Po wojnie niby osądzeni… wrócili na swoje stanowiska. Dziś produkują dla nas nasiona, środki ochrony rośli, “lekarstwa”… Dobrodzieje ludzkości.
Ci z nas, którzy znają księgę Henocha, wiedzą, że to się stać musi i dzieje się za przyzwoleniem Boga, jednak jest mały szczegół: zabijają więcej owiec niż Bóg im nakazał.

Ogólnie temat jest oklepany wśród ludzi takich jak ja, ale ten wpis jest po to, żeby każdy odnotował ów fakt. To wiedzieć po prostu trzeba.

BB

 

12 thoughts on “Bayer przejmuje Monsanto

    1. Brain Breaker Post author

      Tak tak, pisałem o tym już kiedyś… Karolek pracował dla I.G. Farben w czasie wojny… Tutaj te informacje są bardziej sprecyzowane… Sprzedawał Cyklon B obozom koncentracyjnym.

      Like

      Reply
  1. Brain Breaker Post author

    Może jeszcze taka ciekawostka…
    Zakłady I.G. Farben podczas wojny nigdy nie zostały zbombardowane przez alianckie lotnictwo, a to one stanowiły trzon przemysłu i rozwoju technicznego 3 rzeszy.
    Dlaczego? Pytanie retoryczne…
    W uproszczeniu:
    Dlaczego mieliby bombardować sami siebie.
    Może jeszcze dla przypomnienia: wielu nazistowskich naukowców znalazło po wojnie zatrudnienie u amerykanów, wśród nich także sławny mason von Braun.
    Dlaczego tego nie nauczają w szkołach podstawowych na lekcjach historii?
    Może któryś z watykańskich oficjeli, którzy stoją za programem nauczania w szkołach miałby ochotę odpowiedzieć na to pytanie?

    Like

    Reply
    1. Szymon Pułkownik

      dla nas to oczywiste, oczywista oczywistość

      https://pl.wikipedia.org/wiki/ODESSA
      https://pl.wikipedia.org/wiki/Operacja_Paperclip

      Prawie wszyscy mają prawdę wiadomo gdzie. Im najłatwiej żyć kłamstwami, obłudą, ułudą, czyli matrix. Czarnoksiężnik i tak odpuka ci grzechy za klepanie formułki, bo przecież wszyscy jesteśmy grzesznikami, więc nawet nie warto się starać. Prawda to dla nich dysonans poznawczy. Ale wierzę, mam nadzieję, że spotka ich sprawiedliwa, czyli surowa kara. Może już bardzo niedługo. Też byłem takim głupcem, ale żeby z tego wyjść trzeba zacząć od siebie.

      Like

      Reply
  2. Szymon Pułkownik

    Garnitury pewnie od hugo bossa mają jak marionetki “kaczyński”, “tusk”, “duda”.
    Zobacz ten obrazek: https://rafzen.wordpress.com/2016/09/28/what-is-the-difference-to-vote-clinton-or-trump/

    A tu o owocach Rzymu a propo ciągle wałkowanego jako zastępczy temat mordowania nienarodzonych dzieci, kłamliwie nazywanego dla znieczulenia: “aborcją”:
    http://www.cda.pl/video/1009072fb

    Niektóre komentarze poniżej są o “żydach”.

    Like

    Reply
  3. Paweł

    Witaj Brain. Mam niewiele ponad 14 lat. Niedawno, bo podczas wakacji szukając Boga natknąłem się na twoje artykuły. Jestem, chociaż lepiej napisać, byłem katolikiem. Możesz być dumny. Przez pewien okres czasu myślałem że masz rację. Ale prawda zawsze wychodzi na wierzch. W sumie w tym co piszesz jest dużo prawdy; synowie upadłych aniołów- giganci są i byli na Ziemi, światem włada szatan, promowane przez media jest wiele złych rzeczy, katolicy postępują karygodnie. Masz rację wszystko jest zatajane i żyjemy w kłamstwie, ale słuchaj, naprawdę myślisz że gdyby Syn Boży został zesłany na Ziemię przez Ojca i gdyby głosił nauki dotyczące zbawienia, to czy Bóg pozwoliłby by szatan i cała reszta mogła te nauki sfałszować! Sfałszować nauki które prowadziłyby człowieka do Ojca! NIE SĄDZĘ! Nie oznacza to że Pan nie jest zły na Naród Wybrany, Izraelici zachowali się karygodnie, ale nasz Bóg jest Sprawiedliwy i Miłosierny. Pozwalając by zły zmienił nauki Jego Syna zostalibyśmy skazani na wieczne potępienie! Pan by na to nie pozwolił. A te wszystkie kulty Baala (jak wiesz jest w Bibli napisane że szatan chciał być na równi z Bogiem), są jednym wielkim kłamstwem szatana że to niby szatan stworzył świat, dzięki niemu żyjemy i dzięki niemu moglibyśmy uzyskać zbawienie, jest to ohydne i obrzydliwe kłamstwo, ale to niema nic wspólnego z tym co jest prawdziwe- czy tego chcesz czy nie chcesz Zbawiciel został wysłany przez Ojca, umarł za nasze grzechy i zmartwychwstał. Dał nam możliwość życia wiecznego. Wyjścia 20:4 ,,Nie będziesz czynił żadnej rzeźby ani żadnego obrazu tego, co jest na niebie wysoko, ani tego, co jest na ziemi nisko, ani tego, co jest w wodach pod ziemią! 5 Nie będziesz oddawał im pokłonu i nie będziesz im służył, ponieważ Ja Pan, twój Bóg, jestem Bogiem zazdrosnym, który karze występek ojców na synach do trzeciego i czwartego pokolenia względem tych, którzy Mnie nienawidzą.” Pan zakazał malowania sobie obrazów, czynienia sobie rzeźb i oddawania im ukłonu! Chrześcijanie się do tego nie stosują i to jest złe. Teraz popatrzmy na Chrześcijaństwo. Pewnie mówisz wszystkim że to Chrystus założył obecne Chrześcijaństwo. Nic dalszego od prawdy. To Paweł założył Chrześcijaństwo które obecnie znamy. Przecież Paweł wmawiał ludziom że Dekalog został anulowany wraz ze zbawczą ofiarą Mesjasza i mówił że obrzezywanie się nie jest potrzebne, czyli mówił o czymś sprzecznym z tym co mówili apostołowie (oni przecież to nakazywali)!. Księża wymyślili Piekło i Czyściec. Kult Maryjny, cóż nic dodać nic ująć.
    Podsumowując: Isus Chrystus jest zbawicielem.
    Zrozum to, nie odtrącaj ręki, która daje Życie. Wieczne Życie.
    Jeśli nie zmienisz swego postępowania, skażesz się na Śmierć a potem na Jezioro Ognia,
    a wszystkim którzy Cię słuchają i wszystkim którzy kiedykolwiek tu zajrzą mówię, nie słuchajcie
    tego co On pisze. Zbawicielem jest Isus. To On umarł na krzyżu i wymazał wszelki grzech człowieka. NIE ODRZUCAJCIE SWEGO WYBAWCĘ! Apokalipsa się wypełnia. To już tylko kwestia czasu kiedy Isus powróci.

    Like

    Reply
    1. Brain Breaker Post author

      Witaj Pawle

      ” Masz rację wszystko jest zatajane i żyjemy w kłamstwie, ale słuchaj, naprawdę myślisz że gdyby Syn Boży został zesłany na Ziemię przez Ojca i gdyby głosił nauki dotyczące zbawienia, to czy Bóg pozwoliłby by szatan i cała reszta mogła te nauki sfałszować! ”

      A skąd wiesz, że syn boży został zesłany na ziemię. Dowiedziałeś się tego od krk i przyjmujesz to jako dogmat.
      Masz dopiero 14 lat. W wakacje zainteresowałeś się Bogiem i od tego czasu już zdążyłeś przeczytać Biblię? Nie sądzę żebyś od tego czasu zdążył zweryfikować informacje, które podaję na tym blogu, to jest niemożliwe, żeby to zrobić rzetelnie.

      Masz rację – chrześcijaństwo założył Paweł.
      A teraz uświadom sobie, że Jezus z ewangelii jest tym Jezusem, którego głosił Paweł. Dlaczego? Ponieważ jego nauki godzą w Torę. Jeśli apostołowie nauczali obrzeski – jak wiemy – to niemożliwe jest, aby oni głosili to co jest w ewangeliach, bo to godzi w Torę. Z tego wychodzi prosty wniosek – Jezus z ewangelii to Jezus Pawła a nie Jezus apostołów.

      W takim razie jaki mógł być ten prawdziwy Jezus czy ktoś kto nauczał apostołów? Na to pytanie można szukać odpowiedzi jedynie w “ST” – w proroctwach.
      Ja poszukałem tej odpowiedzi, a mam wrażenie, że ty tego nie zrobiłeś.

      Wierząc że Jezus jest zbawicielem, popełniasz bałwochwalstwo.

      Piszesz raczej o tym, jak chciałbyś aby było, ale tak nie jest.
      Nikt kto rzetelnie przeczyta moje artykuły nie jest w stanie się przyczepić do głównej linii prowadzenia materiału dowodowego.

      Jeśli tak wcześnie zainteresowałeś się szukaniem Boga, to dobrze o tobie świadczy.
      Pozdrawiam

      Like

      Reply
      1. Paweł

        Sorry Brain :-(. Masz rację. Na twoje arty patrzyłem tylko powierzchownie, plus to że nie potrafiłem tak od razu odrzucić Jezuska którego Krk wbijał mi do głowy odkąd pamiętam. Trochę mi to czasu zajęło. Ale masz całkowitą rację. Teraz dla mnie liczy się tylko jeden Bóg, Bóg Abrahama, Izaaka i Jakuba :-). Niema żadnego innego. Poza tym staram się zachowywać Szabat i jako tako mi się udaję :-). Tylko moi rodzice nie są z tego zadowoleni i gdy tylko mówię im że nie mogę czegoś zrobić w Szabat to mówią mi że jestem nieposłuszny, że ich nie szanuję itd. a to trochę boli :-(. Tak w ogóle mam do Ciebie pytanie czy to że nie pracuję w Szabat i tym samym nie wykonuję woli moich rodziców jest nie wykonywaniem 5 przykazania i grzechem względem Boga? Ja myślę że raczej nie, ale nie jestem pewny.
        Jeszcze raz dzięki i przepraszam za mój wcześniejszy kom. myślałem że robię ,,dobrze” :-). Smuci mnie tylko jak trudno wyzbyć się nauk Krk i jak ciężko wyjść z Matrixa.

        Like

        Reply
      2. Brain Breaker Post author

        Witaj Pawle

        Z jednej strony chciałoby się napisać, że cieszy to co napisałeś. Z drugiej – byli już tacy, co przyznawali mi rację, a po pewnym czasie pisali, że Bóg Izraela jest be.
        Nie wiadomo jak będzie z tobą, jesteś na początku drogi, będziesz musiał się zmierzyć z wieloma wątpliwościami. Tak czy siak zrobiłeś kolejny krok w poznaniu.

        Nabrałem więcej dystansu wobec tego co piszą ludzie na tym blogu, bo wiem, że dziś wylewają szampana do kieliszków, a jutro plują jadem (czytaj głupotą).

        Czasem ktoś pisze komentarz w którym opluwa Boga Izraela którego nie widzicie.

        To wszystko sprawia, że tracę swoją zapalczywość do dzielenia się z innymi spostrzeżeniami, zachowuję je dla siebie.
        Stałem się egoistą pod tym względem.

        Kiedyś bym się bardzo ucieszył z tego co napisałeś, dziś już nie.

        Nie łamiesz 5 przykazania, twoi rodzice to bałwochwalcy, konflikt miedzy wami jest nieunikniony.
        Nie wierzę że ich zmienisz. Prędzej sam zrezygnujesz z zachowywania Szabatu póki się nie wyprowadzisz.

        Kiedyś dawno temu powiedziałem matce, że “krk to Szatan”. Wyszła z domu bo się cała zagotowała a potem nie miała odwagi już dopytywać lub po prostu wolała uznać że ma syna chorego psychicznie. Tak działa w dupę kopany katolicki matrix.
        Rodzice nie korzystają z mądrości swoich dzieci, bo zawsze będą patrzyli na nie jako na “swoje dzieci”.

        Like

        Reply
    2. zerrkos

      Fajnie, że zacząłeś tak wcześnie. Ja też zacząłem wcześnie, ale wtedy nie było internetu.
      Od dzieciństwa nie miałem przekonania do KK i tego co głosi. Jezus w ogóle do mnie nie przemawiał i nawet nie wiedziałem dlaczego. Niestety kształcenie zrobiło swoje. I wpadłem w sidła KK. Więc niemal eksternistycznie zaliczałem religię, bo oczywiście na nią nie chodziłem.
      Do tego dochodziła katolicka rodzina. Wtedy jako dziecko myślałem, może to ja jestem w błędzie. Wszyscy chodzą np. na religię tylko nie ja. Koszmary zrobiły swoje, nie pamiętam już, ale nie trudno mi było w to wszystko uwierzyć np. w złe duchy jak je od dziecka doświadczałem nie wiedzieć czemu. Często w snach latałem, uciekałem przed czymś, przeważnie to były jaszczury, który przylatywały na jakiejś kuli ognia. A na koniec snu do dziś pamiętam twarz chyba samego diabła z rogami. Do dziś nie wiem co to było, ale koszmary przestały mnie nękać po I komunii. I dalej poszło.

      Dziś mam już ponad 40 lat i przeszedłem prawie wszystko w KK, chrzciny, komunia, bierzmowanie, ślub, chrzest dziecka. I dopiero w dobie dostępu do neta mogę szukać.
      I znalazłem stronę Brain Breaker’a (pozdrawiam) i właściwie przychylam się do jego odkryć, aczkolwiek daleko mi do tego poziomu. Zgłębiam temat zaledwie chwilkę. Dobrze, że chociaż z New Age się uwolniłem, bo to syf straszny.
      Dziś w to co głosi KK nie wierze. Też musisz się tej wiedzy pozbyć.
      Ty jesteś młody i na pewno nie dasz się wkręcić tak jak ja w to wszystko.

      Pozdrawiam i życzę Ci, aby Twoja droga prowadziła Cię do prawdziwego Boga.

      Like

      Reply
  4. obiektywny

    ostatnio badam temat probiotyków naturalnych vs kapsułek i trafiłem na takie oto artykuły

    http://www.eioba.pl/a/4q51/normy-eu-dotyczace-produktu-monsanto-roundupu
    informacje ciekawe ale na końcu oczywiście sekcja “Jak się bronić przed Glifosatem”, ani słowa o tym jak to sie w ogóle stało że ten glifosat żremy

    http://www.eioba.pl/a/4owt/desykacja-roslin-czemu-polscy-rolnicy-truja-nas-bezmyslnie
    czyli to prawda co Jaśkowski mówi o tym spryskiwaniu glifosatem przed zbiorami. Jego teza że celiakia jest spowodowana roundupem – może odważna ale na pewno przynajmniej częściowo ma rację

    myślałem ze glifosat to głównie pszenica a tu klops strączkowe i wiele innych. Trochę to przygnębiające, jakieś 95% może 99% ludzi nigdy nie nawróci się do Prawa więc będą nam wciskać coraz większy syf

    Like

    Reply

Leave a Reply

